AndroidHealthClinic

Ik ga een Softy's Gym beginnen en ik heb nodig.....?

Miss Deadlift

Competitive Bodybuilder
Waardering
59
Lengte
1m68
Massa
65kg
Gezien het grote succes van de softie-sportscholen denk ik er zelf een te gaan beginnen.Dan heb ik natuurlijk nog wel wat dingen nodig zoals:

-Een collectie dumbbells in baby-roze,baby-blauw en andere trendy kleuren,uiteraard zeker niet zwaarder dan 10 kilo
-Vakbekwame instructeurs die een babbeltje kunnen maken met de klanten en goed kunnen uitleggen dat deadliften en squatten heeeeel gevaarlijke oefeningen zijn die je dus nooooit moet doen...

Maar daarmee ben ik er natuurlijk nog niet.Wat heb ik nog meer nodig?

Alle suggesties zijn welkom,als ze in het softie-idee passen (en hoe onzinniger,hoe beter;) )

Alle cardio-apparatuur moet voorzien zijn van een lcd-schermpje met breedband-verbinding, msn etc.

En uiteraard overal tv's met live-uitzendingen van TMF.

-een grote aanhang cardiosletten?:)
-apparaten met luchtdruk als weerstand ...psssssssssssssssht!!!!:D
-een "milkshake-bar " waar ze na hun ohzo harde work-out:rolleyes: een bommetje suiker kunnen nuttigen voor hun koffie verkeerd met slagroom:p
-voor de serieuze sporters de mogelijkheid om supps te kopen ..een bus whey voor 45euri voor een kilo

lukt het zo een beetje?:D

Entree vanaf 55 jaar

dresscode gsus replay en alleen toegang voor marokkanen of in wording.

alleen muziek van K3 en nederpop..ZO haal je klanten binnen:p:thumbup:

lachspiegels aan de muur

Ik mis er nog eentje... De powerplate by Connie natuurlijk :D

alleen trainen in poloshirts
handschoentjes verplicht
golftrainingapparaat
powerplate bekleed met pluche
electrisch verstelbare bankjes
gasdrukmachines
gratis beautybehandeling bij abonement
alleen maar abba muziek
iedreen een naambordje bij binnenkomst

bij vertrek een urine controle

vergeet het nodige spuitwerk dan niet:D..nee geen AAS, maar tegen betaling kun je bij de bar ff botox zetten; stel je voor dat je huid uitscheurt :p

Relaxzetels in de gym om tussen de setjes door even te gaan liggen
tijdschriften, boeken om te kunnen lezen tijdens de cardio

De muziek van een platvloerse commerciële zender op de achtergrond zodat de softies zich een beetje thuis voelen een veel kunnen mekkeren tegen de andere softies.

wat tegewoordig ook erg in is de rookvrije sportkantine :P.

alleen roken tijdens het trainen maar zeker niet in de kantine!!!

eq_909 zei:
Ik mis er nog eentje... De powerplate by Connie natuurlijk :D
De powerplate, voor een Hardcore work-out van… ja van wat eigenlijk ???

Ik ben van plan een excuus-portschool te beginnen.
Dat wordt een fictieve sportschool. De sportschool dient enkel als doel dat mensen kunnen zeggen dat ze echt naar de sportschool gaan, en zodoende dus van alles en nog wat de schuld van hun overgewicht of slechte conditie kunnen geven behalve een gebrek aan discipline.
De sportschool krijgt een bestaand adres, en er zullen ook borden op de muur komen te hangen die de indruk wekken dat er een heuse sportschool zit. Ook komen er echte reclame foldertjes, abonnementen, officieel ogend briefpapier, en ik zit zelfs te denken aan heuse oorkondes voor de klanten (de oorkonde voor Powerplate beginners level 1 ofzo iets).
Maar nu komt het, de klanten hoeven niet naar de sportschool. De sportschool is enkel een afleidingsmanoeuvre. Sterker nog, op de locatie van de sportschool, achter de façade van kleurrijke borden met de naam Lauw’s CardioPaleis schuilt een enorme hennepkwekerij. Die zal moeilijk op te sporen zijn want ik betaal netjes mijn energie rekeningen m.b.v de contributie van de “sportschool”.
De klanten krijgen voor een abonnement van 15 euro per maand een excuus, en ik heb een prima dekmantel voor een hennepkwekerij. Mijn doelgroep zijn aartsluie dikke huisvrouwen en mensen die moeten sporten van hun arts, werkgever of verzekering maar dat niet willen.
Wat denken jullie? Is dit een gouden idee of niet?

Een tweede idee is de BrEeZaH gym.
En dat wordt een overdonderend succes omdat ik slim ga inspelen op het gebrek aan discipline en de onophoudelijke zoektocht naar snelle oplossingen van de meeste BrEeZaH Boys.

Het abonement is vrij prijzig, 200 euro per maand. Maar zodra de razendsnelle resultaten zich openbaren dan loopt het via mond op mond reclame binnen de kortste keren storm.

Mijn kleine geheimpje is dat ik iedere klant iedere training 2 gratis whey shakes geef. Wat de klant niet weet is dat die whey shakes mutvol met oplosbare orale anabolen zit. Dbol, winny, halotestin, methyltest, alles waar ik een beetje goedkoop aan kan komen. De BrEeZah geef ik wat hij wil, snelle resultaten.

Ik heb alleen nog het advies van een jurist nodig om gezeik in de toekomst voor te zijn. Want ik ken die Breezah’s, zodra ze aan de nierdialyse liggen en wachten op een donor lever zijn ze de snelle vooruitgang in mijn gym weer vergeten. :rolleyes:

Een hele lading breezah natuurlijk! Dan komen de softies vanzelf wel:D

Lauw zei:
Een tweede idee is de BrEeZaH gym.
En dat wordt een overdonderend succes omdat ik slim ga inspelen op het gebrek aan discipline en de onophoudelijke zoektocht naar snelle oplossingen van de meeste BrEeZaH Boys.

Het abonement is vrij prijzig, 200 euro per maand. Maar zodra de razendsnelle resultaten zich openbaren dan loopt het via mond op mond reclame binnen de kortste keren storm.

Mijn kleine geheimpje is dat ik iedere klant iedere training 2 gratis whey shakes geef. Wat de klant niet weet is dat die whey shakes mutvol met oplosbare orale anabolen zit. Dbol, winny, halotestin, methyltest, alles waar ik een beetje goedkoop aan kan komen. De BrEeZah geef ik wat hij wil, snelle resultaten.

Ik heb alleen nog het advies van een jurist nodig om gezeik in de toekomst voor te zijn. Want ik ken die Breezah’s, zodra ze aan de nierdialyse liggen en wachten op een donor lever zijn ze de snelle vooruitgang in mijn gym weer vergeten. :rolleyes:

Geheime recept van Opa Lauw:brew:

Hey! ik ben 28! DBC, die is Opa want 30+ :D

JAXX zei:
alleen trainen in poloshirts
handschoentjes verplicht
golftrainingapparaat
powerplate bekleed met pluche
electrisch verstelbare bankjes
gasdrukmachines
gratis beautybehandeling bij abonement
alleen maar abba muziek
iedreen een naambordje bij binnenkomst