Fitness Seller

Ik naar n jaartje flink bulke!

• Topic Starter Topic Starter
Gaat zeer goed man! Je zet duidelijk veel massa aan. Ook vet jammergenoeg, maar toch flink buff ook:thumb:

Thanks man!

Deze keer voor het eerst dat ik me rug eens laat zien op deze manier want ik heb over het algemeen me rug heel hard getraind de laatste tijd *eerst had het een achterstand door zware blessure*

Dus hier is het dan naar al het harde werk eraan de laatste tijd:
2ivfxwm.jpg

En deze keer nadat ik me triceps had getrained:
2rh90mh.jpg

^
|
Vaag hoofd erop..yup!
28juted.jpg

Volgende focus punt voor mij zijn me traps en nog meer rug, die moet en zal ik wat groter krijgen.

Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
i5c9ba.jpg

93,6 kg, ga nu verder cutten tot 85 kg en dan pas weer updates posten en vervolgens cleanbulke. Zal nog wel ff duren maar dan ben k heel stuk droger want ik blijf massa gainen tijdens me cut op deze manier dat is mijzelf wel duidelijk geworden. dus ik ga er weer verder hard mee aan de slag!

PS, school+stage is weer begonnen sucks zwaar X_X.

Laatst bewerkt:
Heb je topic (sinds mijn laatste post) nog eens bekeken en je maakt goede progressie. En je rug ziet er qua wijdte goed uit.
Denk dat er hier meer dan één wat jaloers is op het gemak waarmee je massa zou kunnen aanzetten.
Maar ik zou doen zoals je zelf aangeeft, verder cutten...
Komt goed man; twijfel ik niet aan...

Hey thanks man, ik blijf zeker doorcutten alleen wel op een lekker rustig tempo zodat ik ook massa blijf aanzetten. Stukje bij stukje word ik wat droger maar voel me steeds sterker worden en heb de focus de laatse weken een stuk meer op mijn bovenborst gezet *die pak ik nu 3 keer per week aan* en me onderborst 2 keer per week.
2lcwo6v.jpg

En deze is van vandaag:

smpsmq.jpg

Laatst bewerkt:
Wat een beer man voor je leeftijd :D zeker goed bezig, je borst lijkt veel op die van Bolo Yeung trouwens
boloandbruce.jpg

je rug lijkt echt wel ****ing gigantisch op die foto's
nice job

Goed man , maar er groeit een boom in je huis

Voel me zo goed thuis als ik een boom heb om in te klimmen...hij moet nog ff groeie maarja. A man can dream right?

Serieus die boom is nogal halfgaar als je het mij vraagd maare tis iets wat we eens gehad hebben van me overlede oma ofzo en die plant blijft maar groeie.. moet weer eens gecut worden ook hehe..
Verder me bf is lekker omlaag aan het gaan dat zie ik nu echt wel als ik in de spiegel kijk.

Verder ben ik gestopt met het nemen van pre-workouts omdat ik me een heel stuk meer fit voel de laatste tijd en geen extra energie meer nodig heb om te knalle en haal liever goed eten voor het geld dan een energie booster. Ben nu meer aan het kijken wat het beste is mee te nemen naar me stage want daarzo is het eten nogal prijzig en om nou steeds alleen whey shakes+brinta of havermout met water te eten in de pauzes zit me nu al helemaal tegen.

haal liever goed eten voor het geld dan een energie booster.

:thumbs:

Ben nu meer aan het kijken wat het beste is mee te nemen naar me stage want daarzo is het eten nogal prijzig en om nou steeds alleen whey shakes+brinta of havermout met water te eten in de pauzes zit me nu al helemaal tegen.

Niet alleen zijn de prijzen prijzig maar de kwaliteit in zo'n kantines is ook niet altijd het van het.

Keuze genoeg om mee te nemen toch?
Check eens op het net, staan vele goeie low cal receptjes op die je aan je behoeften kan aanpassen... Het is verrassend wat je met wat vis kan doen om eens 'iets anders' tussen de kaken te hebben. Of koop eens bv een 'muscle & fitness' als die een speciaal voedingsnummer uitbrengen, tientallen receptjes staan daar dan in. Als je wil, ik heb thuis een boek waar ook tientallen recepten instaan (incl aanpassingen van elk recept voor als je in bulk of cut zit), indien interesse wil k er u wel wat van posten.
Ik neem (en waarschijnlijk zoals bijna iedereen hier) elke dag een aparte tas mee naar het werk met mijn voeding in. Ik heb wat geluk dat ik op het werk eet wanneer ik wil en besef wel dat dat niet voor iedereen haalbaar is. Met wat planning lukt het wel om je voeding in orde te krijgen...

Wat tips/recepten zijn altijd meegenomen. Thanks alvast als je er wat post of pm.

respect voor hoeveel sicker je bent geworden vanaf je 16e tot je 18e

goed bezig !! hoe ben je zo vol geworden ?

Respect voor het feit dat je dat heb aangeschaft :D

Wauw, super man..

Ik ben 17 jaar en 120kg en heb ook veel te veel vet.

Mag ik vragen hoe jij zoveel bent afgevallen vanaf je 16e?

Ikzelf wil ook veel vet kwijt en dan verder met spieren kweken, ben zelf maar 1.74.
Ik ben opzich wel breed, maarja veel te veel vet, en dat moet er wel af want ik doe nu een nieuwe opleiding (beveiliging) dus dat is wel zwaar met al die conditie training.

Succes verder! :)

goed bezig !! hoe ben je zo vol geworden ?

Ik denk dat ik dat met namen te maken heb dat ik altijd met zware compounds train en elke keer dat ik een training doe mij echt focus op de spiergroepen om er de meeste pomp uit te halen.

Nu doe ik

Borst doe ik plat bankdrukken: 6 setjes 6-8 reps
*vooral gefocust op het uitstoten met de borstspier en zo min mogenlijk tricep erbij gebruiken*
Incline bankdrukken: 5 setjes rond de 8 reps
Dumbbell flys 3/4 sets 7/8 reps
vervolgens plat dumbbell drukken 4 setjes 8 reps tot fail
Incline dumbbell drukken 4 setjes 6 reps waarbij het laatste setje tot fail

Daarna direct erachter
tricep press 4 setjes van 8 reps
Tricep Kickback, 3 setjes tot fail
Tricep pushdowns tot fail, 3 keer achter tot fail met korte rust ertussen om de pomp wat te laten zakken zegmaar en dan opnieuw.

Daarna ben ik behoorlijk kapot en kap ik ermee voor die dag.
en natuurlijk goed eten.

En ik wissel nu zowat elke week toch wel een beetje met welke trainingen ik doe *als ik merk dat me spieren niet genoeg erdoor gestimuleerd worden doe ik er wat anders bij*

1,5 uur is de gemidelde tijd dat ik er per dag aan spendeer nu ik stageloop en dan vroeg in de ochtent *nacht nu* doe ik nog 60 minutjes cardio.

Ps , ik pm je later in de midag betreft dat vet verlies.

Its a Animal!
Dikke respect wat een beest ben je.

Ik denk dat ik dat met namen te maken heb dat ik altijd met zware compounds train en elke keer dat ik een training doe mij echt focus op de spiergroepen om er de meeste pomp uit te halen.

Nu doe ik

Borst doe ik plat bankdrukken: 6 setjes 6-8 reps
*vooral gefocust op het uitstoten met de borstspier en zo min mogenlijk tricep erbij gebruiken*
Incline bankdrukken: 5 setjes rond de 8 reps
Dumbbell flys 3/4 sets 7/8 reps
vervolgens plat dumbbell drukken 4 setjes 8 reps tot fail
Incline dumbbell drukken 4 setjes 6 reps waarbij het laatste setje tot fail

Daarna direct erachter
tricep press 4 setjes van 8 reps
Tricep Kickback, 3 setjes tot fail
Tricep pushdowns tot fail, 3 keer achter tot fail met korte rust ertussen om de pomp wat te laten zakken zegmaar en dan opnieuw.

Daarna ben ik behoorlijk kapot en kap ik ermee voor die dag.
en natuurlijk goed eten.

En ik wissel nu zowat elke week toch wel een beetje met welke trainingen ik doe *als ik merk dat me spieren niet genoeg erdoor gestimuleerd worden doe ik er wat anders bij*

1,5 uur is de gemidelde tijd dat ik er per dag aan spendeer nu ik stageloop en dan vroeg in de ochtent *nacht nu* doe ik nog 60 minutjes cardio.

Ps , ik pm je later in de midag betreft dat vet verlies.

ja maar voor trainde heb je eerst gebult dan ?

ja maar voor trainde heb je eerst gebult dan ?

Eerst altijd dik geweest, daarna afgevallen, daarna met redelijk hoog bf aan krachttraining begonnen met een bulk dieet met een hoog proteine gehalte. En laatst naar een flink pak massa winst dus gaan cutten.

Tijd geleden begonnen en tijdens me cut ben ik hoog in proteine gebleven* zit nu op de 340 gram per dag* en dus nu word ik stukje bij stukje droger en me gewicht blijft hetzelfde omdat ik massa blijf gainen en kracht.

Ik vermijd alle slechte vetten/suikers voor zover ik maar kan en heb nu ook geen cheat dagen waarop ik me niet aan me dieet hou 'ben een heel stuk strikter geworden' ook stuk actiever en agresiever de hele dag door 'weet niet precies waarom ik me eigenlijk zo opgefockt voel de laatste tijd maar zal wel n rede hebben ofzo' en slaap eindelijk weer aan een stuk door hele nachten 'met zoiezo op de helft van de nacht ff me wekker om een shake van zo 60/70 gram whey' tot me te nemen en weer door te slapen.

Moet zeggen dat sins ik ben opgehouden met pre-workout shakes het alleen maar beter is geworden. daarmee bedoel ik vrijwel alles 'slaap/herstel/trainings agressie' Voeld gewoon beter om zelf te knallen uit discipline/wilsvermogen dan uit een energie overvloed.

Laatst bewerkt:
PS:

Update@ Biceps:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Duidelijk klote belichting enzo maar me armen groeie nogsteeds lekker door gelukkig.

~(ʘ_ʘ~)

Laatst bewerkt:
Eerst altijd dik geweest, daarna afgevallen, daarna met redelijk hoog bf aan krachttraining begonnen met een bulk dieet met een hoog proteine gehalte. En laatst naar een flink pak massa winst dus gaan cutten.

Tijd geleden begonnen en tijdens me cut ben ik hoog in proteine gebleven* zit nu op de 340 gram per dag* en dus nu word ik stukje bij stukje droger en me gewicht blijft hetzelfde omdat ik massa blijf gainen en kracht.

Ik vermijd alle slechte vetten/suikers voor zover ik maar kan en heb nu ook geen cheat dagen waarop ik me niet aan me dieet hou 'ben een heel stuk strikter geworden' ook stuk actiever en agresiever de hele dag door 'weet niet precies waarom ik me eigenlijk zo opgefockt voel de laatste tijd maar zal wel n rede hebben ofzo' en slaap eindelijk weer aan een stuk door hele nachten 'met zoiezo op de helft van de nacht ff me wekker om een shake van zo 60/70 gram whey' tot me te nemen en weer door te slapen.

Moet zeggen dat sins ik ben opgehouden met pre-workout shakes het alleen maar beter is geworden. daarmee bedoel ik vrijwel alles 'slaap/herstel/trainings agressie' Voeld gewoon beter om zelf te knallen uit discipline/wilsvermogen dan uit een energie overvloed.
was je al dik van jezelf?

Terug
Naar boven