Fitness Seller

Ice's Rippetoe Log!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Blijkbaar kookt niemand eieren hiero..

ik bak ze meestal, denk dat 3 dagen wel te doen is.

ik bak ze meestal, denk dat 3 dagen wel te doen is.
koken is makkelijker:
- geen gezeik met olijfolie of bakboter
- langer houdbaar
- je kan er 10 tegelijk koken
- iets minder lekker maar ook dat valt wel mee..

Maarre 3 dage weet ik wel ja.. maar ik heb ze voor 5 dagen eigenlijk nodig als dat kan.. anders wordt het drie :(

Strak plan tymen :)

maar je heb dus geen idee hoe lang gekookte eieren in de koelkast ongeveer nog houdbaar zijn?
anders hou ik het lekker op drie dagen ;)
Volgens mij staat vorige pagina m'n voedingsschema mag je even bekijken en commentariseren!

Blijkbaar kookt niemand eieren hiero..

Strak plan tymen :)

maar je heb dus geen idee hoe lang gekookte eieren in de koelkast ongeveer nog houdbaar zijn?
anders hou ik het lekker op drie dagen ;)
Volgens mij staat vorige pagina m'n voedingsschema mag je even bekijken en commentariseren!

ik bewaar ze net zo lang totdat je heel erg naar beginnen te ruiken. geen idee hoe lang dat is :D

edit: bij nader inzien bekijk ik je schema zodra ik thuis ben :) zit nu nog op stage :D

Laatst bewerkt:
Hahah ja mijn schema is NSFW :o

Heeft iemand trouwens enig idee hoe lang je gekookte eieren in de koelkast kan bewaren tot dat ze niet meer goed/lekker zijn?
Ben namelijk van plan om rijst/kip/groente voor 5 dagen te maken en als ik dan op de 'kook-dag' ook meteen 10 eieren kook en 5 dagen vooruit zou kunnen zou dat makkelijk zijn:)
Gekookte ongepelde eieren 5 dagen in de fridge is geen enkel probleem!

wat drink je er verder bij???

Water, maar vanwege de nul voedingswaarde niet noemenswaardig:P
gewoon flesje water altijd bij me en rond de training drink ik sowieso 2 liter 2 liter water of zo:P
Verder misschien hier en daar nog een glaasje melk, maar dat is als ik bijvoorbeeld moet kan/moet eten dan gewild:)

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

btw thx voor de comments over eieren in de fridge!:D

Ga nu/zo naar trainen..
Wordt respectievelijk squat, deadlift, bench en dan misschien nog leuke lat pulldown en wat bizepz curlz :sd:

doe je ding Buffel!

ik ga vandaag ook Skwatten :banana:

ik heb gelukkig me been training er al op zitten, nu word het pijnlijden komende dagen:p
train ze Stef! (check even mw2 topic, ik ga nu iets plaatsen)

ha Ice, we lopen synchroon in ons Rippetoe schema, vandaag staan de squat, bench en deadlift ook voor mij op het programma. Nu jij het wat rustiger aan doet weer, zal ik hopelijk een beetje bij je in de buurt kunnen komen qua gewichten :D

gekke shit hoor, dat rippetoe!
waarom geen foto's van je resultaten?
train ze:)

Hoe ging je training?

Ik kook btw elke avond gewoon 3 eieren, ondertussen kun je wel wat anders doen hoor. Meestal lepel ik dan m'n bakje kwark naar binnen.

Heeft iemand trouwens enig idee hoe lang je gekookte eieren in de koelkast kan bewaren tot dat ze niet meer goed/lekker zijn?
Ben namelijk van plan om rijst/kip/groente voor 5 dagen te maken en als ik dan op de 'kook-dag' ook meteen 10 eieren kook en 5 dagen vooruit zou kunnen zou dat makkelijk zijn:)

3-4 dagen volgens mij, bewaren in water en elke dag water verschonen;)

Ik heb uit een andere topic over eieren gehaald mits in water gehouden in de koelkast wel 2 maanden mee kunnen gaan , eiwit kwaliteit word er niet midner op , al zou het eigeel zelf van kleur veranderen. ;)

Klopt, maar je moet ze wel eerst pellen en dan bewaren onder water.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven