Fitness Seller

Ik wil DOOD !

Peiling Peiling Ben jij bang voor de dood

• Brrrrrrrrrr JA !!!

Stemmen: 15 22,4%
  • Nee, laat maar komen

Stemmen: 23 34,3%
  • Denk er nooit aan...

Stemmen: 19 28,4%
  • De dood bestaat niet !

Stemmen: 10 14,9%

• Totaal stemmers
    67

MuscleBear

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Grapje natuurlijk ! :D

Maar erg vindt ik het niet, de dood is namelijk de lekkerste drugs die God de mens bereid (ooit zo eens gelezen)
Als het mijn tijd is dan ga ik lekker trippent naar huis.

Ben jij bang voor de man met de zeis?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja heel erg bang, wil er ook niet te veel over nadenken.

Wat een k*t topic zeg :D

Tsjonge jonge jonge :D
Het probleem is wel dat je achteraf geen tripreport kunt maken
Beetje LSD, dan moet je niet eerst doodgaan.

Ps: ik ben onsterfelijk. I'm the Highlander

Vrees de dood, want wat je te wachten staat gaat zelfs je ergste nachtmerrie te boven

Onsterflijk zijn op deze aarde lijkt me mooi.

waarom dood willen als je niet eens leeft?

ik ga niet dood. aliens zullen mij 'opstralen'

ga s deaud!:D

Die topics van jou worden steeds gekker. Je bent toch niet in een championen kuur blijven hangen he :roflol:

Ouwe stadgenoot ;)

Ik reincarneer trouwens in het lichaam van de volgende generatie Mr. Olympia.

Ik ben niet bang voor de dood, maar liever nu nog niet.

Ohja spiertje, hou die onzin maar voor je.

• Topic Starter Topic Starter
Tsjonge jonge jonge :D
Het probleem is wel dat je achteraf geen tripreport kunt maken
Beetje LSD, dan moet je niet eerst doodgaan.

Ps: ik ben onsterfelijk. I'm the Highlander

Hahahaha wie zijn kop ga je afhaken?

Eigenlijk zijn we allemaal highlanders en bravehearts !!
:D

Vrees de dood, want wat je te wachten staat gaat zelfs je ergste nachtmerrie te boven

Vrees niet voor de dood, want wat je te wachten staat gaat je mooiste dromen nog niet te boven.
Liefde is een universeel begrip !!!
De enige hel die je krijgt is je eigen situatie opgetrokken uit je eigen begeerte en verlangens, er is gerechtigheid !!! maar die is wel op basis van liefde !!!
Als het leven was zoals jij zou zijn dan was er geen leven !!!!!

Onsterflijk zijn op deze aarde lijkt me mooi.

Dat is ooit de bedoeling geweest,..todat Eva van de appel snoepte !!!
De aarde is er voor ons, wij zijn er niet voor de aarde !!!
Het was al bekend hoe de mens zou reageren.
Er is een senario voor goed en kwaad, daarom zijn er meerdere planeten en wezens op verschillende bewustzijns niveau.

waarom dood willen als je niet eens leeft?

Mensen plegen om heel veel verschillende redenen zelfmoord.
Je kan als zwerver aan de boom gaan hangen, maar voor het zelfde geld ben je een zakenman waar het financieel niet goed mee gaat, of het niet meer trekt omdat zijn vrouw en kinderen zijn wegelopen.

De puber uitspraak,..GET A LIFE!
Slaat ook nergens op,.. op het moment dat we geboren worden hebben we al een leven, vandaar begint het avontuur, en hoe die wordt ingevuld is helemaal aan de persoon en zijn KARMA.

Dood = Rust!

Rust = Groeien!

Hahaha mooi !!
Idd, zo is dat, de dood is de grote vakantie.
Na een leven vol plezier, verdriet, pijn, vragen en liefde kan de ziel wel een rust periode gebruiken, we zullen nog steeds een lichaam hebben (omdat we daar zo aan zijn gewent) maar die zal astraal zijn en we zullen kunnen kijken vanuit elk plekje van ons lichaam, je zal de fysiek hebben die je wil.
En naar die vakantie incarneren we weer met een nieuw plan, op aarde als dier of mens of ergens anders op een ver planeet !
Om te leren hoe we als GOD kunnen overleven in de EEUWIGHEID !

ik ga niet dood. aliens zullen mij 'opstralen'

Misschien wel beide ... :)

Ik reincarneer trouwens in het lichaam van de volgende generatie Mr. Olympia.

Dat kan, maar je zal alleen maar de omstandigheden kunnen kiezen die je helpen om je doel als bodybuilder te kunnen bereiken.

Geen maagden meer?

Sorry kon het niet laten;)

On topic: niet aan denken, tijdverspilling en ik weet toch vrij zeker wat de dood is, namelijk precies hetzelfde als voor je geboorte.

MB: je hoeft niet alles vet te drukken, we kunnen het zo ook wel lezen.

ik zie de dood niet als een straf of beloning, als m'n tijd er dus is zal ik er niet om treuren maar als ik wat langer mag blijven wil ik wel.

De gedachte aan het eeuwige niets lijkt me wel aangenaam, hoewel dat miss een contradictie is :D

Neen, ik ben niet bang, maar dood wil ik zeker nu niet. Dood ga ik zowiezo, dus waarom nu een eind aan maken en zoveel dingen missen ?
Verder zou ik dat mijn familie/vrienden dat niet aandoen. Ik veroordeel zelfmoordenaars niet, maar over het algemeen is het niet waard.

Ik vrees de dood niet, wel het verdriet voor de nabestaanden die met mijn dood zullen moeten leven.

On topic: niet aan denken, tijdverspilling en ik weet toch vrij zeker wat de dood is, namelijk precies hetzelfde als voor je geboorte.
MB: je hoeft niet alles vet te drukken, we kunnen het zo ook wel lezen.

Hahaha leuke uitspraak.
Dat denk ik ook, maar weet jij hoe het was voor je geboorte?

Door al die quotes is het duidelijker als het vet is.
Maar ik begrijp wat je bedoelt, zal het niet meer doen ! ;)

wat weet jij nu van mijn nachtmerries? :rolleyes:

Denk dat Spiertje zelf een nachtmerrie is. :rolleyes:

ik zie de dood niet als een straf of beloning, als m'n tijd er dus is zal ik er niet om treuren maar als ik wat langer mag blijven wil ik wel.

De gedachte aan het eeuwige niets lijkt me wel aangenaam, hoewel dat miss een contradictie is :D

Nee het is geen van beide, het is het uittrekken van een oude jas om weer een nieuwe aan te trekken.
Natuurlijk bestaan we eeuwig !!!

Terug
Naar boven