- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 102kg
Hallo mede DBB's,
Ik keek gisteren naar het programma Keuringsdienst van Waarde op Nederland 3.
Vond het toch best shoking dat ze gewoon met een magneetje een stukje cornflakes kunnen verplaatsen. Daarna gingen ze het vermalen en konden ze hele stukken ijzer poeder uit de flakes halen met een magneetje.
Het gaat hierbij om echt ijzer. Dit betekend eigenlijk zoiets als een fiets in je ontbijt of een lading spijkers.
In Denemarken zijn de special K van Kellog's zelfs verboden.
Voor wie het interessant vind hieronder de link naar de uitzending gemist.
[Link niet meer beschikbaar]
EDIT: Ik had het gisteren zelf ook getest. Ik had nog een oude pak van het merk perfekt. Daar zag je hele zwarte stukjes. En precies die delen gingen met het magneet mee. Ook daarna met mijn Al Bran van de AH geprobeerd. Deze gingen ook goed mee.
Dit wordt dus weer havermout vreten.
Ik keek gisteren naar het programma Keuringsdienst van Waarde op Nederland 3.
Vond het toch best shoking dat ze gewoon met een magneetje een stukje cornflakes kunnen verplaatsen. Daarna gingen ze het vermalen en konden ze hele stukken ijzer poeder uit de flakes halen met een magneetje.
Het gaat hierbij om echt ijzer. Dit betekend eigenlijk zoiets als een fiets in je ontbijt of een lading spijkers.
In Denemarken zijn de special K van Kellog's zelfs verboden.
Voor wie het interessant vind hieronder de link naar de uitzending gemist.
[Link niet meer beschikbaar]
EDIT: Ik had het gisteren zelf ook getest. Ik had nog een oude pak van het merk perfekt. Daar zag je hele zwarte stukjes. En precies die delen gingen met het magneet mee. Ook daarna met mijn Al Bran van de AH geprobeerd. Deze gingen ook goed mee.
Dit wordt dus weer havermout vreten.

bizar , vraag me af in welke voedingsmiddelen deze vorm van ijzer nog meer zit
!