XXL Nutrition

Ik ga op vakantie en ik neem mee...

wovano

wvncoaching.nl
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Coach
Anabolen Supplementen Voeding Training 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
49.839
Binnenkort ga ik een dikke week weg. Nu weet ik dat vakantie is om te genieten en dat ga ik daar ook zeker doen, maar ik ben net lekker aan het cutten en wil me niet helemaal laten gaan daar. Hebben jullie ideeën voor dingen die ik kan meenemen in de auto. Nu kan ik moeilijk 10 bakken kwark gaan meeslepen dus daarvoor had ik al caseïneshakes in gedachten. Verder neem ik tonijn in blik, paar zakjes noten en eiwitrepen mee. Weten jullie nog clean voedsel wat goed houdbaar blijft en mee kan?

Ook in het buitenland hebben ze supermarkten, zoek en gij zult vinden.

Om onderweg te eten of om daar tijdens je vakantie te eten?

Voor onderweg: havermoutcake ofzo maken? Bakje koude pasta met groenten blijft ook wel even goed.

Tijdens je vakantie: euh, supermarkt daar? Een pak havermout / volkoren pasta / rijst kan je meenemen maar ik denk dat ze dat overal wel hebben?

• Topic Starter Topic Starter
Er is daar wel een supermarkt maar dat is maar een hele kleine. Zitten in een redelijk afgelegen gebied dus wil voor de zekerheid gewoon zo veel mogelijk zelf meenemen. Voor de eerste dagen een cake is wel een goed idee!

Nu ben ik wel benieuwd waar je naartoe gaat! Het verst dat ik ooit van een supermarkt zat, was 25km (boereng*t tegen Dijon), met de auto was dat dus wel goed te doen.

Heb je een koelbox? Daar kan je een stuk vlees voor de eerste avond in bewaren: als je dat diepgevroren daarin stopt, is dat een 12u later nog wel oké.

Als je op vakantie bent, hou dan vakantie. . Koop e.v.t wat meer vlees in de supermarkt.

Genoeg bier meenemen en alleen kip en patat eten, prima cut

Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Zwembroek !

(hooguit een prot-reep voor de eerste dag of zo, daarna zal het me worst zijn)

een schepje en een emmertje.

• Topic Starter Topic Starter
Ga naar de ardennen! Weet dat vakantie is om te relaxen maar wil me niet te ver laten gaan.

Best moeilijk op vakantie gaan en daar ook op je eten letten

respect noem ik dat!

Binnenkort ga ik een dikke week weg. Nu weet ik dat vakantie is om te genieten en dat ga ik daar ook zeker doen, maar ik ben net lekker aan het cutten en wil me niet helemaal laten gaan daar. Hebben jullie ideeën voor dingen die ik kan meenemen in de auto. Nu kan ik moeilijk 10 bakken kwark gaan meeslepen dus daarvoor had ik al caseïneshakes in gedachten. Verder neem ik tonijn in blik, paar zakjes noten en eiwitrepen mee. Weten jullie nog clean voedsel wat goed houdbaar blijft en mee kan?

Dat klinkt als een doldwaze vakantieman, sterkte alvast!

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Best moeilijk op vakantie gaan en daar ook op je eten letten

respect noem ik dat!

Ik noem het obsessief met een hobby bezig zijn.

OP is pro bodybuilder?
een weekje anders eten is niet erg doe waar je zin in hebt en eet veel... en wat is trouwens clean voedsel als ik mijn hamburger bij de mac bestel wil ik dat ie schoon is oké!

Condooms.

dat noem wel dedicated zijn tot de next level.

als ik deze zomer op vakantie ga, vergeet ik toch wel alles wat met een goede lifestyle te maken heeft :)

Mensen denken dat ze op vakantie gelijk alle gains verliezen LOL

5 kippen en een koe?

Ga naar de ardennen! Weet dat vakantie is om te relaxen maar wil me niet te ver laten gaan.

De meeste mensen die op vakantie gaan en niet letten op hun voeding, zijn juist een beetje afgevallen (in vet of vocht, niet in spier). Jij gaat maar 1 weekje, dus is de kans dat het ''goed fout'' gaat sowieso klein.
Het enige wat ik zou doen is eiwitrepen (niet teveel, inb4 elke minuut op de wc) en wat shakes om op die manier een eventueel eiwittekort wat op te schroeven. De rest gewoon genieten van je vakantie, het is maar een weekje en zoals al is gezegd, je verliest echt geen spieren van 1 weekje anders/slechter/minder/meer eten.

Terug
Naar boven