MuscleMeat

Ideeen voor oudjaarsavond?

Ben ik ook met je eens. Je hoeft niet elke dag te zondigen, maar met dit soort dagen heb ik ook overal schijt aan! (niet in qlimax-sferen, maar aan het 'voorbereiden' voor Innercity :) )

Al een jaar of 8 vier ik Oud en Nieuw met andere espi's in Duitsland. Eerst op jongeren-bijeenkomst. Lachen hoor, elke nacht disco en op 31 december een uur of 8 lang toosten, aangezien er vaak Russen uit Siberië komen zodat we om 7 uur 's avonds al toosten en soms ook Amerikanen aan de westkust zodat we om 6 uur 's nachts opnieuw toosten. Twaalf uur feest.

Nu gaat het ietsjes kalmer op een kleinere bijeenkomst voor hoe heet dat ook alweer 'oudere jongeren' meestal met kroost erbij.

Espi (dit jaar naar Kiel met evt. kleine cruise er achteraan naar Gotenburg)

Eerst thuis met gezin en opa en oma beetje cabaret kijken en appelbeignets vreten tot 00:00. Daarna vrienden zoeken en flink zuipen en uitgaan. Weet nog niet waar ik naartoe ga. Zal waarschijnlijk wel Doele worden.

• Topic Starter Topic Starter
Eeehmm...forgive me maar wat zijn Espi's?

Alto's? ???

Wij gaan waarschijnlijk naar Qlubtempo, thema avond hoorde ik trouwens. Speciale kleding. Maar Matrixx ga ik ook onthouden.

Terug
Naar boven