Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Oke nicedoe de kip in blokjes en kook ze kort gaar in water. Pak een wok, heel klein beetje olie in en bak de kip heel kort,ui toevoegen, roerbakken, sambal toevoegen ketjap toevoegen roerbakken. Gooi er ongezouten cashew bij en even roerbakken. Eventueel groente die je mee wil hebben roerbakken.
Intussen heb je de mie gekookt, afgieten op je bord scheppen en het gewokte hieroverheen gooien.
ow en niet te lang roerbakken, wordt de kip taai van. Als variatie kan je ook kant en klaar woksaus van de AH pakken, smaken knoflook, oester, etc.
Hoe beviel het DB row je?
klinkt erg lekker, die cashews erdoor ga ik misschien wel proberen ja
misschien is dat wel een lekkere combinatie, want cashews op zichzelf vind ik niet erg lekker.De groentes doe ik altijd stomen samen met de rijst, hebben we een machine voor, dan kan het tegelijk, blijft het lekker sappig en optimaal behoud van voedingsstoffen

Maar ga het zeker proberen, zulke lekkere tips zijn trouwens altijd welkom!
Dumbbell Rows waren super lekker! ik denk dat ik die ga doen in plaats van de B.O.R. voortaan, hoewel hij niet echt te vergelijken is, maargoed, vind de db row lekkerder

26 kg dumbbells ?lekkere workout Stef, db-rows zijn imo echt super, ik heb ze een lange tijd niet kunnen doen omdat het gewicht gewoon te licht was ik maakte 25reps met 26kg anders voelde ik totaal niets.
is dit trouwens een idee voor de opbouw van je dips;
-(1) 8-12xbw
-(2) 8xbw+5 (10?)
-(3) 8xbw+10 (15?)
-(4) 8xbw+15 (of deze door strepen)
(5?) vervolgens 8-10xbw (5?)
volgens mij gaan ze bij mij nog zwaarder, terwijl echt geen hardcore gym zijn of zo..die dips, de dikgedrukte strepen en wat erachter staat, dat dan als losse sets allemaal? dus jij bedoelt 5 sets aan dips doen?
Klinkt op zich wel lekker, dan moet ik het alleen ook met de lat pull down zo doen.
en dit zijn voor alsnog 'assistance oefeningen' die ik gewoon net als de rest elke training moet opbouwen
het idee vind ik zeker goed, ik ga hem sowieso onthouden voor het schema dat hierna komt!

Wat klopt hier niet 
.