Beste mensen,
Heel erg bedankt voor de positieve reacties, echt top!! en hoop ook dat mensen die met hetzelfde probleem zitten 'te dik zijn geweest' zich er wat meer aangemoedigd voor voelen om ook hard hun best te doen. En alle andere natuurlijk. Al moet ik zeggen dat ik bijna 2 uur cardio per dag heb zitten doen de afgelope maanden om het laagje eraf te krijgen+Me dieet zo danig aangepakt dat ik vrijwel geen extra carbs in neem 'alleen n uurtje voor de KT even wat rijst met een flink stuk kip/rundvlees'. Cardio 7 dagen per week alleen n dag rust als me benen het niet aankunnen, Krachttraining 5/6 keer per week elke dag anderhalf uur op zn minst. Ga hier zeker mee door en wil naar de zomer gaan cleanbulken. Ook zal ik eens mezelf weer wegen/meten maar me armen zijn kwa grote al is er vet af gegaan zeker niet kleiner geworden.
Enige zware concessie die ik heb gehad is toch wel me 'persoonlijke leven' Elke dag niets anders dan 4 uur opstaan, cardio, school, daarna krachttraining en dan hou je nog n paar uurtjes over en dan is het alweer bedtijd. Zou het zeker andere mensen aanraden het iets rustiger te doen tenzij je van jezelf weet dat je het gaat volhouden.
Even over eh bdb.. Ik wil het zeker laten zien maar kom steeds bij google uit op bouwbedrijven/kostenontwikkeling en zit dus flink ernaast met de betekening. Heeft het te maken met een bepaalde index? Laat het maar even weten dan check ik het ASAP.
Ik zal deze week nog even benen pica's maken 'ff ontharen eerst' haha maare verder Ik was inderdaad een klein BLOND jongetje en had broers maar zover als ik weet heb ik nooit in n tv serie gespeeld haha
Verder al gaat me vooruitgang hard, toch is het soms een beetje een..downer als ik zie hoe hard me broer groeit die nu hij in een contante kuur is gegaan 'hij kuurt zelfs tussen zn kuren in nu'+ heeft goeie genen. maarja ik hou me hoofd koel en blijf naturel.