Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, jij had een vee betere pomp in armenDie delt pomp was wel smerig.
Spider curls waren echt weer te lekker.
Was wel mirrin toen hij aan ze side raises begon en ik daar met 14kg stond te gooien...

Soon brother. Zie app

gebruik het nu ook boor mijn triceps en chest en daardoor was pomp en kracht veel beter!

nooit boven de 6k gegeten tot nu toe dus ben benieuwd. Wanneer ik dit ga doen dan post ik elke maaltijd incl kcals op insta story. 

Verder heb ik een poll op insta gehouden of ik een 10k calorie challenge moet doen of niet.
Eruit is ekome dat ik ga “proberen”nooit boven de 6k gegeten tot nu toe dus ben benieuwd. Wanneer ik dit ga doen dan post ik elke maaltijd incl kcals op insta story.
Willen jullie mij volgen? Stuur dan een pb voor insta naam![]()

Een combinatie van clean en junk. Wil gewoon aan mijn dagelijkse voedingsschema houden en hier en daarna wat verhogen en wat junk toevoegen (eg: 3 pizza ofzoAl een idee hoe je die 10k challenge vorm gaat geven? Full junk of specifieke dingen die je dan wilt pakken?![]()
).Dan ben ik IN. Wil ik zelf ook nog een keer doen... helaas werkt dat even niet in mijn cut. maar gaat zeker komen haha!Een combinatie van clean en junk. Wil gewoon aan mijn dagelijkse voedingsschema houden en hier en daarna wat verhogen en wat junk toevoegen (eg: 3 pizza ofzo).
Welkom! Ik zou zeggen zeker doen na je cut!Dan ben ik IN. Wil ik zelf ook nog een keer doen... helaas werkt dat even niet in mijn cut. maar gaat zeker komen haha!

Dan is het easy denk ik
Helemaal als ik de kcal mag drinken
Daarom iets cleaner 
Dan is het easy denk ikHelemaal als ik de kcal mag drinken
Daarom iets cleaner
![]()
Doe dan 10k cleanDan is het easy denk ikHelemaal als ik de kcal mag drinken
Daarom iets cleaner
![]()

Halve volle chocomelk

broooo! Ik heb al moeite om clean (dus echt clean clean) 4k kcal te eten

Halve volle chocomelk
dan maar 12 pakken
broooo! Ik heb al moeite om clean (dus echt clean clean) 4k kcal te eten![]()

Bedoeling is om de kcals van drinken niet mee te tellenEigenlijk moeten de kcal wel uit food komen... niet zozeer uit drinken hehe.. of legt dat de lat erg hoog?![]()