- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Hallo, ik heb al een paar keer last gehad van inbrekers, en nog geen halfuur geleden was het weer raak. Ik zit rustig op m'n kamertje te PC'en en m'n broer komt net naar boven om naar de wc te gaan (m'n ouders liggen ook net op bed). Wanneer m'n broer net boven is hoor ik de poort achterthuis opengaan. Dus ik doe meteen volume van m'n PC naar beneden en begin te luisteren. Nog geen paar seconden later hoor ik een knal tegen de deur en gerammel aan de deurklink. Ik grijp meteen naar mijn mes (ik gebruik hem als boksbeugel ^^), roep mijn broer en ren meteen naar beneden. Ik zie al dat eraan de deur getrokken is want de deur staat dan zeg maar ''uit de klink'' en je kan hem zo niet op slot doen, je moet eerst stevig aantrekken voordat dat kan. Ik open de deur, loop naar buiten en ja hoor, de poort staat wagenwijd open. Dus ik ga rondzoeken met mijn broer maar zoals verwacht, vind ik helemaal niks of niemand. Het rare hiervan is dat het al de tweede keer is deze week... We wonen ook in een hoekwoning dus we zijn een ''easy target''. Vorig jaar hadden we ook al waarnemingen van mensen in de tuin, onze buren hadden zelfs meerdere mensen gespot in de tuin wanneer wij niet thuis waren. Er is wel eens om 3 uur 's nachts op het raam geklopt en ook is een keer het vogelhuisje in de tuin leeggehaald en zijn allen kuikens doodgetrapt. Wat nog lulliger is, de politie zegt enkel: ''De inbreker is weg, dus er is niks om je zorgen over te maken. Laat het hier maar bij.'' Ik ga ook binnenkort op vakantie dus ben ik zeer bang dat er in wordt gebroken en waardevolle spullen worden gejat... Iemand advies en/of ervaring hiermee? Alvast bedankt.

of......Nee doe toch maar niet.
.