- Waardering
- 1.500
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En als je echt ballen hebt ga je na de wedstrijd gelijk naar de mac donalds, krijg je sterke darmen van
Veel succes, ga eens kijken of ik langs kan komen op je wedstrijd!

hihi, zie je wel dat we op elkaar lijken... bij mij kun je het BF ook bijna niet meten![]()

I'm with CP.
Damn, je staat er nog al bij denk ik Ibo.
Veel succes alvast man!

wil je mij die ff mailen dan, want die heb ik niet ontvangen![]()

echt hele brute foto's man!
Heb je misschien wat omtreksmaten zodat ik me kan voorstellen hoe groot je bent?

Ja klopt dat is een tijdje geleden, had eigenlijk in eerste instantie mijn wedstrijd uitgesteld vanwege prive redenen en de nodige stress heb mij toch aardig wat kilootjes gekost. Maar uiteindelijk had ik toch besloten om het toch door te zetten en mijn gewicht af te stemmen op het gene wat ik mij nu het prettigst bij voel.
Kan wel met 92-93kilo onstage komen, maar als ik het moet opnemen tegen buffels van rond de 1.70mtr met hetzelfde gewicht leg je het snel af op massa.
Vandaar dat ik het eerst in de CBB wil gaan doen, hopelijk gaat alles volgens planning waarbij ik mij dan kan qualificeren voor de CBB in Madrid.
Maar eerst de NK winnen.
Enne ik voel mij nu verder prima, af en toe lusteloos door de lage carbs, maar dat komt ook wel goed.