Fitness Seller

Ideeen voor oudjaarsavond?

• Topic Starter Topic Starter
Ik kon lekker hardcore bezig zijn vorig jaar; ik zat in het buitenland en gedurende de kerst was de gym gewoon open!! :D

Juriaan, je bent de droomboy voor iedere overbezorgde jongedame! :D

haha ja en jij bent een beetje een iets mindere droomboy, met kerst trainen :D. Met kerst eet je kalkoen met je schoon familie :D.
Maar die juriaan is best een droomboy inderdaad, een goede prooi voor onze relatie sectie :offtopic:

´Kurende Testo-boy, 21jr, zoekt zwijgzame (doch beestachtig geile) jongedame, om zijn lusten op te botvieren. Mag geen bezwaar hebben tegen het feit dat bovengenoemde lusten over drie maandan geheel verdwenen zijn. En dat van haar wellicht hetzelfde wordt verwacht, moge duidelijk zijn.´

Tegenprestatie van droomboy: zoals een droomboy het betaamt zal ik altijd op tijd thuis zijn, ben ik niet agressief en dronken en late feestjes zijn taboe.
Always yours & always around,

Your TestMan! :D :D :D :D :D :D

Mag ik even toevoegen.

Maximaal 1.70 m
Lieft indonesisch evt latina, colombiaans of een tintje GEEN NEGERINNEN
Liefst Cup B(70) Max cup C
Geen Grote voeten maximaal maat 37
Geen b*ch type moet een schatje zijn
Wel geschoren graag

Wel aanmoedingend in mijn eetgedrag, zelf niet fitnessend, steppen kan nog

Hehe Dat bedoel ik nou, zijn we in een nieuwjaars-post bezig en slaat tóch weer de relatie-vlam in de pan. Vandaar dat ik al zei laten we dit apart in een sectie gooien want hier kan iedereen oeverloos mee doorgaan!

Lekker zuid-Amerikaans, volgend typetje dus Juriaan? :D

DBC01 zei:
Hehe Dat bedoel ik nou, zijn we in een nieuwjaars-post bezig en slaat tóch weer de relatie-vlam in de pan. Vandaar dat ik al zei laten we dit apart in een sectie gooien want hier kan iedereen oeverloos mee doorgaan!

Lekker zuid-Amerikaans, volgend typetje dus Juriaan? :D

Oke ik ben ook de moeilijkste niet, ik weet dat jij graag je body wilt showen en ook dat je wel houd van een beetje geiligheid. Nou dan moet je natuurlijk de 31 igste lekker kinky in een strak shirtje in je zwembroek los kunnen gaan in een strand sfeertje.

Speciaal voor jou http://www.fantasybeach.nl/

Ha!Ha!Ha!

Blijkbaar begin je me steeds beter te kennen Juriaan LMFAO :D:D:D

Mooie site hoor van Fantasy alleen moeten ze de spellingcontrol er even doorgooien.

DBC01 zei:
Ha!Ha!Ha!

Blijkbaar begin je me steeds beter te kennen Juriaan LMFAO :D:D:D

Mooie site hoor van Fantasy alleen moeten ze de spellingcontrol er even doorgooien.

Als er daar een sletje naar je toe komt die zegt ''jij wil nken mij'', gooi je dan ook ff een spellingscontrole erdoorheen of ga je er dan gewoon overheen :D

WOEOEOEOEHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!

LMFAO :D:D:D:D

Heerlijk om te kunnen lachen op de late dinsdagavond! :thumbs:

Eerst een feestje bij mij thuis in de kelder (50-75 perrsonen) en daarna te voet naar Awakenings met een aantal vrienden om daar ff lekker door te knallen! heb der zin an!

nah heb niet egt zin om op oud en nieuw in de HMH te zitten, kan altijd nog.
gewoon met zoveel mogelijk maten lekker zuipen, werkt altijd goed!

Johny zei:
Eerst een feestje bij mij thuis in de kelder (50-75 perrsonen) en daarna te voet naar Awakenings met een aantal vrienden om daar ff lekker door te knallen! heb der zin an!

Hoe groot is jouw kelder dan wel niet?? Als ik in me kelder een feessie ga bouwen heb ik niet veel plezier in me eentje ???

MmS zei:
Hoe groot is jouw kelder dan wel niet?? Als ik in me kelder een feessie ga bouwen heb ik niet veel plezier in me eentje ???

Ik denk zo'n veertig viekante meter. Met tap en dikke geluidsinstalatie. Is in een grachtenpand in Amsterdam (op de wallen) Als er DBB'ers in de buurt zijn kunnen ze zich voor 15 euro de hele avond onbeperkt vol gooien :D

Johny zei:
Ik denk zo'n veertig viekante meter. Met tap en dikke geluidsinstalatie. Is in een grachtenpand in Amsterdam (op de wallen) Als er DBB'ers in de buurt zijn kunnen ze zich voor 15 euro de hele avond onbeperkt vol gooien :D

Op de wallen ja? Lijkt me wel een vette locatie om te wonen, zeker goed voor je testosteron :D
en voor 15 euro onbeperkt volgooien?? Willen ze failliet ofzo??
Jammer genoeg zit ik daar niet in buurt rond oud en nieuw maar veel plezier dan maar he :thumbs:

DBC01 zei:
Vorig jaar een feestje thuis gehad: een disaster eerste klasse.

Dit jaar heb ik nog geen plannen, zijn er mensen die ideeen hebben om de oudjaarsavond buiten de deur door te brengen?

Ik ga het liefst naar een houseparty (geen hard of techno) met een maximaal aantal bezoekers van ongeveer 3000.
Ben veelal in het buitenland naar feesten geweest dus ben hier niet zo erg goed op de hoogte.

Spui uw ideeen maar, ben benieuwd! :)

Matrixx in Nijmegen! 2500 man. Altijd gezellig en diverse soorten house door elkaar.

http://www.matrixx.nl/

Plus ik ben daar ook met de vrouw! Altijd gezellig hoor.

MmS zei:
Op de wallen ja? Lijkt me wel een vette locatie om te wonen, zeker goed voor je testosteron :D
en voor 15 euro onbeperkt volgooien?? Willen ze failliet ofzo??
Jammer genoeg zit ik daar niet in buurt rond oud en nieuw maar veel plezier dan maar he :thumbs:

Tnx, zal wel lukken :)
Zeker een mooie locatie. Wel alleen bier en wijn onbeperkt (kost ons 40 ct per bietje, dus met 15 euro maken we nog winst ook)

Ik ga denk ik ook op de bank zitten met een bak kwark. En eff een kroeg in, spa blauw naar binnen werken en om 0200uur weer thuis. Dan ga ik weer op de bank zitten, pak m'n kettingzaag. Verwijder m'n benen, en grijp met de laatste kracht m'n shotgun, om m'n face eraf te blazen. Want als dit toch mijn oud en nieuw (vrijwillig) zou worden, nah...... tjah, laat dan zoiets me maar overkomen. Juriaan, dat meen je toch niet bro. Snap dat je midden in je kuur zit, oud/nieuw kerel. Je hoeft je niet helemaal vol te gooien, maar hoe ****ing obsessed ben je, en hoe ontevreden ben je met jezelf dat je zo ****ing veel gaat opofferen voor een kuurtje. Heb je geen vrienden, of doen zij ook niks met oud/nieuw?

Ik weet helaas nog steeds niet wat ik ga doen, Heineken Music Hall is optie (uitgekauwd, maarja dat was de HMH al 10 Qdance feesten geleden) en Awakenings. Hoorde al iemand Matrixx roepen, ook niet verkeerd.

Of fantasy Beach........whahaha......kerel toch.

RichardV zei:
Matrixx in Nijmegen! 2500 man. Altijd gezellig en diverse soorten house door elkaar.

http://www.matrixx.nl/

Plus ik ben daar ook met de vrouw! Altijd gezellig hoor.

ook een optie die al in de groep rondging, maar als Richard V gaat is er niet veel ruimte meer:D

en idd, Juriaan..sla je niet een beetje te ver door:rolleyes:
er moet wel geleefd worden!

Als ik de 85 kg niet gehaald heb tegen oud/nieuw dan ga ik vroeg maffen en verder met hard werken om mn doel te halen. Als ik het wel haal...noujah dan zien we wel.

haha dude ga nou maar gewoon lekker zuipen.
ach wat de hel ook, 85kilo haal je wel, flink vreten met kerst en aan de oliebollen op oud en nieuw.. gaat wel lukken en dan savonds zuipeuh!! dan zit je op 1januri zéker weten op 85 !!
mensen neem het leven niet te serieus, er is meer dan bodybuilding. Het is maar één keer oud en nieuw (en kerst en pasen en pinksteren en je verjaardag, die van je broer, van je vriendin, ´t wordt ook maar één keer zomer, je gaat maar één keer op vakantie (excl. de wintersport), je gaat maar één keer per jaar naar qlimax, één keer naar shockers, defqon en innercity.... ennuh...)
anyway, u get my piont. Leef, verdorie!
lekker van de kaart!

*nog steeds in qlimax-sferen*

Terug
Naar boven