MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Wat een verschil in size met die gozer met die tattoo op zijn schouder.

Ibo in de classic ronden bezig nu, ik ben lekker aan het schreeuwen naar hem :)

Denk dat hij hier meer kans heeft en dat hij hier beter bij past dan de -90
Zijn wel allemaal verdomt mooie fysieken!

uploadfromtaptalk1303654589846.jpg

uploadfromtaptalk1303654617982.jpg

uploadfromtaptalk1303654651473.jpg

uploadfromtaptalk1303654707347.jpg

uploadfromtaptalk1303655727847.jpg

uploadfromtaptalk1303655763528.jpg

uploadfromtaptalk1303655819933.jpg

ik zie het niet direct ergens staan, maar hoe groot is Ibo? Knappe prestatie man!

abbotje.
jo ibo op welke ekv verhouding (clean) bulk jij ?

Net even met ibo gepraat:

Hijs tevreden over zijn prestaties so far, hij heeft met de -90kg mee gedaan omdat er te weinig man voor was, vandaar dat hij er ook wat minder uit kwam.
Straks nog even 2 routines (-90kg en de classic, hij wil bij beide klasses verschillende routines doen)

Finales beginnen om half 7 dus ben benieuwd naar ibo's dansje.
Best zware omstandigheden hier, voor zowel athleten als toeschouwers, het is overal warm, binnen en buiten!.

Nice updates wat dat betreft Killy, die linker>veteraan naast Ibo heeft ook een impressive fysiek heb hem toen ook gezien in oktobter 2010, wat een vasculariteit. Maar als ik Ibo zo ernaast zie staat die goed erbij!

ff een abbotje hierop... ziet er goed uit.

Jongens, ibo is nederlands kampioen classic men 2011 :)

Heb de 2 filmpjes van zijn routines die zet ik er op zodra ik op mijn werk ben en wifi heb :)

cool, gefeliciteerd ibo! erg knap met je niet-ideale voorbereiding

Super prestatie!

gefeliciteerd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.352
Thx Killy en de rest van de DBB familie.
Zit nu erg moe maar zeer voldaan achter mij laptoppie dit te schrijven, ben idd 1e geworden in de classic bodybuilding klasse, de klasse waar ik in eerste instantie ook voor ging.
Kan er ook met volle trots bij vermelden dat het ook unaniem 1 was, maakte mijn zware voorbereiding en de niet meest ideale voorbereiding meer dan goed.
Idd zoals Killy al zei, omdat er bij de tot 90 kilo klasse 2 atleten uitvielen, vroeg Mike mij of ik ook in die klasse mee wilde doen.
Wilde natuurlijk geen podiumvulling zijn, dus als ik meedeed was het ook strijden:D
Ik heb de hele dag alles gegeven ,was/ ben daarom nu ook bek en bekaf.
Een uitgebreide verhaal zal ik morgen doen, ga nu alle bruining eraf boenen en lekker slapen.
Heb mijn kids 2 bekers beloofd en die staan nu met trots op hun kamertjes.
Morgen de rest jongens en Killy nogmaals bedankt vriend!!!

Gefeliciteerd maatje! Een welverdiende overwinning!

Gefeliciteerd zeg! Echt een mooie prestatie.

Maat je zag er top uit. Volgens mij hoorde jij ons wel juichen op de tweede rij.

Groetjes Sher en Gert

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Congratz ibo, je zag er op de foto's ook erg goed uit

Verdomd goede fysiek Ibo, en dat is gebleken man! :bow:
Van harte gefeliciteerd!

hoe valt dit eigenlijk deftig te combineren met een job buiten het bodybuilden Ibo?

Discipline, karakter en doorzettingsvermogen. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.360
Maat je zag er top uit. Volgens mij hoorde jij ons wel juichen op de tweede rij.

Groetjes Sher en Gert

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Idd Sher en Gert, heb jullie luid en duidelijk gehoord buddy, had ik ook hard nodig. Dat gaf mij de drive om door te zetten!!!
Nu je de smaak te pakken hebt, gaan we jouw klaarstomen voor volgend jaar;)

hoe valt dit eigenlijk deftig te combineren met een job buiten het bodybuilden Ibo?

Discipline, karakter en doorzettingsvermogen. :D

Hummer zegt het goed Mysticwizard en daarbij natuurlijk ook de steun van je familie en vrienden niet te vergeten.

Terug
Naar boven