Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Gek eigenlijk dat ze op gewicht indelen en niet op lengte.

Bf was niet meer te meten idd.
Met mijn lengte kom ik op de andere jongens in de gewichtsklasse natuurlijk massa te kort, i know.
Maar het valt wel vies tegen kan ik je zeggen om op 1 avond 2 klasses te draaien.
Je raakt snel uitgeput. Focus mij iig voorlopig op het CBB gebeuren.
Heb hierin nog voormijzelf nog wel wat ontwikkelpunten en progressie kilootjes;)

Precies Ibo, is ook niks vreemd, andere gasten tot 90 zijn allemaal maar rond de 1.70, jij 1.81 toch? Wordt altijd beetje smalend gedaan over de CBB klasse, maar ik vond dat jij en ook Robbie van de straatweg het een goede kwaliteit gaven!!
Kan het wel zo zijn dat je relatief veel massa op je benen verloren bent door zo hard te komen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.383
Daar hebben ze ook formules voor:

tot 1.70mtr is + 4kilo
tot 1.80mtr is + 6kilo
tot 1.90mtr is + 8kilo
boven de 1.90 is + 10kilo

Ik ben op 1.82mtr gemeten, dus is het 82+ 8 kilo = 90 kilo maximaal wedstrijdgewicht.
Omdat er nog niet zoveel atleten zijn doen ze dus alles in 1 klasse, maar het is niet zo dat de ene meer voordeel heeft dan de ander.
Maar als je kijkt bij de internationale wedstrijden, heb je wel genoeg atleten, dan worden we ook ingedeeld in lengte klasses.

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

Ja ben voor extra hardheid gegaan en dit gaat soms wel eens ten koste van de nodige rondingen.
Daarom heb ik nog voor mijzelf een paar kilo, een kleine 3 aan spiermassa die ik nog op mijn frame kan bijbouwen. En die moet ik natuurlijk op de juiste plekker creeren.

:fuu: dat haal ik niet eens op 1 procent man

• #1.385
Jawel CP, waar een wil is is een weg :D

Zal hier wellicht wel al verschenen zijn, maar hoeveel woog je bij die fotoshoot? Heel knap fysiek!

hmm nah.. ga toch liever voor de 140kg @ 10%

ooit
:D

• #1.388
140kilo bij 10%, damn dan zou ik niet meer eens mijn sokken aan kunnen trekken man :D
Op de fotoshoot zat ik net onder de 90kilo.

140kilo bij 10%, damn dan zou ik niet meer eens mijn sokken aan kunnen trekken man :D
Op de fotoshoot zat ik net onder de 90kilo.

daar wordt je handiger in, believe me :roflol:

kom eens een keer yoke lopen! rest is prima, maar mag wel wat meer massa op je benen vind ik!

• #1.390
OKe dan maar aan de Yoke dan, als dat meer massa op mijn benen gaat brengen.
Wat betreft benen ga ik zeker meer aandacht leggen op compound!
Maar eerst ff genieten van mijn vakantie oke :D

sure veel plezier :thumbs:

weet niet of je direct met yoke veel massa pakt, maar als je kijkt naar bijv. g-men dan is die na een succesvolle BBer toch nog behoorlijk groter geworden door strongman

Nice job Killy!:thumbs:

Ik wil graag de titel dbb journalist!

Ik volg , mooie posing!

• #1.397
Omvang weet ik niet, meet ik ook niet. Het gaat mij om het totaalplaatje.

Nou ibo, je hebt weer wat publiciteit.

Omdat je gewonnen hebt zal ik een vriendenprijsje maken van 120 euro + auteurs rechten :), volgende keer weer? :D

"Ineens" weet ik na het kijken van het filmpje weer wat ik "niks" vind aan BB...
Sorry... ;)
Maar wat een fysiek, en wat een prestatie heb je geleverd man! :bow:

Terug
Naar boven