Hehe nee nee geen slotje, trainen is bijna vanouds weer tegenaan

@ Hummer, thx. Vandaag toch kunnen meten, 4 punts meting waarbij ik op 7,5% uitkwam.
Doelstelling is nu gewicht en BF stabiel houden. Rond half augustus ga ik geleidelijk afbouwen met BF.
Trainen van vanavond:
legg ext
4 sets 12-15reps @ 30kilo ( alternated legs, oftewel om en om)
30kilo lijkt niet veel, maar apparatuur is oud, waardoor niet alles soepeltjes loopt

Dit is om mijn knieen ff goed op te warmen.
Na lange tijd aan de legg press gezeten te hebben, heb ik weer besloten om mijn squat skills op te pakken.
Maar wel de box squat, oefening bevalt mij super en geeft mij de gelegenheid om zwaar te gaan.
Had gelukkig ook het juiste muziek bij me, rammstein en metallica

(sleept je wel ff door de zware setje kan ik je zeggen)
Na 2 warm-up setjes gingen de schijfjes erop en zo zag het er uit:
1e set: 12 reps @ 80kilo
2e set: 10 reps @130kilo
3e set: 7 reps @ 160kilo
Na zo lang geen squat meer gedaan te hebben, ben ik niet geheel ontevreden met bovenstaande gewichten.
Gevolgd door:
Legg ext 3 sets van 10 reps per been @ 40 kilo
Legg curl 3 sets van 10 reps per been @ 40kilo (staand)
Laatste oefening: Walking lunges.
2x 100mtr, wilde eerst met dumbbells lopen van 20 kilo in elke hand, maar had geen zin om helemaal naar de dumbbell rek te lopen, omdat de lunges buiten werd uitgevoerd.
Dus dan maar een van de jongens op mijn rug (woog 68kilo). Niet de grootste jongen, maar ****ing zwaar kan ik je zeggen.
Elke stap werd zwaarder en zwaarder en na 2 x 100mtr afgelegd te hebben, stonden mijn benen letterlijk op knappen. Een pijnlijke pomp, waarbij ik mijzelf ff geen houding kon aannemen. Had mijzelf voorgenomen om 3 sets te doen, maar 1 sets zorgde er al voor dat dit er niet inzat.
De volgende keer opbouwen, of iemand zwaarder nemen
Nu lekker mijn slaapshake opdrinken en lekker op tijd mijn bedje in.
Shake bestaat uit
30gr wheypro vanille smaak + 30gr wheypro latte machiato smaak = heerlijke smaakmix
50gr walnoten of gepelde turkse hazelnoten voor mijn vetten
Waarom geen caseine, mocht die vraag gesteld worden.
Omdat ik vaak er ook s'nachts uit ga en meestal dan ook een 30gr whey shake neem.
Zodoende zorg ik er dan wel voor dat ik de nodige voeding ook binnenkrijg.
Supplementen die ik nu gebruik:
-Wheypro
-Detox (niet alleen voor het reinigen, maar heeft ook een positieve bijdrage in je verbranding)
-multivitamine/mineralen
-calcium/magnesium
-energizer (motivate)
Zelf heb ik ook geprobeerd om pre workout sups te gebruiken, heb diverse merken uit mogen proberen en één voor één werken ze prima en doen ze hun ding waarvoor ze bedoeld zijn, alleen ik persoonlijk reageer er hyper op.
Wordt er een beetje onrustig van en slaap daardoor ook , niet echt lekker, terwijl ik een vaste slaper ben.
Ook al neem ik de minimale dosering.
En het feit dat ik laat train zal hier ook een rol in spelen.
Daarom wilde ik eens een energizer proberen die mij gedurende de dag ook een beetje de boost kon geven, want als ik in de bulk zit en veel koolhydraten eet heb ik ook vaak dat ik liefst ook de hele dag wil slapen, alleen gaat dat een beetje moeilijk ivm mijn werk

De energizer van Motivate geeft mij hierin lekker gedoseerd en nodige energie en voel mij er lekker happy bij, zonder dat ik mij onrustig of hyper voel.
Ik neem het alleen in, als ik niet vooruit te branden ben.
Woensdag heb ik op de planning staan:
rug, biceps en schouders
Tenzij ik teveel last ga krijgen van mijn benen en mijn spierpijn mijn rug training in de weg kan zitten. Dan wordt het borst training.
Hopen dat ik dan dezelfde hardheid kan bereiken als op de NK, maar dan met 2kilo massa erbij.
Let ff niet op mijn bekkie
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Zal binnenkort ook ff offseason pics posten.