XXL Nutrition

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Hoe gaat het hier Ibo? Verloopt de voorbereiding nog volgens plan? Begreep van de jongens dat je niet zo heel vaak in de gym was afgelopen week. Meer de focus op droger worden en ben je meer met cardio bezig ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
Voorbereidingen verliepen perfect Tremendes.
Met een gewicht van een kleine 100kilo bij een BF van een kleine 4,5% zat ik zeer goed op schema, gezien ik nog 7 weken nog had tegaan.
Maar helaas ben ik genoodzaakt door prive omstandigheden mijn wedstrijd uit te stellen.
Nee het heeft niets te maken met mijn gezondheid, want die is perfect.
Het ligt meer in de relationele sferen, maar dat vertel ik je later nog wel T.
Ondanks dat ik heel goed in shape ben, ben ik niet 100% gefocused met mijn wedstrijd.
En in de laatste paar weken moet ik dat juist wel zijn, wil ik stralen.
Er zijn nu gewoon een paar dingen die ik op een rijtje moet zetten en in goede banen moet leiden, vandaar mijn keuze om de NK te skippen.
Maar don't worry.
Mijn trainingen gaan gewoon door (blijft een uitlaatklep voor me), zal lekker doorgaan met cleanbulken.
Doelstelling nu is om kwaliteitsmassa op te bouwen, waarbij BF niet boven de 10% komt en dan kijk ik wel welke wedstrijden in het najaar aan bod komen.
Ik zal natuurlijk wel af en toe wat posten mbt mijn vorderingen.

keep u posted

Succes man.

Veel succes Ibo!

sterkte!

altijd die wijven :mad:

succes!

Voorbereidingen verliepen perfect Tremendes.
Met een gewicht van een kleine 100kilo bij een BF van een kleine 4,5% zat ik zeer goed op schema, gezien ik nog 7 weken nog had tegaan.
Maar helaas ben ik genoodzaakt door prive omstandigheden mijn wedstrijd uit te stellen.
Nee het heeft niets te maken met mijn gezondheid, want die is perfect.
Het ligt meer in de relationele sferen, maar dat vertel ik je later nog wel T.
Ondanks dat ik heel goed in shape ben, ben ik niet 100% gefocused met mijn wedstrijd.
En in de laatste paar weken moet ik dat juist wel zijn, wil ik stralen.
Er zijn nu gewoon een paar dingen die ik op een rijtje moet zetten en in goede banen moet leiden, vandaar mijn keuze om de NK te skippen.
Maar don't worry.
Mijn trainingen gaan gewoon door (blijft een uitlaatklep voor me), zal lekker doorgaan met cleanbulken.
Doelstelling nu is om kwaliteitsmassa op te bouwen, waarbij BF niet boven de 10% komt en dan kijk ik wel welke wedstrijden in het najaar aan bod komen.
Ik zal natuurlijk wel af en toe wat posten mbt mijn vorderingen.

keep u posted

Hmmm..balen zeg! Je was zo goed onderweg en dan zo kort voor het eind moeten afhaken.:( Je zal je redenen natuurlijk hebben, die hoor ik nog wel. Maar erg jammer, had het weekend in april al vrij gehouden man.
Rustig aan dan maar maat! Spreek je gauw weer!

jammer man :( had van betta gehoord dat je erg echt super bij stond:!

• #1.249
Thx guys, wil binnenkort nog een fotoshoot doen, heb ik iig nog wat mooi beeldmateriaal:D

Sterkte met alles, ben benieuwd naar de pics!

Balen dat je niet meer mee doet. Succes met de trainingen alsnog, misschien binnenkort weer eens een update..

He Ibo hoe gaat 't er mee?

Jammer dat je door prive omstandigheden moet stoppen met je voorbereiding.
Sterkte!

zo super zuur man! maar sterkte ermee. en vond het egt super tof om je naar de wedstrijd mee te volgen!

• #1.255
Change op plans dames en heren.
Gezien het feit dat ik dus vlak voor de wedstrijd nog 2 shoots heb en ik dus nog lekker doordieet heb ik toch besloten om deel te nemen aan de NK.
JAmmer genoeg door de nodige stress raak je toch wat zuurverdiende kilootjes kwijt, maar daar maak ik me ook niet meer druk om.
Zou het namelijk achteraf zo jammer vinden als ik niet had meegedaan, blijf toch in hart en nieren een bb'er. Tis mijn uitlaatklep, mijn passie.
Shape staat er goed bij, ben voor ruim 4 weken out bijna contest ready, pomp zit er nog goed in, voel me niet leeg. Dus voorlopig hoef ik dus niets drastische maatregelen te nemen betreffende mijn dieet.
Maandag t/m zondag streng dieeten, waarbij ik mijn eiwitten stabiel hou en schommel met mijn carbs.
Hoge dagen 300gr khy
Lage dagen 150gr khy.
De midden dagen heb ik er uit gehaald. Protocol is 1 dag hoog en 2 dagen laag.
Groentes hou ik hoog, probeer ook bijna alle groentes ook rauw te eten, vindt ik gewoon lekkerder, behalve de bonen en uien. Die roerbak ik.
Ik zal snel weer wat updates posten....

Laatst bewerkt:
Go for it, tot op het podium

succes :thumbs:

Juist man, that's the spirit!
Heel veel succes.

:cheer:
Stresssituatie wel verminderd hoop ik? Alles weer in orde?

Goed om te horen, de NK is dat de NBPF?

Terug
Naar boven