Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

I'm with CP. :D
Damn, je staat er nog al bij denk ik Ibo.
Veel succes alvast man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
En als je echt ballen hebt ga je na de wedstrijd gelijk naar de mac donalds, krijg je sterke darmen van :p

Veel succes, ga eens kijken of ik langs kan komen op je wedstrijd!

Oh dat is standaard hoor dat we na elke wedstrijd de eerste beste mac pakken.
Vreet ik mij helemaal vol en eenmaal thuisgekomen staat er nog een halve liter bak ben en jerry's:D

hihi, zie je wel dat we op elkaar lijken... bij mij kun je het BF ook bijna niet meten :roflol:

Hehehe...idd en na de wedstrijd stap ik over op jouw dieet:D

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

I'm with CP. :D
Damn, je staat er nog al bij denk ik Ibo.
Veel succes alvast man!

Thx buddy.
Nog ff doorzetten idd.

• #1.283
Oke guys hier een kleine sneakprevieuw (met dank aan Tremendes voor de pics), heb nog wel wat vocht hoor, dus wellicht dat ik overkom als een vochtballon:p
Wees positief kritisch;)
Nu nog de puntjes op de i zetten, en proberen nog harder en voller te komen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

15ayc4.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zeer netjes man!
Was nk toch waar je aan mee gaat doen? Zal er zeker zijn!

• #1.285
Yep de NK, 24 april.
Kom rond de 91kilo uit, althans dat is de streven.
Of net iets eronder. Dus pak ik eerst de classic klasse en wellicht ook tot 90 meedoen.
Afhankelijk van mijn shape die dag.
Enne Killy, ken je niet persoonlijk, maar geef ff een gil op de NK, altijd leuk om forummembers te leren kennen.

Trek gewoon mijn string aan en glip stiekem het podium op en tik je op je schouder, niemand die het merkt.

Je staat er echt goed bij maatje. Komt helemaal goed. Plaats die ene pic ook even, die in ontspannen modus. Vind ik er goed uit zien. Was voor mij een mooie training vanavond om er weer even in te komen, van alles wat pakken in circuit vorm. Bedankt man, doen we donderdag weer.

• #1.288
wil je mij die ff mailen dan, want die heb ik niet ontvangen ;)

Super shape al!

Wil trouwens ook een benen pic zien!

• #1.291
De rest krijg je lekker de 24ste te zien :D

nice ziet er goed uit!!!

Goed bezig Ibo! Ik ben er ook zeker de 24e, gister in R'dam geweest, dat viel wat tegen. Ik ben met Rene die ken je wel, hoe voel je je nu?
Ik dacht dat je op 105 bij 6% stond of heb ik t nu heleaal mis?

echt hele brute foto's man!
Heb je misschien wat omtreksmaten zodat ik me kan voorstellen hoe groot je bent?

beestig man!! respect!

• #1.296
Ja klopt dat is een tijdje geleden, had eigenlijk in eerste instantie mijn wedstrijd uitgesteld vanwege prive redenen en de nodige stress heb mij toch aardig wat kilootjes gekost. Maar uiteindelijk had ik toch besloten om het toch door te zetten en mijn gewicht af te stemmen op het gene wat ik mij nu het prettigst bij voel.
Kan wel met 92-93kilo onstage komen, maar als ik het moet opnemen tegen buffels van rond de 1.70mtr met hetzelfde gewicht leg je het snel af op massa.
Vandaar dat ik het eerst in de CBB wil gaan doen, hopelijk gaat alles volgens planning waarbij ik mij dan kan qualificeren voor de CBB in Madrid.
Maar eerst de NK winnen.
Enne ik voel mij nu verder prima, af en toe lusteloos door de lage carbs, maar dat komt ook wel goed.

• #1.298
Ja klopt dat is een tijdje geleden, had eigenlijk in eerste instantie mijn wedstrijd uitgesteld vanwege prive redenen en de nodige stress heb mij toch aardig wat kilootjes gekost. Maar uiteindelijk had ik toch besloten om het toch door te zetten en mijn gewicht af te stemmen op het gene wat ik mij nu het prettigst bij voel.
Kan wel met 92-93kilo onstage komen, maar als ik het moet opnemen tegen buffels van rond de 1.70mtr met hetzelfde gewicht leg je het snel af op massa.
Vandaar dat ik het eerst in de CBB wil gaan doen, hopelijk gaat alles volgens planning waarbij ik mij dan kan qualificeren voor de CBB in Madrid.
Maar eerst de NK winnen.
Enne ik voel mij nu verder prima, af en toe lusteloos door de lage carbs, maar dat komt ook wel goed.

Ja oke, las er wat van, maar dan ben je toch wel behoorlijk wat kwijtgeraakt..jammer maar super karakter dan dat je je weer bij elkaar hebt geraapt en nu de NK doet. Hoeveel mag jij wegen voor CBB?

Ziet er super uit man, respect!Hoe lang ben je?

Terug
Naar boven