Chast
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 814
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Ben je een keniaans meisje van 6 ofzo dat je dit als voeding hebt
Die mocht willen dat ze zoveel had.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je een keniaans meisje van 6 ofzo dat je dit als voeding hebt
Jij bent zeker heel gezellig op feestjes
Rare opmerking om te maken dat hij net zoveel eet als een 6 jarige in een land met enorme honger problemen.
Iets met chargeren... hij eet immers helemaal kut. Dus nogmaals, jij bent zeker heel gezellig op feestjes.Rare opmerking om te maken dat hij net zoveel eet als een 6 jarige in een land met enorme honger problemen.
Iets met chargeren... hij eet immers helemaal kut. Dus nogmaals, jij bent zeker heel gezellig op feestjes.
Ben je aan het cutten?
Ik weet het bro, maar motivatie is weg om te preppen. Dus vrouwlief maakt nu elke avond 2x zoveel eten en de helft neem ik de volende dag mee naar werk of school

Kan idd echt niet

Dit belemmert zeker mijn groei en ik ben mij daar ook bewust van. Vandaag toch een soort voedingsschema aangehouden. Deze staat onderaan de post.
Ik heb motivatie nodig
train nu ook een aantal maanden alleen nu ik verhuisd ben, misschien moeten we een dbb meet doen voor se motivatieboost?
Nee bro, ik de bulk zit ik rond 3300-4000kCals.
I knowBen je een keniaans meisje van 6 ofzo dat je dit als voeding hebt

Rare opmerking om te maken dat hij net zoveel eet als een 6 jarige in een land met enorme honger problemen.
Iets met chargeren... hij eet immers helemaal kut. Dus nogmaals, jij bent zeker heel gezellig op feestjes.
Broeders toch

Ik woon op de Veluwe

Its something

Idd gestegeb in bf, denk dat ik nu rond 12% staLigt het nu aan mij of ben je al weer wat gestegen in bf? Ziet er nog altijd goed uit btw!![]()