El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Met kerst eet je kalkoen met je schoon familie
.
fftopic:
DBC01 zei:Hehe Dat bedoel ik nou, zijn we in een nieuwjaars-post bezig en slaat tóch weer de relatie-vlam in de pan. Vandaar dat ik al zei laten we dit apart in een sectie gooien want hier kan iedereen oeverloos mee doorgaan!
Lekker zuid-Amerikaans, volgend typetje dus Juriaan?![]()
DBC01 zei:Ha!Ha!Ha!
Blijkbaar begin je me steeds beter te kennen Juriaan LMFAO
Mooie site hoor van Fantasy alleen moeten ze de spellingcontrol er even doorgooien.

Johny zei:Eerst een feestje bij mij thuis in de kelder (50-75 perrsonen) en daarna te voet naar Awakenings met een aantal vrienden om daar ff lekker door te knallen! heb der zin an!

MmS zei:Hoe groot is jouw kelder dan wel niet?? Als ik in me kelder een feessie ga bouwen heb ik niet veel plezier in me eentje![]()

Johny zei:Ik denk zo'n veertig viekante meter. Met tap en dikke geluidsinstalatie. Is in een grachtenpand in Amsterdam (op de wallen) Als er DBB'ers in de buurt zijn kunnen ze zich voor 15 euro de hele avond onbeperkt vol gooien![]()
DBC01 zei:Vorig jaar een feestje thuis gehad: een disaster eerste klasse.
Dit jaar heb ik nog geen plannen, zijn er mensen die ideeen hebben om de oudjaarsavond buiten de deur door te brengen?
Ik ga het liefst naar een houseparty (geen hard of techno) met een maximaal aantal bezoekers van ongeveer 3000.
Ben veelal in het buitenland naar feesten geweest dus ben hier niet zo erg goed op de hoogte.
Spui uw ideeen maar, ben benieuwd!![]()
MmS zei:Op de wallen ja? Lijkt me wel een vette locatie om te wonen, zeker goed voor je testosteron![]()
en voor 15 euro onbeperkt volgooien?? Willen ze failliet ofzo??
Jammer genoeg zit ik daar niet in buurt rond oud en nieuw maar veel plezier dan maar he![]()
RichardV zei:Matrixx in Nijmegen! 2500 man. Altijd gezellig en diverse soorten house door elkaar.
http://www.matrixx.nl/
Plus ik ben daar ook met de vrouw! Altijd gezellig hoor.