thefrog
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begon op 40 kilo bp en dat was toen al heeeeel zwaar nu bijna 4 jaar later zit ik op 3x 90 kilo.
Ik begon pas sterker te worden na meer oefeningen te doen en meer triceps trainen met dippen enzo.
Ik begon op 40 kilo bp en dat was toen al heeeeel zwaar nu bijna 4 jaar later zit ik op 3x 90 kilo.
Ik begon pas sterker te worden na meer oefeningen te doen en meer triceps trainen met dippen enzo.
mooiste is nog dat hij al een kuurtje achter de rug heeftWaarschijnlijk moet je ook eens aan je eten gaan denken als je naar 4 jaar nog steeds 68 kilo weegt...

Bedankt voor de info. Dat hat deze topic echt nodig.

ik altijd begin met de zwaarste oefening, zoals BP zodat je lekker alles kan gevenEven vraagje van deze beginner tussendoor aan de meer ervaren BBers: Op welk moment in je training haal je het meest uit je benchpress? Direct na warming up of start je eerst met 1 of meerdere andere borstoefeningen, of mogelijk zelfs andere spiergroepen? Thanx alvast.

maakt dan een nieuw topic aan... Weinig meer aan het topic toe te voegen als de discussie al 5 maanden morsdood is