Fitness Seller

Ice's Rippetoe Log!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoe kun je doelen nou vergeten? Die moet je elke dag herhalen man, motivatie booster <3

Nee hoor.. we zitten op ongeveer hetzelfde niveau;) alleen jou deadlift is stukken hoger! doe je trouwens sumo of conventional?

ja oke, maar ik wil mn bench nog steeds hoger, ik voel dat ik nog lang niet vast zit met deadlift en squat, db rows en press, alleen die verdomde bench! :fuu:

Euh? Effe googlen :p

En 80 benchen en 170kg deadliften is toch niet heel erg uit verhouding? Ik dumbbell bench flink volume met 26kg, dus barbell zal wat onder de 60 liggen denk ik. 1RM misschien zelfs een beetje hoger, en mijn deadlift vinden jullie sterk (140kg, zal 1rm tussen de 150 en 160kg liggen). Is toch ongeveer dezelfde verhouding? Of zijn mijn verhoudingen gewoon net zo leip? :nut:

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kun je doelen nou vergeten? Die moet je elke dag herhalen man, motivatie booster <3
Hahah ik weet dat ik er nog lang niet ben, dat ook goed? :o

nee ze zijn iets van:
Deadlift: 1x5x110 kg
Squat: 3x5x95 kg
Benchpress: 3x5x70/75 kg
Db Row: 3x5x40 kg
Press: 3x5x40 kg
zoiets..

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

En 80 benchen en 170kg deadliften is toch niet heel erg uit verhouding? Ik dumbbell bench flink volume met 26kg, dus barbell zal wat onder de 60 liggen denk ik. 1RM misschien zelfs een beetje hoger, en mijn deadlift vinden jullie sterk (140kg, zal 1rm tussen de 150 en 160kg liggen). Is toch ongeveer dezelfde verhouding? Of zijn mijn verhoudingen gewoon net zo leip? :nut:
eeuh? ik snap je niet helemaal meer?
doe je trouwens conventional of sumo?

Over verhoudingen gesproken... Je vind je bench wel veel belangrijker dan de rest? :D

En nee, ik doe mn deadlift dus conventional. Ben alleen een beetje aan het experimenteren qua vorm. Ik zette altijd mn voeten vrij ver uit elkaar, en pakte de barbell nog een stuk breder vast dan schouderbreedte. Smallere greep ligt me niet zo heb ik het idee, hoewel het eigenlijk een stuk makkelijker zou moeten zijn dan ??? Dus ik doe een soort sumo deadlift, maar dan met mn grip buiten mn benen ipv binnen. He, wat praat ik voor onzin? Moet mezelf eens filmen ofzo :roflol:

En 80 benchen en 170kg deadliften is toch niet heel erg uit verhouding? Ik "dumbbell">dumbbell bench flink volume met 26kg, dus barbell zal wat onder de 60 liggen denk ik. 1RM misschien zelfs een beetje hoger, en mijn deadlift vinden jullie sterk (140kg, zal 1rm tussen de 150 en 160kg liggen). Is toch ongeveer dezelfde verhouding? Of zijn mijn verhoudingen gewoon net zo leip? :nut:

Mwah, het is niet erg uit verhouding. Maar een bench die ik goed vind. Begint toch wel bij 3 cijfers minimaal :D

+ Je deadlift ook 3x per week, je bent net begonnen. Later zal je bench nog wat groeien en zul je het steeds moeilijker krijgen met je deadlift.

Edit: Je bent toch vrij nieuw in de sport ?, anders klopt het bovenstaande niet :D

Over verhoudingen gesproken... Je vind je bench wel veel belangrijker dan de rest? :D

En nee, ik doe mn deadlift dus conventional. Ben alleen een beetje aan het experimenteren qua vorm. Ik zette altijd mn voeten vrij ver uit elkaar, en pakte de barbell nog een stuk breder vast dan schouderbreedte. Smallere greep ligt me niet zo heb ik het idee, hoewel het eigenlijk een stuk makkelijker zou moeten zijn dan ??? Dus ik doe een soort sumo deadlift, maar dan met mn grip buiten mn benen ipv binnen. He, wat praat ik voor onzin? Moet mezelf eens filmen ofzo :roflol:
Strak plan! dan ga ik dat misschien ook eens doen van de zomer:)

Joah, 17 december begonnen met opdrukken :D Maar wel meteen 6 setjes :wl: Kort daarna de sportschool ingestapt (abbo genomen). En ik krijg het nu al moeilijk met mijn deadlift, doe em om de workout (dus 3 keer per 2 weken ongeveer). Maar mijn schema is aan verbetering/omgooing toe!

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Strak plan! dan ga ik dat misschien ook eens doen van de zomer:)

:) Alleen even een maatje vinden... Sowieso in week 30 1x fitnessen met een maat van me in de achterhoek lol.

Joah, 17 december begonnen met opdrukken :D Maar wel meteen 6 setjes :wl: Kort daarna de sportschool ingestapt (abbo genomen). En ik krijg het nu al moeilijk met mijn deadlift, doe em om de workout (dus 3 keer per 2 weken ongeveer). Maar mijn schema is aan verbetering/omgooing toe!

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

:) Alleen even een maatje vinden... Sowieso in week 30 1x fitnessen met een maat van me in de achterhoek lol.
dus je bent nog niet zo lang bezig/

waarom weet je dat van week 30 nu al :roflol: ?

Haha, das de week dat we met de band op een jeugdcamping spelen. Is al ingeplanned, ik zei wel: Gast, dan gaan we wel een sportschool opzoeken! :D

Das trouwens de enige dude die ik IRL ken die wat aan fitness doet. En dan soms 8x per week en soms 1xper 8 weken :slap:

Haha, das de week dat we met de band op een jeugdcamping spelen. Is al ingeplanned, ik zei wel: Gast, dan gaan we wel een sportschool opzoeken! :D

Das trouwens de enige dude die ik IRL ken die wat aan fitness doet. En dan soms 8x per week en soms 1xper 8 weken :slap:
wahahahah
serieus?
bijna al me vrienden hier doen aan 'fitness' ben de enige die traint met een voedselschema..

helaas moet ik op tegen een surfer, genetisch beest en iemand die een homegym heeft :(

Man, alles beter dan dit. Die gast trained vooral zn onderrug (das handig bij t tillen) maar deadlift niet. Je weet. Wil nog steeds een keer samen met die dude trainen, branden zal ie!

Man, alles beter dan dit. Die gast trained vooral zn onderrug (das handig bij t tillen) maar deadlift niet. Je weet. Wil nog steeds een keer samen met die dude trainen, branden zal ie!
ach ik heb een paar verschillende vrienden groepen.
1. thuis homies, die willen altijd alles weten en stellen 10000 vragen
2. surfers, die willen dat ik me bek dichthoud erover.
3. me neef + zijn/mijn vrienden, die vragen nooit wat maar trainen af en toe door op te drukken en zichzelf op te trekken aan de trap :roflol:

Ja, die derde categorie tel ik niet mee. Ken ook een gast die doet elke dag een set pushups en gecheatte dumbbellcurls vanuit zn rug.

Ja, die derde categorie tel ik niet mee. Ken ook een gast die doet elke dag een set pushups en gecheatte dumbbellcurls vanuit zn rug.
Nee nee nee.. niks slechts over m'n neef.. hij is een student, woont in een redelijk chill antikraak huis en heeft geen geld voor veel eten.. hij doet gewoon wat lichaamsgewicht oefeningen + kickboks;)

Genitiaal :roflol:

Hahaha je bent wel een beetje een ezel dat je die niet begreep :roflol:

Laatst bewerkt:
Hee, ik begreep em wel! :roflol:

Vandaag EINDELIJK weer getraind, en wel lekker:)

ben begonnen met de press, sinds me andere techniek gaat die nog moeizaam en wilde die dus meeste kans geven..

Press:
warming up
10x15 kg
5x20 kg
3x35 kg

werkset
5x30 kg ging goed.. ik voel alleen als hij rust op de bovenkant borst vol ik de achterkant schouder erg onder spanning staan (voelt wel goed!) en dat maakt het erg zwaar..
5x30 kg ging ook goed.
5x30 kg laatste rep wel even persen hoor :o

Dumbbell Row
warming up
12x10 kg
5x14 kg
5x18 kg

werkset
5x24 kg
5x26 kg PR
5x28 kg PR!

volgende keer zeker weer hoger:) DB's gaan alleen maar tot 30 zag ik :|

toen squat, dit omdat ik deze oefening nog wel kan doen op dit gewicht.

Squat
warming up
12x20 kg
5x40 kg
3x60 kg
2x75 kg

werkset
5x87,5 kg easy
5x87,5 kg pretty easy
5x87,5 kg moest ik laatste rep nog even focussen, was toch al best op..

toen nog dips

Dips
3x8xBW laatste 2 reps van de laatste set was echt loodzwaar.. ik heb nu twee stangen waar ik tussen kan hangen, is alleen wel van een backextensor apparaat :o helaas is de grip niet compleet parallel aan de grond wat minder fijn is voor me polsen maar het is zeker de moeite waard op te blijven doen:P stukken zwaarder dan tussen de bank:)

Ohja, na training even naar beneden gelopen, 5 gr EAS, weer naar boven, 10 minuten op 10 km/h gejogged en nog 5 warming up en cooling down.. god wat haat ik zo'n hardloop band als er geen tv voor hangt en je Ipod al in je tas zit..

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit man :thumbs:

lekker getraint Stef, squat sessie ziet er intensief uit!
hebben jullie ook geen 2 stangen tussen elkaar van bijv. 2 step apparaten of iets dergelijks waar je op kunt steunen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven