MuscleMeat

Ik wil mijn buikje (en de rest) kwijt

Bezoekers in dit topic

Probeer je nu ook op te hogen? Door elke (laten we zeggen) 3 dagen 100kcal erbij de doen maar elke dag te wegen op dezelfde momenten van de dag zul je toch zeker een moment krijgen dat je 3 dagen op hetzelfde gewicht blijft. Dat is dan (+/-) je onderhoud.
Zelf geloof ik zeker in een refeed dag, maar als je nog zoveel afvalt zou ik die ff overslaan ;)
Wat eten betreft, de verhoudingen hoef je niet direct op te letten, maar zorg gewoon dat je voldoende eiwitten en vet (de rest carbs) neemt en dat ook in iedere maaltijd terug ziet.
Voor de rest komt het op discipline aan...consequent blijven en niet te veel in één keer veranderen.
 
Die vraag heb je nou al 10x gesteld volgend mij :p

Kijk het gewoon even aan. Wij weten ook niet precies wat je dagelijks onderhoud is. Verhoog het gewoon elke keer. En als je elke x blijft afvallen is het toch geen probleem? En zoals creamers al zei, als je op een moment komt dat je niet meer afvalt, weetje je dagelijks onderhoud. En daar ga je dan onder zitten en afbouwen.

Het is nou eenmaal veel puzzelen...
 
Ik blijf het wel herhalen, dit zal niet gaan zonder ups en downs. Ook al vind je het zonde, je kan het gewoon niet in 1x goed doen. Veel puzzelen.

Daarbij je valt nu nog steeds af toch? Dus het gaat gewoon de goede kant op. Je hebt een nieuwe mijlpaal behaald zeg je zelfs.

Gewoon doorgaan waarmee je bezig bent, valt je niet meer af? dan heb je je onderhoud gevonden en ga daar onder zitten.
 
Eiwitten kunnen wat omlaag en KH nog wat naar boven. Maar dat is maar net wat je ligt. Ik zit bijvoorbeeld vandaag op -600Kcal op 2568Kcal 90gram vet/257gram KH/199 gram eiwit.

Denk dat je het cardio niet zo nauw moet nemen. Ik doe soms ook 45 min cardio op de hometrainer, en dan let ik gewoon op mijn hartslag en laat ik de calorieen wat het is. Zolang mijn eiwitten maar kloppen. Vind cardio ook gewoon lekker om mijn conditie een beetje intact te houden. Morgen een uurtje squash, dan ga ik niet opeens mijn eten 400kcal omhoog gooien. Het moet wel leuk blijven ;)

Ik weet niet hoe vaak je weegt, maar ik zou het proberen te beperken tot 1 keer per 3 weken ofzo. Anders ga je echt teveel letten op gewicht en de weegschaal. Je weet je onderhoud, daar ga je iets onder zitten. Macro's zijn in orde. En dan kijk je na 3 weken of je zo goed gaat of nog iets zakt.

Nu heb je bijvoorbeeld maandag gewogen en toen woensdag weer. Dit heeft echt geen zin en geeft een onrealistisch beeld neer. Pak een paar weken een schema en ga dan weer wegen. Zo doe ik het ook. En dat motiveert ook meer.
 
Eet je bij je avondeten 275 gram kip én 146 gram speklap?
 
Succes, weet hoe moeilijk het is. Kom van 40+_% @ 105kg. Nu 14/15 @ 80,1
 
Je kan beter eerste de krachttraining doen en daarna pas de cardio. Krachttraining zal namelijk minder invloed hebben op je cardio dan andersom.

Wat je krachttraining schema is het effectiever om full body of een 2-day split te gebruiken dan een bro split. Aangezien de proteine synthese (spiergroei) maar voor een periode van 36-48 uur verhoogd wordt als gevolg van krachttraining.

Ik zou dus een schema pakken als Stronglifts, en dan doe je ma, woe en vrij krachttraining + cardio, en op di en do alleen cardio.
 
Back
Naar boven