MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Zitten wat leuke foto's bij van de bodylab shoot op hun hyves, je oogt alleen wel kleiner als op het nk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
Op Hyves lijkt alles kleiner:D
Vlieg vanacht weer terug, heb dan nog 2 dagen om mijn dingetjes in te slaan voor de komende weken en dan volop aan de bak voor mijn volgende wedstrijd.
Natuurlijk zal ik daar de nodige updates gaan posten!
Ik zal me eens goed verdiepen in de diverse logjes van onze powerlifting broeders, want wil nu extra focus op dikte in de rug en meer benen. wellicht dat er members zijn mooie trainingsschema's hebben. Karma waardig natuurlijk :D

Je bent altijd welkom in mijn log voor wat tips and trics :) hahaha

wij doen altijd maar wat :D nee een tijdje UB/LB trainen kan je missch een nieuwe impuls geven, met focus op lage zware reps op de compounds en high rep assistance

• #1.425
nog een beetje last van jetlag, wat een goede nachtrust wel zal oplossen ben ik voor de komende 6 weken mijn cleanbulk planning aan het finetunen. Sinds de nk tot nu toe, dus een kleine 12 dagen verder ben ik een kleine 11 kilo zwaarder. Lijnen zijn nog goed zichtbaar, sixpack is nog redelijk zichtbaar. Wil me voorlopig op kwaliteitsmassa focussen, dus zal de nadruk op massabulk te komen vervallen. Cleanbulk waarbij Shape en lijnen gewaarborgd moeten blijven. Updates volgen snel, eerst ff wat voedsel inslaan.

Btw, ben je niet van mening dat die jongen die tweede werd (naam pleas?!) Wel een echt klassiek fysiek had, deed me beetje denken aan arnie maar dan 30kg lichter :p

Vond hem er ook echt tof bij staan.

• #1.427
Hij had idd een heel mooi fysiek. Volgens mij is hij ook een atleet van gym Straatweg Rotterdam.

Wel spijtig dat er nog steeds weinig van het nk te vinden is kwa foto's/namen/uitslagen.

Ifbb nederland kan wel iets meer aan marketing doen voor de volgens hun mooiste sport van nederland :p

• #1.430
Hehehe, 18uur gaat me niet lukken Tremendes, train rond de klok van 20uur ivm werk.
Maar onze beentraining zullen vanouds weer pittig worden.... of beter gezegd nog pittiger??? :D

• #1.431
Na een welverdiende vakantie en lekker gegeten te hebben gaan we deze week weer aan de slag.
Deze week zullen de trainingen nog niet intensief zijn, anders loop ik de hele week met flinke spierpijnen, moet ook nog in het dagelijkse leven kunnen functioneren... i know p*ssy:D

Afgelopen maandag: rug en armen

Latpully front reversed gripp
2 warmup sets
3 sets 8-10reps @ 60kilo

Bent over row
4 sets 8-10reps @ 70kilo

Seated high row
4 sets 8-10reps @ 90kilo (machine kan niet zwaarder)

Superset biceps en triceps
5 sets biceps barbell curl icm triceps pushdown met machine

Had na 2 sets al een vol gevoel en de pomp zat er goed in.

Vandaag de benen en kuiten aanpakken en vrijdag borst en schouders.

Vanaf volgende week zal de intensiviteit opgevoerd worden en zal het echte cleanbulken gaan beginnen. Nadruk zal meer liggen op stabiel houden BF en gewicht gelijkmatig opvoeren.

Doelstelling is in oktober een nog betere en 3 kilo zwaardere fysiek te hebben @ the Arnold Classic.

Vertel je wat je aan aanpassingen aan eten doet nu?

Na een welverdiende vakantie en lekker gegeten te hebben gaan we deze week weer aan de slag.
Deze week zullen de trainingen nog niet intensief zijn, anders loop ik de hele week met flinke spierpijnen, moet ook nog in het dagelijkse leven kunnen functioneren... i know p*ssy:D

Afgelopen maandag: rug en armen

Latpully front reversed gripp
2 warmup sets
3 sets 8-10reps @ 60kilo

Bent over row
4 sets 8-10reps @ 70kilo

Seated high row
4 sets 8-10reps @ 90kilo (machine kan niet zwaarder)

Superset biceps en triceps
5 sets biceps barbell curl icm triceps pushdown met machine

Had na 2 sets al een vol gevoel en de pomp zat er goed in.

Vandaag de benen en kuiten aanpakken en vrijdag borst en schouders.

Vanaf volgende week zal de intensiviteit opgevoerd worden en zal het echte cleanbulken gaan beginnen. Nadruk zal meer liggen op stabiel houden BF en gewicht gelijkmatig opvoeren.

Doelstelling is in oktober een nog betere en 3 kilo zwaardere fysiek te hebben @ the Arnold Classic.

Jij traint nu ergens anders???

• #1.434
Vertel je wat je aan aanpassingen aan eten doet nu?

Omdat mijn volgende wedstrijd al over een kleine 5 maanden plaats zal vinden, laat ik mijn bf en gewicht niet teveel op lopen.
Eiwitten stabiel houden, rond de 250gr per dag.
Belangrijkste verschil met mijn vorige aanloop na mijn wedstrijd is dat ik nu meer met vetten ga werken. Denk aan noten, zalm, hele eieren etc. Is mij zeer goed bevallen. En natuurlijk carb cycling.
Ga ik altijd goed op.
Maar het aller belangrijkste is dat ik weer rust heb ik mijn kop omdat het Prive nu super gaat, dit zal absoluut bijdragen in een goede voorbereiding.
Zal regelmatig ook voedingsschema's posten.
Heb nu ook proteïne 6 toegevoegd in mijn schema. Voorheen was het alleen maar whey iso wat ik dronk, maar na maandenlang dieeten moet ik ook eerlijk bekennen dat ik geen makkelijke proteïne eter ben. Al die kilo's vlees,vis en kip gaan je toch een keer tegenstaan. Met khy heb ik dat niet, kan daarin kils wegvreten :D
Daarom dat ik af en toe naast mijn rijstmaaltijden gewoon eiwitshakes zal nemen.

Deze week stond meer in het teken om mijn spieren weer ff te laten wennen aan de gewichten. Vanaf volgende week vol aan bak.
@DW ik train nu weer in mijn oude gym waar Kukishu ook traint, we hadden nog een training staan hè;)

wat is proteine 6? all day protein ofzo?

Ik ben heel benieuwd goe het gaat over 5 maandan???

Wat zou het voordeel hier van zijn dan? Vloeibaar vs poeder.

Terug
Naar boven