Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest van jouw he op jouw vriendelijk doch enigzins bedreigende verzoek![]()

Strepen in de quads!
Nice man.
Moet je je naam nog niet aanpassen beest?

Kan je dan wel wat gainen of hebben we het dan over 0.25kg per maand ofzoiets.
Waar koop jij je kokosolie trouwens, gewoon bij de appie of in een speciaal winkeltje?

Zolang ik in de Cbb klasse zit hoef en kan ik niet teveel gainen. 2kilo spiermassa binnen 3 maanden is op zich wel te doen.
Heb de aanleg ook niet om echt buff te worden. Het zwaarste wat ik ook had gewogen was richting de 115 kilo, hoger kwam ik niet tenzij het ten koste ging van mijn bf en Shape. En echt prettig voelde ik mij er zelf niet bij. Heb het geprobeerd, maar op er gegeven moment moet je keuzes maken, gezien je werk en prive leven. Wedstrijden draaien vindt ik leuk, zolang ik het kan combineren, daarom de de Cbb klasse voor mij een uitkomst.
En ik verwacht zelf dat Cbb binnen een paar jaar zal uitgroeien tot een van de grootste klasses in Nederland.
Zelfs op de nk was het de grootste klasse.
Kokosolie gewoon bij de toko halen, kost rond de 3 euro.
@philly, waarom is het toch dat ik elke keer wordt lastig gevallen door de dames die jij telkens post op DBB.
Niet doen zo zien dat er meer smaken zijn als philly alleen en komen ze mij lastig vallen.![]()