Fitness Seller

Inbrekers

Ik heb een barbell naast me bed staan:o heb je wel meteen 1,5meter extra bereik meer mee :)

Bij mij thuis is er 2 jaar terug ook ingebroken.. Via de achterdeur, terwijl ik aan het water woon.. Bleek dat de achterdeur die nacht niet goed dicht zat..
Wel gelukkig alles vergoed gekregen van de verzekering, want aangezien de achterdeur niet goed dicht was geen officiële inbraak... Maar 'insluiping'.

Totaal waarde van 3500 euro wat gejat was en ze hadden me kat een schop verkocht, die een week mank liep. En een jaar later overleden is, wat waarschijnlijk te maken had met die trap(verschillende organen beschadigd wat later bleek).

Denk dat ik deze zomer een taser aan ga schaffen.. Heb voor nu een 50cm dumbbell onder me bed liggen voor 't geval er weer ingebroken wordt.. :rolleyes:
Ben geen held ofzo, maar als ze dit bij mijn katten deden. Gaat het niet goedkomen dat kan k ze dan wel verzekeren. Dieren pijn omdat ze niks terug kunnen doen. zwakte.

Ben geen held ofzo, maar als ze dit bij mijn katten deden. Gaat het niet goedkomen dat kan k ze dan wel verzekeren. Dieren pijn omdat ze niks terug kunnen doen. zwakte.

Als ik nou wat gehoord had, dan had het ook anders gegaan.. Alleen lag ik boven lekker te slapen zonder dat ik maar wat gemerkt heb.

Dierenmishandeling vindt ik ook gruwelijk zwak.

Als ik nou wat gehoord had, dan had het ook anders gegaan.. Alleen lag ik boven lekker te slapen zonder dat ik maar wat gemerkt heb.

Dierenmishandeling vindt ik ook gruwelijk zwak.

ter***lijers, en dan zeg ik het nog zacht.
Word altijd zo agressief als ik een onschuldig beest mishandeld zie worden,
kan het echt niet aan om zulke filmpjes te zien ofzo, dan word ik echt gek.

ga naast skinny wonen :)

Hier gelukkig nog niet ingebroken, maar al wel in 3 huizen om me heen.
Heb voor de zelfverdediging maar pepperspray en een handknuppeltje opgehaald ( via duitse site besteld ). Sinds die oostbloklanden tot de eu behoren zijn de inbraken echt dramatisch gestegen in de regio.

Terug
Naar boven