..the captain of crushers.
Voor degenen die deze dingen niet kennen alhier een foto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nu ook exclusief te koop in nederland
en dat is nog niet alles! Niet zomaar in een afgelegen winkeltje, maar bij sportfood.nl! Die trouwens ook verzendt naar Belgie!
alhier een linkje: http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?products_id=326
kijk ook gerust eens rond naar de andere oogstrelende producten die aangeboden worden door.. jawel sportfood again! Het blijft je elke keer opnieuw verbazen.
Maar om het topic niet teveel te laten ontsporen blikken we toch wel even dieper in op deze prachtdingen:
Captain of crushers
De naam alleen al is ver..PLETTEREND!! Misschien heb je er wel een paar? Of een gelijkaardige van een ander merk die even goed is. Je kan wel wat oefeningen doen om je grip te verbeteren en oefeningen voor je onderarmen maar een echte keiharde right in your facegrip (of righttoyourkeelgrip <--for the skinniewaylovers) zal je nooit krijgen als je er niet DE oefening bij uitstek voor doet. Griptraining met crushers is DE squatoefening voor je grip.
Imagine you and een fenomenale grip.. de KEIharde respect die je afdwingt bij je maties en je homies met slechts 1 glimp van je ontblote gripspieren.. een slow motion oogdraai, het mooie meisje die eerst per ongeluk tegen je squatkont liep, haar excuses aanboodt en je wou trakteren op een drankje maar dan zo voorspelbaar begon te stotteren terwijl ze wegkwijlend in je gripdécollete verdwaalde..
Hoe herkenbaar!
Je hebt het zeker
nog niet meegemaakt dus is het tijd om er iets aan te doen.
Want als je een sterke grip hebt, ben je sterker in zo goed als alle gewichtsoefeningen die je maar kan bedenken want overal komt grip bij kijken en hoe minder je failt in je grip of hoe meer energie je in de gripspieren overhebt, hoe doeltreffender en meer gefocused je jouw spieren kan trainen en oefeningen kan uitvoeren
Sinds ik deze oefening doe voel ik me als herboren. Echt ALLES gaat gemakkeljker. Zelfs bij het schrijven voel ik mijn grip onvoorspelbaar. Ik wist niet eens dat ik al die gripspieren in mij had. Het is al vanaf het moment dat ik een stylo vast heb dat er als het ware een explosie van energie vrijkomt. Nog nooit was notities nemen zo leuk en vooral zo gemakkelijk. Maar het heeft ook nadelen! Een stylo stelt nix meer voor en vooral als het saai is tijdens de lessen wil je meer doen met de stylo en hup, je houdt hem vast in 1 hand, legt je duim ertegen en hij breekt al
Het wekt enorm veel frustraties op en dat is te verwachten want er gaat gewoon een nieuwe wereld open. Je testosteronlevel stijgt en je hebt meer energie over tijdens je normale trainingen. Als dat niet handig meegenomen is?
Sommige gewichten lijken nu ook lichter en vroeger had ik ook al zoiets toen ik een 2l waterfles vastnam vòòr ik begon te trainen en een jaar later. Zo een fles woog dan echt nix meer en ik gooide er mee in de lucht alsof het niets was (op die keer na toen het dopsel er nog niet terug op was, en de keren dat ik ze niet opgevangen had) maar dat effect bleef hetzelfde.. totdat ik begon met griptraining. Nu gooi ik ze eerst 20 meter in de lucht en als ze terug beneden komt sla ik er keihard met mijn vuist op zodat ze nog eens 10 meter in de lucht vliegt en dan pas vang ik ze op (buiten die keer dat ik de zijkant van de fles meehad en ze tegen mijn gezicht vloog).
Adrenaline alom! Wellicht halen ecto's er nog het meeste voordeel uit omdat ze doorgaans een veel slechtere grip hebben door hun miezerige polsjes maar ook endo's en meso's kunnen er hun voordeel meedoen. Straps en zelfklevers zijn voor p*ssy's.
This is the real thing, and if you are not real, you're not the real deal.
Nu slechts voor 29,95 bij sportfood.nl
pinten heffen is nog nooit zo gemakkelijk geweest
Voor degenen die deze dingen niet kennen alhier een foto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nu ook exclusief te koop in nederland

en dat is nog niet alles! Niet zomaar in een afgelegen winkeltje, maar bij sportfood.nl! Die trouwens ook verzendt naar Belgie!
alhier een linkje: http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?products_id=326
kijk ook gerust eens rond naar de andere oogstrelende producten die aangeboden worden door.. jawel sportfood again! Het blijft je elke keer opnieuw verbazen.
Maar om het topic niet teveel te laten ontsporen blikken we toch wel even dieper in op deze prachtdingen:
Captain of crushers
De naam alleen al is ver..PLETTEREND!! Misschien heb je er wel een paar? Of een gelijkaardige van een ander merk die even goed is. Je kan wel wat oefeningen doen om je grip te verbeteren en oefeningen voor je onderarmen maar een echte keiharde right in your facegrip (of righttoyourkeelgrip <--for the skinniewaylovers) zal je nooit krijgen als je er niet DE oefening bij uitstek voor doet. Griptraining met crushers is DE squatoefening voor je grip.
Imagine you and een fenomenale grip.. de KEIharde respect die je afdwingt bij je maties en je homies met slechts 1 glimp van je ontblote gripspieren.. een slow motion oogdraai, het mooie meisje die eerst per ongeluk tegen je squatkont liep, haar excuses aanboodt en je wou trakteren op een drankje maar dan zo voorspelbaar begon te stotteren terwijl ze wegkwijlend in je gripdécollete verdwaalde..
Hoe herkenbaar!
Je hebt het zeker
nog niet meegemaakt dus is het tijd om er iets aan te doen.
Want als je een sterke grip hebt, ben je sterker in zo goed als alle gewichtsoefeningen die je maar kan bedenken want overal komt grip bij kijken en hoe minder je failt in je grip of hoe meer energie je in de gripspieren overhebt, hoe doeltreffender en meer gefocused je jouw spieren kan trainen en oefeningen kan uitvoeren
Sinds ik deze oefening doe voel ik me als herboren. Echt ALLES gaat gemakkeljker. Zelfs bij het schrijven voel ik mijn grip onvoorspelbaar. Ik wist niet eens dat ik al die gripspieren in mij had. Het is al vanaf het moment dat ik een stylo vast heb dat er als het ware een explosie van energie vrijkomt. Nog nooit was notities nemen zo leuk en vooral zo gemakkelijk. Maar het heeft ook nadelen! Een stylo stelt nix meer voor en vooral als het saai is tijdens de lessen wil je meer doen met de stylo en hup, je houdt hem vast in 1 hand, legt je duim ertegen en hij breekt al
Het wekt enorm veel frustraties op en dat is te verwachten want er gaat gewoon een nieuwe wereld open. Je testosteronlevel stijgt en je hebt meer energie over tijdens je normale trainingen. Als dat niet handig meegenomen is? Sommige gewichten lijken nu ook lichter en vroeger had ik ook al zoiets toen ik een 2l waterfles vastnam vòòr ik begon te trainen en een jaar later. Zo een fles woog dan echt nix meer en ik gooide er mee in de lucht alsof het niets was (op die keer na toen het dopsel er nog niet terug op was, en de keren dat ik ze niet opgevangen had) maar dat effect bleef hetzelfde.. totdat ik begon met griptraining. Nu gooi ik ze eerst 20 meter in de lucht en als ze terug beneden komt sla ik er keihard met mijn vuist op zodat ze nog eens 10 meter in de lucht vliegt en dan pas vang ik ze op (buiten die keer dat ik de zijkant van de fles meehad en ze tegen mijn gezicht vloog).
Adrenaline alom! Wellicht halen ecto's er nog het meeste voordeel uit omdat ze doorgaans een veel slechtere grip hebben door hun miezerige polsjes maar ook endo's en meso's kunnen er hun voordeel meedoen. Straps en zelfklevers zijn voor p*ssy's.
This is the real thing, and if you are not real, you're not the real deal.
Nu slechts voor 29,95 bij sportfood.nl
pinten heffen is nog nooit zo gemakkelijk geweest