Fitness Seller

ik nomineer BIG-G (glenn van vooren)

Bezoekers in dit topic

Tering, 11000 kCals. Respect.
 
Ik heb heel veel respect voor echte naturel bodybuilders die dan in naturel wedstrijden meedoen, maar niet voor de jongens die dan beweren naturel te zijn en gewoon zuiver op het podium staan, dat is mijn mening he

Ik denk dat niemand respect voor zulke lui heeft..
 
11000kcal shit!!!!
ik heb moeite met 5000a 6000kcal
 
Eerlijk is eerlijk.... mijn respect voor jou groeit met de minuut. 11.000kcal damn!! Die andere foto is trouwens erg bruut! Benieuwd hoe je er over paar jaar bij staat.
 
Eerlijk is eerlijk.... mijn respect voor jou groeit met de minuut. 11.000kcal damn!! Die andere foto is trouwens erg bruut! Benieuwd hoe je er over paar jaar bij staat.

De bedoeling is om na mijn wedstrijden nu in mei en oktober 2008 aan mezelf te werken en mijn acherlopende spiergroepen bij te werken, en ook beetje aan mijn toekomst werken door voor eigen huisje te zorgen.

Hiervoor heb ik 3 jaar uitgetrokken en dan is de bedoeling me meer op internationale wedstrijden te richten, en we zijn ook aan het kijken wat die elitetour gaat worden.

Ik hou jullie zeker op de hoogte
 
pfffff 11000kcal.. huge motha ****er

hoe zag je voeding ertoen uit? was dit allemaal schoon?? want dan moet je echt flinke hoeveelheden stampen:p
 
pfffff 11000kcal.. huge motha ****er

hoe zag je voeding ertoen uit? was dit allemaal schoon?? want dan moet je echt flinke hoeveelheden stampen:p

was inderdaad allemaal schone voeding, maat at toen wel halve klo zalm per dag, wat wl zorgt voor heel wat kcal, ik heb na mijn training ook 2 X 100 gr vitargo, dus dan hb je al wel aardig wat kcal binnen he.
De rest van mijn voeding was ongeveer zoals nu beschreven op mijn website
 
je staat vroeg op bro:D aangezien maaltijd 2 al om half 9 is:D

over je voeding lijkt echt ****ing veel om mijn voeding..alleen ik heb minder eet moment en ik neem stuk minder carbs.. vooral na trainen is een groot verschil maar ik snap waarom je die hoeveelheden vitargo nodig hebt.. echt respect want dit is een mooi schema!

een vraag..
50gram dextrose bij ontbijt why?

big mofo mooie site hou in de gaten
 
die 50 gr dextrose bij ontbijt dient er eigenlijk voor om een natuurlijke insulinepiek te creeeren, dit is gedaan op aanraden van rinus, die voor mijn voedingsschema`s zorgt
 
die 50 gr dextrose bij ontbijt dient er eigenlijk voor om een natuurlijke insulinepiek te creeeren, dit is gedaan op aanraden van rinus, die voor mijn voedingsschema`s zorgt

Dit ga ik ook doen :D
 
die 50 gr dextrose bij ontbijt dient er eigenlijk voor om een natuurlijke insulinepiek te creeeren, dit is gedaan op aanraden van rinus, die voor mijn voedingsschema`s zorgt

thanks voor je uitleg..
 
die 50 gr dextrose bij ontbijt dient er eigenlijk voor om een natuurlijke insulinepiek te creeeren, dit is gedaan op aanraden van rinus, die voor mijn voedingsschema`s zorgt

Maar als je het zelf inneemt, is het toch niet zo natuurlijk meer ???
 
die 50 gr dextrose bij ontbijt dient er eigenlijk voor om een natuurlijke insulinepiek te creeeren, dit is gedaan op aanraden van rinus, die voor mijn voedingsschema`s zorgt

Ik dacht dat hij meer van de vitargo was om de cortisol sochtends te minimaliseren? Of heb ik dat verkeerd?
 
Dus de kip en biefstuk ( eiwit ) dat je eet is ook niet natuurlijk ? Die eet je toch ook zelf ? :rolleyes:

interessant punt.

vraag me af waar de definitie van een 'natuurlijke' insulinepiek ligt.
 
ziet er goed uit WOW top :p!
 
interessant punt.

vraag me af waar de definitie van een 'natuurlijke' insulinepiek ligt.

Een piek die gecreeerd wordt door het lichaams eigen insuline en niet ingespoten insuline?
 
Back
Naar boven