Fitness Seller

Inbrekers

Veel trainen veel eten en dan savonds in trainingsbroek zonder shirt met je buffe lichaam de inbrekers wegjagen weleens als een optie gezien?

Welke cultuur? Vind het ****ing bullshit dat iemand op zijn cultuur vrijspraak kan krijgen.

Geef je verder wel groot gelijk.

Was laatst nog in het nieuws. Een vrouw werd door een moslim doodgereden en hij reedt vervolgens door en verstopte zich voor de politie.

Toen de zaak voorkwam zei de advocaat dat de dader al genoeg gestraft werd vanuit zijn geloof en cultuur "schaamtecultuur" en uiteindelijk kreeg hij maar 1 jaar cel en is hij ondertussen al weer vrij

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 12:16 ----------

Veel trainen veel eten en dan savonds in trainingsbroek zonder shirt met je buffe lichaam de inbrekers wegjagen weleens als een optie gezien?

Of allemaal intermitterende foto's ophangen.

Ze hadden ook een keer bij Dolph Ludgren ingebroken (Die die rus in rocky 4 speelt) toen ze aan de foto's zagen dat het zijn huis was namen ze de benen

check eens op Nikolai Valuev hang foto's van die kerel in je woonkamer en je durft er zelf niet meer in :D:P

Maak booby traps in je huis. Maak ze wel van gebruikelijke spullen, dan kan je nog zeggen dat het een ongeluk was.

Hiervoor heb ik een grote maglite klaarstaan + groot mes in de lade.
Als ik ze hoor binnenkomen kunnen ze minstens een paar tikken met die zaklamp verwachten.

Beste tip voor iedereen is juwelen/auto sleutels etc. niet in zicht bewaren. De gemiddelde inbraak duurt minder dan 1 minuut!

iemand haalt gewoon een grap met je uit bro... relax.
Een inbreker maakt echt niet zo takke herrie en gaat echt niet zijn slag slaan als hij zeit dat er mensen binnen in huis nog wakker zijn :roflol:

Een waarschuwingsbord met een Duitse herder op je raam?

Dan kan je beter een bewegingsensor kopen die ipv een lamp aan doet of een alarm af laat gaan, een bandje afspeelt met blaffende bordeaux's

Een waarschuwingsbord met een Duitse herder op je raam?

Of een duitse herder. Mijn ouders hebben er ook een en zodra er iemand voor ons huis staat die hij niet kent dan gaat hij af. Soms ook s'nachts en ik weet wel zeker dat hij een aantal keer mensen heeft weggejaagd en een auto-inbraak voorkomen heeft

mn zus had hier ook vel last van. 3 x ingebroken in 4 maanden tijd. De hele buurt werd trouwens leeg geroofd. er is 164 x aangifte gedaan in 6 maanden tijd. Niemand gearresteerd

handige rakker als mijn vader is, heeft scheermesdraad over de schutting gespannen en 0,4 ampère aan de klink van het hek gehangen. tot nu toe geen last meer gehad :)

gooi een kaars naar de inbreker

Paar shotjes synthol zetten en ff wat flexen in de buurt.

Als dat niet genoeg is meer synthol en meer flexen + foto's.

Of een duitse herder. Mijn ouders hebben er ook een en zodra er iemand voor ons huis staat die hij niet kent dan gaat hij af. Soms ook s'nachts en ik weet wel zeker dat hij een aantal keer mensen heeft weggejaagd en een auto-inbraak voorkomen heeft

Ja, Duitse herders hebben niet zo'n goed imago.:D

Landmijnen in de tuin, werkt erg goed! Alleen ieder die je kent even een routebeschrijving geven en de mijnen zelf niet te gevoelig afstellen i.v.m. katten.

Sowieso zorgen voor goede sloten, ook op de poort. en een lamp met bewegingssensor is ook vrij handig, dan staan ze meteen in de kijker als ze je tuin toch binnenkomen.

Wanneer ging je op vakantie?

Misschien iemand inhuren, een roemeen of moldavier ofzo (is goedkoper :P)....die zal dan tijdens jouw vakantieperiode in jouw woning verblijven.

Als die inbreker/inbrekens dan weer komen gebeurt er dit [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Paar shotjes synthol zetten en ff wat flexen in de buurt.

Als dat niet genoeg is meer synthol en meer flexen + foto's.
dit is ook een goeie oplossing hahaha

• Topic Starter Topic Starter
Sowieso zorgen voor goede sloten, ook op de poort. en een lamp met bewegingssensor is ook vrij handig, dan staan ze meteen in de kijker als ze je tuin toch binnenkomen.

Je kan in 3 tellen over de poort heenklimmen... toch maar scheermesprikkeldraad?

Terug
Naar boven