XXL Nutrition

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

"Ineens" weet ik na het kijken van het filmpje weer wat ik "niks" vind aan BB...
Sorry... ;)
Maar wat een fysiek, en wat een prestatie heb je geleverd man! :bow:

Vind het juist het mooist die posing routines, helemaal als het goed gecombineerd is op muziek.
Het kan mooi zijn maar ook gewoon ****ing bruud als er metal op komt en je een buffel op het podium hebt :p

Mooie routine ook

Heb nu niet alles gelezen, maar vanaf welke periode begin je je te "spoelen" zeg maar met gedestilleerd water?

Mooi fysiek man, gefeliciteerd. Ik vind je fysiek op het filmpje nog beter overkomen dan op de foto's.
Heb wel een kritische vraag. Hoe komt het dat je kuiten achterlopen? Kun je daar nog wat meer volume aan toevoegen?

Gefeliciteerd Ibo! Je staat er ook uitstekend bij, heel erg goed gedaan met alle omstandigheden om je heen. Nogmaals gefeliciteerd en see you @ madrid :)

Kreeg net een foto van Ibo via de mail. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice :D

maar je kijkt wel moeilijk Ibo hahah:p

no pain no gain zeker

aan de schijt van al die supps zo te zien :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.412
Damm ace ik had het nog niet gezien. Zit ik hier met een volle buik genieten van de Bodylab flyer! En heren thx voor jullie complimentjes. En ja hummer dit hoort nu ook eenmaal bij het bodybuilding. Ik heb hier mijn eigen chefkok die 24 uur paraat staat voor mij. Hoezo genieten hahaha

Wat hoorde ik nou gister, krijg je er misschien een ploeg maatje bij.

Suijker :)

Mooi fysiek man, gefeliciteerd. Ik vind je fysiek op het filmpje nog beter overkomen dan op de foto's.
Heb wel een kritische vraag. Hoe komt het dat je kuiten achterlopen? Kun je daar nog wat meer volume aan toevoegen?
Mijn vraag ligt misschien wat gevoelig of heb je deze over het hoofd gezien?

hij is op vakantie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.417
Kuiten lopen idd achter tis ook een beetje genetisch bepaald.

Kuiten lopen idd achter tis ook een beetje genetisch bepaald.
Ik weet niet hoe je deze precies traint maar ik heb altijd hetzelfde gehad. Wat ik ook probeerde ik kreeg ze maar niet aan het groeien.

Heb een tijd de yoke gedaan en tot mijn verbasing nam in een half jaar de omtrek met 2cm toe. Blijkbaar hadden mijn kuiten een extreme prikkel nodig om te groeien. Op calf raise toestelen deed ik bijvoorbeeld setjes met 100kg met 2 benen en mijn bw was 105kg. Dat is dan iets meer dan 100kg per kuit.
Bij de yoke liep ik met 250kg/280kg. Dat is dan een belasting van maximaal 385kg per kuit. Misschien dat deze onorthodoxe trainingsmethode ook iets voor jou kan betekenen.

Trap niet in de trucjes van de powerlifters, ze willen je bekeren! :p

Geef die PL'ers eens ongelijk ;)

Terug
Naar boven