Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
koken is makkelijker:ik bak ze meestal, denk dat 3 dagen wel te doen is.

Strak plan tymen
maar je heb dus geen idee hoe lang gekookte eieren in de koelkast ongeveer nog houdbaar zijn?
anders hou ik het lekker op drie dagen
Volgens mij staat vorige pagina m'n voedingsschema mag je even bekijken en commentariseren!

zit nu nog op stage 

Gekookte ongepelde eieren 5 dagen in de fridge is geen enkel probleem!Heeft iemand trouwens enig idee hoe lang je gekookte eieren in de koelkast kan bewaren tot dat ze niet meer goed/lekker zijn?
Ben namelijk van plan om rijst/kip/groente voor 5 dagen te maken en als ik dan op de 'kook-dag' ook meteen 10 eieren kook en 5 dagen vooruit zou kunnen zou dat makkelijk zijn![]()
Ik heb uit een andere topic over eieren gehaald mits in water gehouden in de koelkast wel 2 maanden mee kunnen gaan , eiwit kwaliteit word er niet midner op , al zou het eigeel zelf van kleur veranderen.

Water, maar vanwege de nul voedingswaarde niet noemenswaardig

Heeft iemand trouwens enig idee hoe lang je gekookte eieren in de koelkast kan bewaren tot dat ze niet meer goed/lekker zijn?
Ben namelijk van plan om rijst/kip/groente voor 5 dagen te maken en als ik dan op de 'kook-dag' ook meteen 10 eieren kook en 5 dagen vooruit zou kunnen zou dat makkelijk zijn![]()

Ik heb uit een andere topic over eieren gehaald mits in water gehouden in de koelkast wel 2 maanden mee kunnen gaan , eiwit kwaliteit word er niet midner op , al zou het eigeel zelf van kleur veranderen.![]()