Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Ibo, eet je naast je koolhydraatjes ook nog wat vetten hedendaags? Of echt alleen magere vis?

He ibo, kaarten zijn besteld, als je verliest krijg ik 32 euro van je! :mad:

Mag wel op de foto met je toch? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
Vetten haal ik uit mijn kokosolie.
En af en toe neem ik een lijnzaadolie koekje :)
Voor de rest geen vetten meer.
Killy, voer de druk nou niet op, heb het al zo zwaar :D:D

Foto hoeft niet hoor als je dat te spannend vind :)

Ik hoop dat "Joe" grappig probeerde te zijn, maar vermoed eigenlijk van niet...
Wat een vertoning.

Dit is ERGER dan superdudestijl... dit is jezelf voor de gek houden.

Dat zal het zijn! :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.334
Haha killer filmpje :D

TOT morgen :)

succes morgen!

Leuke log hier, :-)
heb het zowat volledig doorgelezen.
Ik ben deze week ook begonnen met cutten en veel intressante zaken teweten gekomen hier.

Nog veel succes en ik ben benieuwd naar het resultaat.

Borst vond ik erg mooi vergeleken met de rest, schouders ook goed.
Mooi droog en goede poses.
Enige waar hij een beetje mee achterliep waren de beentjes, maar wie ben ik om kritiek te geven :)

Zag er super uit!!!

uploadfromtaptalk1303650291378.jpg

uploadfromtaptalk1303650317555.jpg

uploadfromtaptalk1303650352271.jpg

uploadfromtaptalk1303650375879.jpg

• Like
Waarderingen: Roth
Mooie foto's killy, moet je voor stellen hoe groot die andere dan wel niet zijn als je voor ze staat. Ibo oogt imo al huge.. Ben toen eens backstage geweest, krijg je een heel ander beeld van de atleten dan wanneer je ze on-stage ziet!

Mooi frame heeft Ibo ook, smalle taille en goeie symmetrie - die Mostmuscular is uit de kunst!

Je bent wel al vroeg thuis - of was de plaatsing al bekend of wacht je hiermee tot Ibo het zelf doet updaten?

Laatst bewerkt:
Mooie foto's killy, moet je voor stellen hoe groot die andere dan wel niet zijn als je voor ze staat. Ibo oogt imo al huge.. Ben toen eens backstage geweest, krijg je een heel ander beeld van de atleten dan wanneer je ze on-stage ziet!

Mooi frame heeft Ibo ook, smalle taille en goeie symmetrie - die Mostmuscular is uit de kunst!

Je bent wel al vroeg thuis - of was de plaatsing al bekend of wacht je hiermee tot Ibo het zelf doet updaten?

Plaatsing is nog niet bekend, dit waren foto's en de update vanaf de telefoon live gemaakt

Terug
Naar boven