AndroidHealthClinic

ik ga op vakantie naar Egypte

Tja, als je dan toch wat wilt hebben stuur het dan gewoon op. Liever met justitie in eigen land te maken hebben dan in het buitenland. Maar voor die paar centen zou ik het niet doen, zeker als het toch niet voor jezelf is valt er denk ik weinig aan te verdienen.

• Topic Starter Topic Starter
axestream zei:
Tja, als Maar voor die paar centen zou ik het niet doen, zeker als het toch niet voor jezelf is valt er denk ik weinig aan te verdienen.

heb misschien een verkeerd beeld, maar door de laatste tijd hier veel op te surfen kreeg ik de indruk dat er hier wel een grote afzetmarkt voor is

Ronny Dumbbell zei:
heb misschien een verkeerd beeld, maar door de laatste tijd hier veel op te surfen kreeg ik de indruk dat er hier wel een grote afzetmarkt voor is

Ja en nee. De meeste mensen zullen niet zo gauw van dealer verwisselen tenzij je echt een stuk goedkoper bent, dus je zou het voornamelijk moeten hebben van "beginnelingen" op het gebied van AS. Ik heb geen idee hoeveel je denkt te kunnen verdienen op korte termijn, maar ik ben bang dat het een beetje tegen zal vallen. Tenzij je nu al weet dat er mensen in je eigen omgeving zijn die interesse hebben. Lijkt me sowieso niet slecht om daar in eerste instantie aan te leveren.

Nogmaals als je het wilt doen, per post opsturen naar jezelf. Succes :thumbs:

Terug
Naar boven