MuscleMeat

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

Yeahhhhh, hij is er weer.

Klinkt goed die lunges, je mag mij na een goede been training wel naar me huis lungen :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Moest van jouw he op jouw vriendelijk doch enigzins bedreigende verzoek :D:D

Strepen in de quads!
Nice man.
Moet je je naam nog niet aanpassen beest?

Moest van jouw he op jouw vriendelijk doch enigzins bedreigende verzoek :D:D

Zal jeff even bellen dat hij niet naar deventer hoeft te gaan :p

Als ik goed sta op de flex cup ga ik de ibo pose doen, die met 1 arm omhoog met vingertjes en 1 op de been :)

Moet nu toch al wel D82 zijn ofzo;)

Ga je AC doen?

• #1.507
Oh op die manier hahaha:D
Yep doelstelling is Cbb @ de AC in Madrid

Veel succes man, wanneer is die procard binnen? :p

• #1.509
Nee hoor laat mij maar lekker amateur zijn, zo heb ik ook nog tijd om op DBB te posten:D

Je gaat niet bulken tot 10-12%?

• #1.511
Nee bf wil ik het liefst onder de 10% houden.
Cutten is k*t daarom wil ik mijn wedstrijdprep liefst zo kort mogelijk houden. Voor de nk heb ik 4 weken serieus gedieet. Lang genoeg.:D

Kan je dan wel wat gainen of hebben we het dan over 0.25kg per maand ofzoiets.
Waar koop jij je kokosolie trouwens, gewoon bij de appie of in een speciaal winkeltje?

ectoooi

• #1.514
Kan je dan wel wat gainen of hebben we het dan over 0.25kg per maand ofzoiets.
Waar koop jij je kokosolie trouwens, gewoon bij de appie of in een speciaal winkeltje?

Zolang ik in de Cbb klasse zit hoef en kan ik niet teveel gainen. 2kilo spiermassa binnen 3 maanden is op zich wel te doen.
Heb de aanleg ook niet om echt buff te worden. Het zwaarste wat ik ook had gewogen was richting de 115 kilo, hoger kwam ik niet tenzij het ten koste ging van mijn bf en Shape. En echt prettig voelde ik mij er zelf niet bij. Heb het geprobeerd, maar op er gegeven moment moet je keuzes maken, gezien je werk en prive leven. Wedstrijden draaien vindt ik leuk, zolang ik het kan combineren, daarom de de Cbb klasse voor mij een uitkomst.
En ik verwacht zelf dat Cbb binnen een paar jaar zal uitgroeien tot een van de grootste klasses in Nederland.
Zelfs op de nk was het de grootste klasse.
Kokosolie gewoon bij de toko halen, kost rond de 3 euro.

@philly, waarom is het toch dat ik elke keer wordt lastig gevallen door de dames die jij telkens post op DBB.
Niet doen zo zien dat er meer smaken zijn als philly alleen en komen ze mij lastig vallen.;)

Laatst bewerkt:
Zolang ik in de Cbb klasse zit hoef en kan ik niet teveel gainen. 2kilo spiermassa binnen 3 maanden is op zich wel te doen.
Heb de aanleg ook niet om echt buff te worden. Het zwaarste wat ik ook had gewogen was richting de 115 kilo, hoger kwam ik niet tenzij het ten koste ging van mijn bf en Shape. En echt prettig voelde ik mij er zelf niet bij. Heb het geprobeerd, maar op er gegeven moment moet je keuzes maken, gezien je werk en prive leven. Wedstrijden draaien vindt ik leuk, zolang ik het kan combineren, daarom de de Cbb klasse voor mij een uitkomst.
En ik verwacht zelf dat Cbb binnen een paar jaar zal uitgroeien tot een van de grootste klasses in Nederland.
Zelfs op de nk was het de grootste klasse.
Kokosolie gewoon bij de toko halen, kost rond de 3 euro.

@philly, waarom is het toch dat ik elke keer wordt lastig gevallen door de dames die jij telkens post op DBB.
Niet doen zo zien dat er meer smaken zijn als philly alleen en komen ze mij lastig vallen.;)

ik post geen dames:(

Ik noem het geen "posten" maar ik pak ze op allerlei manieren als ik de kans krijg. :D
:hornyna:

Ik zie dat je eens een echte op kracht gerichte training wilt doen. Je bent welkom. Zondag is CP er ook. Groet Gijs

Daar komen wat mooie beelden van :)

Terug
Naar boven