- Waardering
- 1.015
Illse zegt dat het zo gemakkelijk is om direct uit de pijp te slurpen...![]()
Aha, op die fiets.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Illse zegt dat het zo gemakkelijk is om direct uit de pijp te slurpen...![]()

Samen trainen!
...ik mag nu alleen niet zwaar trainen van Maaike, dus weet niet of nu leuk is...

True...Wie zegt dat ik zwaar train, ben geen powerlifter, ben maar een classic bodybuildertje![]()

Wat zijn je krachtstats eigenlijk ibo op de grote 3 (hoeft geen 1rm te zijn)Wie zegt dat ik zwaar train, ben geen powerlifter, ben maar een classic bodybuildertje![]()

Deadlift heb ik al lange tijd niet gedaan, ipv deed ik bent over barbell rows,zwaarste was 120kilo dacht ik.
Bankdrukken was op 170 kilo met 3 of 4 reps, was nog met tremendes, die perste er nog 175kilo.
Squatten was op volgens mij op 240?? Corrigeer me als ik het verkeerd heb tremendes. Dat was met 5 of 6 reps.
1RM doe ik niet aan.

Misselijk van je om 3x170 te drukken met dat magere lichaampje van je...

Moet je dus voorstellen dat als ik net zo buff wordt als jullie er misschien wel 4 reps eruit kan persen![]()

Moet je dus voorstellen dat als ik net zo buff wordt als jullie er misschien wel 4 reps eruit kan persen![]()

Hahaha nee dat bedoel ik niet, moet de grote jongens te vriend houden hè, je weet maar nooit wanneer je ze een keer nodig kan hebben.