MuscleMeat

Ik naar n jaartje flink bulke!

Ff offtopic, maar waarom is Mr. Apollo zijn thread weg?

Massief!

Spijtig dat het niet echt esthetisch oogt, beetje uit verhouding. Mss genetics?

Doe zo voort, respect!

Ff offtopic, maar waarom is Mr. Apollo zijn thread weg?

heeft ie zelf aangevraagd bij moderatoren, is maar goed ook want ik denk dat die jongen spontaan spiermassa aan het verliezen was door alle stress die over m heen kwam

ontopic echt goed bezig, had ik niet verwacht toen ik je beginpics zag.

Inderdaad opmerkelijk vergeleken wat velen berijken in zo korte tijd. Echter eten ze vaak niet voldoende en trainen ze niet tot het uiterste. Ik zelf eet elke dag als elk ontbijt een stuk vlees en of dat nou kip,rund,vis of wat dan ook is maakt mij niet zoveel uit ik eet gewoon tot ik helemaal vol ben en vervolgens wanneer ik merk dat ik trek krijg, hup volgende stuk vlees erin. 'Heb gelukkig een lieve moeder die elke week heel wat vlees voor mij kookt' en dat hou ik dan in de vriezer en haal er steeds een stuk uit haha. Ik ga mezelf niet tegen anabole gebruik verdedigen omdat ik daar geen reden toe heb. Ben nog lang niet aan me natuurlijke limiet voor mijn gevoel en te jong om daar aan te beginnen '20 yr'.

Als ik zou gebruiken zou ik dat gewoon zeggen omdat ik vind dat er aan anabole gebruik geen schande is. Hard werken om jou doel te behalen is respect waard. Ecto's die buff willen worden en zich kapot trainen/eten dat is respect waard net als dikke mensen die zich een weg naar hun lichamenlijke piek werken maar waar ik geen respect voor heb is zeurende mensen die amper trainen/eten en vol aan de kuur gaan om achteraf alleen zichzelf voor de gek te houden.

Laatst ook was er zo gast die ik ken en die vroeg van hoe doe je dat nou droger worden en massa pakken? ik hem vanalles uit zitte leggen en workout schema voor hem opgesteld en een hoop info geven en kapt al naar 3 weken af. Waarom? Geen tijd, kan niet van bepaalde drankjes/hapjes afblijven en hoppa meneer geeft op. Komt ie met de vraag, messchien als ik gewoon aan de anabole ga krijg ik de massie die ik wil veel sneller toch? serieus .. sommige.. zullen het nooit leren.

Wat ik wil zeggen is als je hard aan de gang gaat met een doel voor ogen en je wilt er echt alles voor geven wat binnen jou mogenlijkheden ligt, en je werkt ervoor met bloed zweet en tranen dan kan je dat halen. Alleen mensen moeten zichzelf gewoon harder pushen met trainen en met voedsel naar binnen duwen. Ik vind het ook niet geweldig elke dag zowat alleen vlees te eten en als ik chocola zie denk ik hmm yummy ik wil ook of als ik patat zie met knoflook saus.. nou als ik kon zou ik het ervan nemen maar ik word tegen gehouden. door wie? door mijzelf en daar heb ik geen ander voor nodig. Als je hard wilt worden moet je hard zijn. Als je naar n week geen resultaat ziet en staat te staren naar elk slap stuk hangent vet, of zit te kijken van oeh ik ben zo mager en er komt maar geen massa en dan depri gaat zitte zijn. Dan ben je dus alleen maar slecht bezig. onderdruk die gedachtes van *was het maar anders* en maak het anders. Kijk niet naar de negatieve punten of alleen maar je positieve punten maar kijk in jezelf. Wat kan je anders doen?

En ja me routine.. elk mens is anders en wat voor de een perfect werkt is voor de ander een onmogelijke uitdaging/gekkewerk. Ik train zelf al met zeer lange workouts sins ik begon en ga er altijd lekker op. Heb anders veel te veel energie over.

Mijn routine kwa workouts zit nu zo in elkaar.

Dag 1:

Borst,rug *bovenrug/achterkant schouders* daarna buikie

Dag 2: benen,kuiten,middenrug-onderrug, + supersets voor bicep/tricep voor zo groot mogenlijke pomp in 1 lange set van decline curls voor de bicep en tricep pushdowns. 'hier krijg je amper spierpijn van de dag erna maar de pomp voeld altijd goed'

Dag 3: Schouders alle kanten, Bicep daarna tricep met zware gewichten. concentratie curls/close BP enzo. Daarna train ik me buik tot fail. situps met 5kg schijfje die ik achter me hoofd hou.
Voel ik me de dag erna nog helemaal top, begin ik gewoon gelijk weer overnieuw. Als ik merk dat me triceps net iets te gevoelig zijn om te bankdrukke dan gooi ik er 1 rustdagje bij.

Rustdag routine:
Opdrukken tot fail 'wide arms'
Chin-ups tot fail 'wide grip'
Situps tot fail op flatbench.

Om ff een goede doorbloeding te krijgen.

Dit laaste kan ik echt iedereen aanraden want al heb je spierpijn, naar ff de doorbloeding goed op gang te brengen voeld alles gewoon veel beter en bevorderd volgensmij de genezing ook wel n tikje.

Ook heb ik gemerkt dat het gebruik van whey shakes behoorlijk.. erg niet van belang is als je genoeg vlees eet en neem het daarom alleen nog voor/na de training. 'slimme zet' meestal is het in het begin zo verleidelijk om te willen afvallen en veel cal te kunnen overslaan door whey shakes in de plaats te zetten maar ik ben pas weer zo in massa toegenomen sins ik op n soort vlees dieet ben over gegaan. Verder drink ik alleen water en geen zuivel of wat dan ook. Ben een beetje erg streng aan het worden voor mezelf maarja. Ik hou mij eraan gewoon te luisteren wat mijn lichaam aangeeft.

En nu ga ik etuhhh dus laterz beste mensen!

Uitstekende progressie kerel.

Nu je op almost no carbs zit, neem ik aan dat je je vetten wel omhoog het opgeschroefd? Tot hoe hoog als ik vragen mag...

• Topic Starter Topic Starter
Dat ik er niet echt esthetisch uitzie klopt, het zit me gewoon in de gene. Ben meer het wat grovere type gozerd ofzo.:D

Met mijn carbs/vet/eiwit zit het nu zo:

Aan vlees eiwit:
rond de 300 gr
vetten zal rond de 25 gram zitten, ligt eraan of ik kip/rund dag heb.
Carbs..? i dunno maar zal vrij weinig zijn ligt eraan of ik nou kip of rund dagje heb.

Bereid het voor door eerst te bakke, in te vriezen en daarna op te warmen en mals te laten door er kokent water bij te voegen terwijl het in n zakje zit, vervolgens naar n tijdje is t lekker mals en t overige vet door de hitte los in t zakje met t overige vocht.

Carbs voor trainen gaan:
weet ik niet precies gwn een bordje met rijst,mais met peper erover,1 rode peper waar ik stukjes van af bijt en bij elke hap n stukkie ervan eet, uitjes+vlees.

soms neem k n shake, soms niet. net als dat ik soms iets meer eet en soms wat minder. op borst/rug dag eet ik meestal meer dan op de dag dat ik me schouders/armen pak. In alle gevallen vermijd ik suikers en dat was een tijdje wennen natuurlijk maar achteraf voel ik me veel beter. Alleen het gevoel al hoe het op de maag ligt is het gwn heerlijk om vlees te eten in plaats van voedsel waar echt veel carbs in zitten.

Ik groei gewoon lekker door veel te eten maar me ook weer kapot te trainen IVM cardio/sets snel achter elkaar te doen om me hartslag hoog te houden. Eenmaal dit evenwicht gevonden te hebben met hoe het gaat wil ik toch een beetje op deze manier verder blijven gaan. Zolang ik me er lekker bij voel natuurlijk.

Sups die ik gebruik:

Whey *als ik merk dat ik ff wat extra's nodig heb *
Vitamine pilletjes
Omega3 caps
Cal&magnesium

Pre-workout boosters neem ik niet meer IVM dat ik het geld verspilling vind en om mij motto: als je lui bent moet je maar zin maken. FF beetje warm trainen en de zin komt vanzelf om steeds meer ijzer te pakken.

Als ik Whey neem is dat Naturel-Isolaat zonder toevoegingen. 'smaakt IMO n beetje muff altijd en niet echt yummy'

Ik reageerde trouwens ff niet meer omdat ik enorm zit te klote met school gedoe. Leraren .. zucht eerst mij vergeten op de eind examen kandidatenlijst te zetten, dan me cijferlijsten kwijt.. tis alsof ze n spelletje spelen om me daar te houden:eek:

Zal me aankomend jaar nog wel tegen gaan vallen kwa tijd wat ik overhou als ik naar het HBO ga. zit nogsteeds te twijfele dichtbij in Utrecht of wat verder weg in Rotterdam. me persoonlijke keuzen gaat naar Rotterdam maar het is vet ver weg dus dan red ik het denk ik niet met tijd/KT schema. Maar in Utrecht komt het n beetje over als n chaos.. meh decisions, decisions.

Maargoed me volgende doellen:

Buikspieren. Moeten beter ontwikkelen. Zag laatst naar het trainen ervan de eerste 4 blokies&wat adertjes met namen bij de bovenste blokjes. Gelukkig krijg ik me blokjes te zien want ik was eerst voor me cut best bang dat ik een soort *vet schort* zou overhouden wat ik hier en daar wel eens bij mensen zie. Komt vast omdat ik nog jong ben ofzo dat het toch allemaal goed trekt.

hehe en dan deze zomer maar eens n meid zoeke, ben te lang single en kan eindelijk vanaf eind deze maand voorlopig wat tijd vrijmaken om iets te ondernemen zal k maar zeggen.:D En ik ga zeker niet deze zomer feesten/zuipen ect.

Verder zal ik nog van de week ff benen pica poste met kuiten en me afmetingen.

Kuiten zijn trouwens goed in proporsies, benen net zo verder maare dat zien jullie van de week wel weer.

Verder tot die tijd, Wens ik iedereen succes met het spelen met ijzer!

Dat ik er niet echt esthetisch uitzie klopt, het zit me gewoon in de gene. Ben meer het wat grovere type gozerd ofzo.:D

Verder tot die tijd, Wens ik iedereen succes met het spelen met ijzer!

laat ze lullen met esthetisch man. niks mis mee om een beest te zijn inplaats van die oh oh cherso sniper dude.:o
pure jaloezie.

jij ook succes met het ijzer haha. je mag best een voorbeeld worden genoemd.:thumbs:

man, wat een prestatie, toen ik je eerste foto zag, dacht ik serieus dat je enorm veel vet had.
Je hebt enorm goed gecut, echt goed bezig, respect! Van zo'n lijf kan ik momenteel alleen dromen! Goed bezig.

Btw: zelfs je hoofd alleen ziet er al veel beter uit! :D

Super progressie, laat de rest indd maar lullen over je trainig schema enzv. Veel denken het niet aan te kunnen maar zijn gewoon lui, ik ga zelf ook a ljaren lekker op split schema's waar bij alles 1 tot 4 keer per week getraind word en ben daar door ook groot geworden. 55KG nu 89kg 169cm. Als je een bb wilt worden moet je er ook na gaan trainen desnoods af en toe tegen overtraining aan zitten. Puik werk !!

wow echt een ware inspiratie:cool:
hoeveel weeg je nu?

Petje af voor deze mooie prestatie. Het ultieme bewijs dat je groot wordt door 3 factoren, hard trainen, veel vreten en goed slapen. Leuk ook dat je alles even toelicht. :) Ga zo door kerel!

Brede heupen haha

verder nice progressie!

Goed bezig! Keep it up!

Brute progressie

Nog nieuwe foto's? :)

• Topic Starter Topic Starter
^YupBeentjes
xoqjhe.jpg

Ik weeg me van de week even en moet me ook nog opmeten enzo ..meh vergeet het steeds. Maybe doe k dat vanaaf wel.
2aafzar.jpg
PS me kuiten lijken echt damn klein vergeleken me bovenbenen 'ontspan ze ook wel op de foto dus lijken ze nog kleiner', tijd om kuiten harder aan te pakken. maar komt wel goed, achterliggende spiergroepen krijg ik wel bijgetrokken. Ze ontwikkelen zich bij mij meer in de doorsnede naar achter dan in de doorsnede van links naar rechts.

Laatst bewerkt:
lol, lopen benen ****ing ver achter of ligt het aan de foto?

wil je nog wat choco om van zn billen te likken?

kan mij altijd kostelijk vermaken bij zulke constructieve bijdragen.:rolleyes:
choco op de billetjes is altijd lekker, maar jou bijdrage kan men niet topicaanvullend noemen.

heb je zijn pagina's gelezen of ben je zo een F5-end eikeltje, dat graag comment plaats om aan het quotum posts te komen?

op pagina 6 0f 7 staan verschrikkelijk goede progressie foto's, vandaar ook mijn opmerking. als jij nu ook eens zulke progressie foto's plaatst ipv dit loze commentaar te geven, lik ik ook choco van jou billetjes ok, mafketel?

en man? hoe zit het met je sinds je laatste bericht?

Greetz

Terug
Naar boven