Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Hahaha :roflol:
Is een beetje een "insider" geintje van mij aan het adres van CP. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
Nee joh tis poeder, een mix van snelle en langzame eiwitten

Samen trainen! :D
...ik mag nu alleen niet zwaar trainen van Maaike, dus weet niet of nu leuk is...

• #1.446
Wie zegt dat ik zwaar train, ben geen powerlifter, ben maar een classic bodybuildertje :D
Wat zijn je krachtstats eigenlijk ibo op de grote 3 (hoeft geen 1rm te zijn)
Zitten er geen ronnie'like superweight squats bij? :p

• #1.449
Deadlift heb ik al lange tijd niet gedaan, ipv deed ik bent over barbell rows,zwaarste was 120kilo dacht ik.
Bankdrukken was op 170 kilo met 3 of 4 reps, was nog met tremendes, die perste er nog 175kilo.
Squatten was op volgens mij op 240?? Corrigeer me als ik het verkeerd heb tremendes. Dat was met 5 of 6 reps.
1RM doe ik niet aan.

Niet slecht voor een 'classic bodybuildertje' :p
Waarom trouwens geen dl? Last van je rug?

Deadlift heb ik al lange tijd niet gedaan, ipv deed ik bent over barbell rows,zwaarste was 120kilo dacht ik.
Bankdrukken was op 170 kilo met 3 of 4 reps, was nog met tremendes, die perste er nog 175kilo.
Squatten was op volgens mij op 240?? Corrigeer me als ik het verkeerd heb tremendes. Dat was met 5 of 6 reps.
1RM doe ik niet aan.

Squat zat je volgens mij hoger. Weet het niet helemaal precies meer maar weet wel dat ik op 230kg zat en jij zat flink hoger. Denk dat het 250 of 260kg was. Ik kon iig niet mee. :(

• #1.452
Oke oude tijden herhalen buddy, wordt tijd dan dat we samen onze pr's gaan doorbreken, dus op woensdagen weet je mij te vinden @ Bodyshape.

Misselijk van je om 3x170 te drukken met dat magere lichaampje van je...

• #1.455
Moet je dus voorstellen dat als ik net zo buff wordt als jullie er misschien wel 4 reps eruit kan persen:D

• #1.459
Hahaha nee dat bedoel ik niet, moet de grote jongens te vriend houden hè, je weet maar nooit wanneer je ze een keer nodig kan hebben.

Terug
Naar boven