Fitness Seller

Ijzer in je ontbijt

• Topic Starter Topic Starter
Maar ze wilden juist nie vertellen wat er in zat,maar ze schermden wel met "ijzer" met de suggestie dat het goed voor je zou zijn. suggereren + (typisch Amerikaanse) geslotenheid en dan ook nog eens een d uidelijk niet werkend bestanddeel = misleiding en dus moeten ze deaud (nou ja failliet dan)

:D Laten we een oproep plaatsen tot het niet meer kopen van ontbijtgranen met ijzer. Dan gaan ze misschien wel failliet :P Lakeman wil best mee helpen....

en what about brinta?

Geen idee. :D

Havermout wel heb net getest.

Ik denk dat ze het gebruiken om het idd zwaarder te maken. Waardeloos ben er echt sprakeloos van. Het kan hartstikke schadelijk zijn voor je. Lekker hoor vliegtuigwrakken in je eten.

Iedereen heeft ijzer in zich (je bloed dan). Maar dat is geen staal mensen!

Slim hoor, 'bevat ijzer' iedereen denkt dat je producten met ijzer moet eten (zoals spinazie), wat al niet zo is bij gezonde mensen die geen ijzer tekort hebben. Vervolgens gaan mensen dit kopen (o.a. ik) met het gevoel 'ik krijg ijzer (dat van mn bloed) binnen' zo kom ik het niet te kort.. Krijg je een fiets in je.. Ze gebruiken het als schuilnaam dus.

Voel me een tikkie opgelicht :mad:

Er metallisch ijzer in. Dat moet wel food-grade zijn, dus niet zomaar gemalen oud ijzer :roflol:
Enige probleem is dat het niet optimaal wordt opgenomen, zeker bij een volle maag. Bij een lege maag kan het maagzuur misschien beter inwerken waardoor er wel ijzer-ionen vrijkomen.

Waarom word ijzer met staal vergeleken. Staal is zowiezo geen ijzer.

Ijzer is ijzer, oftewel gewoon Fe 2+. Het enige verschil is dat het in water in ion vorm voorkomt.

Terug
Naar boven