- Waardering
- 22
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leGionellz zei:Zijn er uberhaupt nog gyms die magnesium hebben liggen ?
Heb het al in geen jaaaaren meer gezien
akiraC zei:
Super idee! Dat ik daar zelf niet op gekomen ben...
Om nog maar te zwijgen over wat er zou kunnen gebeuren als er een POWERLIFTER binnen zou komen
Dit is wat mij letterlijk verteld is:Miss Deadlift zei:![]()
![]()
Maar dan nog iets:Ik moet natuurlijk wel zien te voorkomen dat er bodybuilders binnenkomen in mijn Softy's Gym.Natuurlijk kunnen ze er sowieso niet trainen maar stel dat er per ongeluk een binnenloopt?Mijn klanten zouden ernstig getraumatiseerd kunnen raken door de aanblik van al die enge spierenOm nog maar te zwijgen over wat er zou kunnen gebeuren als er een POWERLIFTER binnen zou komen
![]()
![]()
Ik moet dus een manier verzinnen om dat soort lui toch minstens in een straal van 3 kilometer van mijn Softy's Gym vandaan te houden...

Van een powerlifter raken je klanten helemaal in de war.Miss Deadlift zei:Om nog maar te zwijgen over wat er zou kunnen gebeuren als er een POWERLIFTER binnen zou komen![]()
![]()

Goed idee, sommige gyms zijn echt je reinste kooi van faraday. Silence booth in de hoek doet het ook goed.Jelmer__b zei:goed bereik voor je telefoon, want je moet tussen de setjes wel kunnen bellen en sms-en!![]()
Miss Deadlift zei:![]()
![]()
Maar dan nog iets:Ik moet natuurlijk wel zien te voorkomen dat er bodybuilders binnenkomen in mijn Softy's Gym.Natuurlijk kunnen ze er sowieso niet trainen maar stel dat er per ongeluk een binnenloopt?Mijn klanten zouden ernstig getraumatiseerd kunnen raken door de aanblik van al die enge spierenOm nog maar te zwijgen over wat er zou kunnen gebeuren als er een POWERLIFTER binnen zou komen
![]()
![]()
Ik moet dus een manier verzinnen om dat soort lui toch minstens in een straal van 3 kilometer van mijn Softy's Gym vandaan te houden...