broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Blijf er versteld van staan dat mannen zoals gijs dit elke training doen (en nog meer/zwaarder)... Nu wil ik absoluut niet een dergelijk niveau bereiken, omdat ik denk dat het te ver van mn bed is (ik heb bij lange na niet zijn/hun gpp en ben prima sterk geworden op "mijn" manier) maar ga wel richting de finale wat meer echt werk proberen te doen, vooral op ub. Dit moet overigens niet ten koste gaan van mn isolatie (vooral op lb) want ik merk dat sinds ik met veel bijoefeningen weaknesses aanpak, mn blessures enorm verbeteren. Goed de middenweg zoeken dus!
Yo!
Met mijn trainingsjaren kan je gewoon niet 2x per week fullbody doen en verwachten vooruit te gaan... je moet werken aan je techniek (events), explosiviteit, conditioning, maximaalkracht, weaknesses, prehab, mobility etc. en daar heb je nu eenmaal meer sessies voor nodig 
Zondag (light) events en dan maandag weer vers erin! Was nu nog sore as phuck aan mn legs XD