Falzer
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat late reactie op je topic maar goed...
Eerst en vooral proficiat voor de stap die je hebt genomen. Als jongen van 16 moet het niet simpel zijn om met een gewicht van 126kg door het leven te gaan...
En dan het feit dat je 6000eur hebt geïnvesteerd in je persoonlijke gym om er iets aan te doen dwingt respect af...
Ook is het overduidelijk dat je zeer veel talent hebt om massa aan te zetten; nu goed cutten en bij je volgende bulk wat meer opletten dat je niet te veel 'vervet'.
Ik ga je blijven volgen, ben echt benieuwd naar je evolutie de komende maanden... Volhouden!
'
gevoeligheid van pijn in me handen is al wat omlaag gegaan en ik train dus me palm/backhand en me knokels*, boksen 20 min, + 60 min cardio *Dit is me rustdag*
maarja voeld altijd goed naar een druke dag me agressie kwijt te kunnen door ff mezelf flink kapot te traine.
!
Zeer mooiZou wel je trainingschema eens goed aanpassen. Tijdens de cut worden veel fullbody's gedaan, mss iets voor jou?
@Marvin: Overtrainen is moeilijk. Meestal gewoon een excuus.
!
*@Marvin: Overtrainen is moeilijk. Meestal gewoon een excuus.

Zeer netjes. Ben wel benieuwd naar je cutvoedingsschema?
Respect voor je progressie.
Glubok.
Heb zelf ook een best hoog vetpercentage, ben zo'n 30/35kg afgevallen voor ik met bb begon, en kreeg er dan verder ook niks meer vanaf. Nu ben ik ook lichtjes aan het bulken, om vervolgens over een paar maanden verder af te vallen.Hey, respect man voor die 35 kg, ik weet hoe moeilijk het is. Hier ff overzichtje van mijn 126 kg naar 81 en weer naar 98 en nu 93.LMAO al die emoticons. Maar ziet er goed uit kerel.Heb zelf ook een best hoog vetpercentage, ben zo'n 30/35kg afgevallen voor ik met bb begon, en kreeg er dan verder ook niks meer vanaf. Nu ben ik ook lichtjes aan het bulken, om vervolgens over een paar maanden verder af te vallen.
Zit zeker een brute massa onder dat laagje, heb je toevallig ook foto's van hoe je eruit zag voordat je begon met krachttraining?
Glubok.

) Hoelang doe jij je ochtend cardio? En denk je dat het verstandig is om iets van EAS te nemen tijdens/voor de cardio?1000kcal verbranden met krachttraining?
1400 met cardio?
Hoe kom je erbij?
.