t*ring 3x 132kg bankdrukken na een jaar trainen....wow

Wat drukte je de eerste keer, toen je net begon?
Ik begon in het begin met een zielige 60

ging al snel over tot 70 daarna 80, eigenlijk vooral de laatste 5/4 maande ben ik flink omhoog gegaan *van 85 naar 132* sins ik mezelf meer ben gaan verdiepen op de beste techniek om uit me borsten te stoten.+ veel eiwitten ben gaan nemen+bcaa's/aminos.
Ik doe op dit moment altijd als ik begin met me borst, Met dumbbell drukken op plat bankje *niet zwaar gwn ff 80 om los te maken* daarna bankdruken 115 om mee te beginnen, dan als me spieren echt toe zijn aan het zware gewicht ga ik over op 120/125 en dan de laatste set voluit dus 132. Ik probeer het meestal in 4 sets te doen, alleen op sommige dagen als ik voel dat het even wat minder mee zit doe ik het in 5 sets. Ik wil binnekort zwaarder gaan maar omdat ik nu in de cut zit weet ik niet of ik nog flinke kracht gains zal krijgen *tis me eerste cut tijdens krachttraining*
In elk geval naar het bankdrukken ga over over tot fly's op flat bench. om blessures te voorkomen doe ik die nogal licht, die gebruik ik als warmup voor me schuine bankdruk sessie*25 kg per arm* en op dat gewicht blijf ik dan 4 setjes. vervolgens ga ik dus schuin bankdrukken en daarbij begin ik met 90 en ga ik door tot 110. Hierbij zet ik het bankje op een flinke helling moet ik zeggen waarbij ik echt me boven borstspieren gebruik en me schouders. dit doe ik ook in 4 sets. Veel vrienden enzo denke dat ik overtrain maar op een of andere manier krijg ik er n soort van kick van als ik altijd tot me uiterste ga

.
om los te maken gebruik ik altijd de pully om ff pullover te doen, dan kan het bloed weer lekker doorlopen zodat de pomp een beetje wegvald. *Ik gebruik de pully bijna alleen op het laatst om spieren los te maken* Want op een of andere manier krijg ik nooit het gevoel dat ik kracht gains krijg door met n pully te werken.
Ik druk het trouwens altijd vanaf 1/2 cm boven me borst dat het net me borst zegmaar niet raakt. Want ik wil echt alles wat mogenlijk is om te gebruike bij het bankdrukken gebruike en geen zwakke plekken zegmaar krijgen.
*Deze basis trainingen doe ik nu al een tijdje en me kracht gaat enorm snel omhoog*
En met me bouw heb ik gwn enorm geluk gehad want eigenlijk dachten ze dat ik 2 meter zou worden maar toen ik 12 was en 1,80 was ik al helemaal uitgegroeit, anders had ik denk ik ecto achtig geworde, nu heb ik me brede schouders en korte lijf mee

.
Mijn doel is eigenlijk om naturel zo ver mogenlijk te komen als me lichaam me toelaat. Natuurlijk is het altijd afwachten wat je max is, maar voor mijn gevoel heb ik nog een hoop in me om te geven voor ik me max bereikt heb.
Jep.. kben kletskaus aan het zijn en blijf maar door ratele, klaat het wel ff hierbij haha