Fitness Seller

Ik ga een Softy's Gym beginnen en ik heb nodig.....?

1 x in de maand een workshop met Tony Little of Karl Noten!

Iemand bekend met Capital Sports te Bergen op Zoom?

Die zaak deelt een groot gebouw samen met McDonalds :roflol:

Fitness First is trouwens hét voorbeeld van een pussygym. Je kan lekker relaxen aan tafeltjes waar je een heerlijk bakkie koffie kunt drinken. Uiteraard is er wat te lezen. En als je 's avonds een leuk filmpje wil zien, kun je ze daar ook lenen.

Opblaasbare dumbbells

• Topic Starter Topic Starter
akiraC zei:
:roflol: :roflol: :roflol: Super idee! Dat ik daar zelf niet op gekomen ben...

Maar dan nog iets:Ik moet natuurlijk wel zien te voorkomen dat er bodybuilders binnenkomen in mijn Softy's Gym.Natuurlijk kunnen ze er sowieso niet trainen maar stel dat er per ongeluk een binnenloopt?Mijn klanten zouden ernstig getraumatiseerd kunnen raken door de aanblik van al die enge spieren:eek: Om nog maar te zwijgen over wat er zou kunnen gebeuren als er een POWERLIFTER binnen zou komen:eek: :eek:
Ik moet dus een manier verzinnen om dat soort lui toch minstens in een straal van 3 kilometer van mijn Softy's Gym vandaan te houden...

Miss Deadlift zei:

Maar dan nog iets:Ik moet natuurlijk wel zien te voorkomen dat er bodybuilders binnenkomen in mijn Softy's Gym.Natuurlijk kunnen ze er sowieso niet trainen maar stel dat er per ongeluk een binnenloopt?Mijn klanten zouden ernstig getraumatiseerd kunnen raken door de aanblik van al die enge spieren:eek: Om nog maar te zwijgen over wat er zou kunnen gebeuren als er een POWERLIFTER binnen zou komen:eek: :eek:
Ik moet dus een manier verzinnen om dat soort lui toch minstens in een straal van 3 kilometer van mijn Softy's Gym vandaan te houden...
Dit is wat mij letterlijk verteld is:
'Het zijn ook altijd van die onfrisse types... ik bedoel ze zweten ook altijd zo, echt heel vies!'

Met opblaasbare dumbbells heb je ook een veel betere benutting van je vloer oppervlakte
alleen als mensen echt willen trainen kun je de bar en cafe ruimte wegruimen om ergens 1 m2 klaar te maken en de dumbbells op te blazen

Vergeet spinning en bodypump niet.

Er zitten heel wat dingen tussen die ze bij mij ook in de sportschool hebben :D:)

goed bereik voor je telefoon, want je moet tussen de setjes wel kunnen bellen en sms-en! :rolleyes:

ik herken mijn gym er soms wel in.
nu hebben ze er nog een trilplaat gezet ook! :finger:
In plaats van wat te investeren in extra dumbbells
Om nog maar van de uitbater te zwijgen. Is wel een sportieve kerel maar heeft niks kaas gegeten van krachttraining. Hij zag me ooit een schoulderpress doen, ik neem als opwarmertje 35 kg, waarop hij zegt: wow, 35 kg en dat doe jij als opwarming?
waarna hij puffend en zwetend zijn worksetjes doet met 30 kg :D

Je hebt zowiezo minstens 1 persoon nodig die continue over de gym kankert op het internet zodat iedereen weet dat die ontzettend gruwelijk hardcore is!

grapje..grapje..

Miss Deadlift zei:
Om nog maar te zwijgen over wat er zou kunnen gebeuren als er een POWERLIFTER binnen zou komen:eek: :eek:
Van een powerlifter raken je klanten helemaal in de war.
Ze denken dat het een lotgenoot is vanwege zijn dikke pens, totdat hij de complete leg-extension machine op zijn nek neemt voor wat high-rep squat training. :D

Een ruimte waar antilliaanse minderjarigen jongens kleine meisjes kunnen gangbangen in ruil voor breezers.

Professionele fitness instructeurs die nog nooit een gewicht hebben aangeraakt en die je met 10% van je 15rm setjes van 15 herhalingen laat doen.

Jelmer__b zei:
goed bereik voor je telefoon, want je moet tussen de setjes wel kunnen bellen en sms-en! :rolleyes:
Goed idee, sommige gyms zijn echt je reinste kooi van faraday. Silence booth in de hoek doet het ook goed.

Oh, een rokersgedeelte lijkt me ook niet slecht. Met afzuiginstallatie!

sowieso moeten alle apparaten rose of mint groen zijn....

Een hydraulische pecdeck met hoofdhuidmassage.

Laatst bewerkt:
Her en der verspeide computers zodat de Br3aZaH'z ook in de gym de nodige KuDOwsZZZZZZ kunnen verkrijgen.:D

Miss Deadlift zei:

gewoon smalle deuren, als iemand te breed wordt kan en mag hij er niet meer in

Terug
Naar boven