AndroidHealthClinic

Inbrekers

Gast 104861

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
377
Lengte
1m68
Massa
76kg
Hallo, ik heb al een paar keer last gehad van inbrekers, en nog geen halfuur geleden was het weer raak. Ik zit rustig op m'n kamertje te PC'en en m'n broer komt net naar boven om naar de wc te gaan (m'n ouders liggen ook net op bed). Wanneer m'n broer net boven is hoor ik de poort achterthuis opengaan. Dus ik doe meteen volume van m'n PC naar beneden en begin te luisteren. Nog geen paar seconden later hoor ik een knal tegen de deur en gerammel aan de deurklink. Ik grijp meteen naar mijn mes (ik gebruik hem als boksbeugel ^^), roep mijn broer en ren meteen naar beneden. Ik zie al dat eraan de deur getrokken is want de deur staat dan zeg maar ''uit de klink'' en je kan hem zo niet op slot doen, je moet eerst stevig aantrekken voordat dat kan. Ik open de deur, loop naar buiten en ja hoor, de poort staat wagenwijd open. Dus ik ga rondzoeken met mijn broer maar zoals verwacht, vind ik helemaal niks of niemand. Het rare hiervan is dat het al de tweede keer is deze week... We wonen ook in een hoekwoning dus we zijn een ''easy target''. Vorig jaar hadden we ook al waarnemingen van mensen in de tuin, onze buren hadden zelfs meerdere mensen gespot in de tuin wanneer wij niet thuis waren. Er is wel eens om 3 uur 's nachts op het raam geklopt en ook is een keer het vogelhuisje in de tuin leeggehaald en zijn allen kuikens doodgetrapt. Wat nog lulliger is, de politie zegt enkel: ''De inbreker is weg, dus er is niks om je zorgen over te maken. Laat het hier maar bij.'' Ik ga ook binnenkort op vakantie dus ben ik zeer bang dat er in wordt gebroken en waardevolle spullen worden gejat... Iemand advies en/of ervaring hiermee? Alvast bedankt.

Opwachten, achter in z''n knieen steken zodat ie niet meer kan lopen. kan ie ook je huis niet meer overvallen. Breng je zelf ook lichte schade aan, dan kan je het of zelfverdediging roepen ;)

:jk:of......Nee doe toch maar niet.

Laatst bewerkt:
Span een visdraadje vlak achter je deur, als die dan binnen komt lopen BAM ligt die met ze snufferd op de grond. Heeft de politie meteen een afdruk van z'n gezicht :)

Opwachten, achter in z''n knieen steken zodat ie niet meer kan lopen. kan ie ook je huis niet meer overvallen. Breng je zelf ook lichte schade aan, dan kan je het of zelfverdediging roepen ;)
Bij deze verklaar ik het retardedseizoen voor dit topic voor geopend.

Heel hard roepen door je tuin; ''*naam broer*, snel pak het pistool!''

Dan slaan ze jouw huisje de volgende keer wel over.

Span een visdraadje vlak achter je deur, als die dan binnen komt lopen BAM ligt die met ze snufferd op de grond. Heeft de politie meteen een afdruk van z'n gezicht :)

ja er bestaan van die alarmpjes van Philips, is een klein zwart kastje met gewoon een jackplugje erin, dat kan je easy spannen langs je deur of in de tuin met een visdraadje -> plugje schiet eruit en komt echt een ziek alarmgeluid uit.

Die kastjes zijn eigenlijk voor mensen die lastig worden gevallen en zich slecht kunnen weren en zo makkelijk 'alarm' kunnen slaan.

Hang een camera op die een goed zicht heeft in de nacht, zorg voor een foto verspreid dit overal facebook/twitter/hyves en gewoon in het dorp/stad kom erachter wie het is en dan gewoon koud laten maken

:army::army:

Koop een pak pistool.
En wanneer ze weer komen heel stilletjes raam opendoen 2 keer schieten en je ziet ze nooit meerrrrr!!!

dit is één van de weinige nadelen van Nederland, je kan geen inbreker de t*ring inslaan, er was een tijd geleden een groot discussie hierover kan ik me herinneren, of je inbrekers mag mishandelen..

Ik zou persoonlijk een knuppel of iets dergelijks bij me houden ( en een mes voor het geval hij ook gewapend is) als je hem gelijk neersteekt krijg je problemen, maar een paar tikken met de knuppel zou lekker zijn.

Je kan em ook dood maken en opeten, gratis proteïne en geen politie.

Maar als je een minder extreme tip wilt; zelf spijkermatten maken?
Gewelddadige reputatie opbouwen in de buurt?
Of gewoon een neef/nicht vragen of ze een tijdje op jullie huis willen passen, of een DBB'er, zijn er genoeg hier die graag het huis uit zijn bij mams en paps vandaan.

Bij ons is vorige maand ook ingebroken. laptop fiets en camera weg. Alle laadtjes en kastjes stonden open. 1 maal de poort open gelaten dit jaar en meteen raak.

*Tip sla ze a.u.b niet beurs lens naar de klote,
want dat kost je waarschijnlijk een weekje achter de tralies :o :mad::rolleyes::mad:

*Tip sla ze a.u.b niet beurs lens naar de klote,
want dat kost je waarschijnlijk een weekje achter de tralies :o :mad::rolleyes::mad:

Als iemand bij mij inbreekt (Wat voorlopig niet zal gebeuren gezien mijn huidige woonplek:o) en ik betrap die persoon en ze zijn niet met bewapend met vuurwapens dan zou ik mij echt niet kunnen inhouden.

Dan zeg ik tegen de rechter dat het met mijn cultuur te maken heeft en krijg ik vrijspraak

Als iemand bij mij inbreekt (Wat voorlopig niet zal gebeuren gezien mijn huidige woonplek:o) en ik betrap die persoon en ze zijn niet met bewapend met vuurwapens dan zou ik mij echt niet kunnen inhouden.

Dan zeg ik tegen de rechter dat het met mijn cultuur te maken heeft en krijg ik vrijspraak

Welke cultuur? Vind het ****ing bullshit dat iemand op zijn cultuur vrijspraak kan krijgen.

Geef je verder wel groot gelijk.

dan wordt je uitgezet als soemalier zijnde.

Terug
Naar boven