- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor.. we zitten op ongeveer hetzelfde niveaualleen jou deadlift is stukken hoger! doe je trouwens sumo of conventional?
ja oke, maar ik wil mn bench nog steeds hoger, ik voel dat ik nog lang niet vast zit met deadlift en squat, db rows en press, alleen die verdomde bench!![]()

Hahah ik weet dat ik er nog lang niet ben, dat ook goed?Hoe kun je doelen nou vergeten? Die moet je elke dag herhalen man, motivatie booster <3

eeuh? ik snap je niet helemaal meer?Euh? Effe googlen
En 80 benchen en 170kg deadliften is toch niet heel erg uit verhouding? Ik dumbbell bench flink volume met 26kg, dus barbell zal wat onder de 60 liggen denk ik. 1RM misschien zelfs een beetje hoger, en mijn deadlift vinden jullie sterk (140kg, zal 1rm tussen de 150 en 160kg liggen). Is toch ongeveer dezelfde verhouding? Of zijn mijn verhoudingen gewoon net zo leip?![]()

Dus ik doe een soort sumo deadlift, maar dan met mn grip buiten mn benen ipv binnen. He, wat praat ik voor onzin? Moet mezelf eens filmen ofzo 
Euh? Effe googlen
En 80 benchen en 170kg deadliften is toch niet heel erg uit verhouding? Ik "dumbbell">dumbbell bench flink volume met 26kg, dus barbell zal wat onder de 60 liggen denk ik. 1RM misschien zelfs een beetje hoger, en mijn deadlift vinden jullie sterk (140kg, zal 1rm tussen de 150 en 160kg liggen). Is toch ongeveer dezelfde verhouding? Of zijn mijn verhoudingen gewoon net zo leip?![]()

Strak plan! dan ga ik dat misschien ook eens doen van de zomerOver verhoudingen gesproken... Je vind je bench wel veel belangrijker dan de rest?
En nee, ik doe mn deadlift dus conventional. Ben alleen een beetje aan het experimenteren qua vorm. Ik zette altijd mn voeten vrij ver uit elkaar, en pakte de barbell nog een stuk breder vast dan schouderbreedte. Smallere greep ligt me niet zo heb ik het idee, hoewel het eigenlijk een stuk makkelijker zou moeten zijn danDus ik doe een soort sumo deadlift, maar dan met mn grip buiten mn benen ipv binnen. He, wat praat ik voor onzin? Moet mezelf eens filmen ofzo
![]()

Maar wel meteen 6 setjes
Kort daarna de sportschool ingestapt (abbo genomen). En ik krijg het nu al moeilijk met mijn deadlift, doe em om de workout (dus 3 keer per 2 weken ongeveer). Maar mijn schema is aan verbetering/omgooing toe!Strak plan! dan ga ik dat misschien ook eens doen van de zomer![]()
Alleen even een maatje vinden... Sowieso in week 30 1x fitnessen met een maat van me in de achterhoek lol.dus je bent nog niet zo lang bezig/Joah, 17 december begonnen met opdrukkenMaar wel meteen 6 setjes
Kort daarna de sportschool ingestapt (abbo genomen). En ik krijg het nu al moeilijk met mijn deadlift, doe em om de workout (dus 3 keer per 2 weken ongeveer). Maar mijn schema is aan verbetering/omgooing toe!
---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------
Alleen even een maatje vinden... Sowieso in week 30 1x fitnessen met een maat van me in de achterhoek lol.
?wahahahahHaha, das de week dat we met de band op een jeugdcamping spelen. Is al ingeplanned, ik zei wel: Gast, dan gaan we wel een sportschool opzoeken!
Das trouwens de enige dude die ik IRL ken die wat aan fitness doet. En dan soms 8x per week en soms 1xper 8 weken![]()

ach ik heb een paar verschillende vrienden groepen.Man, alles beter dan dit. Die gast trained vooral zn onderrug (das handig bij t tillen) maar deadlift niet. Je weet. Wil nog steeds een keer samen met die dude trainen, branden zal ie!

Nee nee nee.. niks slechts over m'n neef.. hij is een student, woont in een redelijk chill antikraak huis en heeft geen geld voor veel eten.. hij doet gewoon wat lichaamsgewicht oefeningen + kickboksJa, die derde categorie tel ik niet mee. Ken ook een gast die doet elke dag een set pushups en gecheatte dumbbellcurls vanuit zn rug.

DB's gaan alleen maar tot 30 zag ik :|
helaas is de grip niet compleet parallel aan de grond wat minder fijn is voor me polsen maar het is zeker de moeite waard op te blijven doen
stukken zwaarder dan tussen de bank