AndroidHealthClinic

Inbrekers

Toen ik lange tijd geleden op het platteland woonde was geen enkele deur op slot. Wat waren dat toch leuke tijden. De wagen stond op de oprit, niet op slot, zonder alarm, fiets stond tegen de gevel, niet op slot. Nooit problemen gehad. Toen ik 17 was en nog thuis, in de stad woonde, ook een inbreken over de vloer gehad. Die was langs mijn slaapkamer binnengeraakt maar later gevat. Hij had niks gestolen. Hij zei dat hij besloten had het huis te verlaten zodra hij de bokszak had zien hangen.

Nu ik terug op het platteland woon heb ik toch op vier verschillende plekken in min huis "verdedigingsmateriaal' in geval van nood. In de slaapkamer, living, garage, sportzaal.

Bij mij thuis is er 2 jaar terug ook ingebroken.. Via de achterdeur, terwijl ik aan het water woon.. Bleek dat de achterdeur die nacht niet goed dicht zat..
Wel gelukkig alles vergoed gekregen van de verzekering, want aangezien de achterdeur niet goed dicht was geen officiële inbraak... Maar 'insluiping'.

Totaal waarde van 3500 euro wat gejat was en ze hadden me kat een schop verkocht, die een week mank liep. En een jaar later overleden is, wat waarschijnlijk te maken had met die trap(verschillende organen beschadigd wat later bleek).

Denk dat ik deze zomer een taser aan ga schaffen.. Heb voor nu een 50cm dumbbell onder me bed liggen voor 't geval er weer ingebroken wordt.. :rolleyes:

Als ik de indruk zou krijgen dat ik niets vergoed zou krijgen zet ik er zelf wel een breekijzer tussen zetten.

Uhuh ja ik ook hoor, alleen me ma die had al de politie gebeld voordat ik beneden was.

Zou zelf overigens het cillinder slot kapot boren; gaatje boren tegen het ronde gedeelte waar je je sleutel in moet steken. schroevendraaier of andere sleutel erin tikken en je draait 'm zo open. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Bij mij thuis is er 2 jaar terug ook ingebroken.. Via de achterdeur, terwijl ik aan het water woon.. Bleek dat de achterdeur die nacht niet goed dicht zat..
Wel gelukkig alles vergoed gekregen van de verzekering, want aangezien de achterdeur niet goed dicht was geen officiële inbraak... Maar 'insluiping'.

Totaal waarde van 3500 euro wat gejat was en ze hadden me kat een schop verkocht, die een week mank liep. En een jaar later overleden is, wat waarschijnlijk te maken had met die trap(verschillende organen beschadigd wat later bleek).

Denk dat ik deze zomer een taser aan ga schaffen.. Heb voor nu een 50cm dumbbell onder me bed liggen voor 't geval er weer ingebroken wordt.. :rolleyes:

is de dader later nog gepakt?

is de dader later nog gepakt?

Nope.. Er is uiteraard wel politie bij geweest, want er was in die zelfde nacht bij nog 3 of 4 huizen in gebroken, in het zelfde blok als waar ik woon.

Technische recherche erbij geweest etc. Al heb je daar ook niks aan..:rolleyes:

Nope.. Er is uiteraard wel politie bij geweest, want er was in die zelfde nacht bij nog 3 of 4 huizen in gebroken, in het zelfde blok als waar ik woon.

Technische recherche erbij geweest etc. Al heb je daar ook niks aan..:rolleyes:

dan zal het wel zo'n inbraakgroep geweest zijn, heb je ook vaak in het dorp waar ik woon. zo'n groep roemenen en andere slavische mensen die collaboreren en inbreken...

man uit mn straat is door z'n hoofd geschoten tijdens een overval 's nachts. Had een eigen bedrijf en ze dachten dat er veel geld te halen was. Nog nooit zoveel politie gezien bij elkaar. Dat was echt gestoord.

Hij leeft nog trouwens, wonder boven wonder is hij nu weer helemaal de oude. Die kogel mistte alles wat belangrijk was. Snap dat nog steeds niet.

man uit mn straat is door z'n hoofd geschoten tijdens een overval 's nachts. Had een eigen bedrijf en ze dachten dat er veel geld te halen was. Nog nooit zoveel politie gezien bij elkaar. Dat was echt gestoord.

Hij leeft nog trouwens, wonder boven wonder is hij nu weer helemaal de oude. Die kogel mistte alles wat belangrijk was. Snap dat nog steeds niet.

schampschot misschien? ik hoorde ook een keer over een oud-voetballer die in een kroeg een kogel in z'n kop kreeg en die loopt nog vrolijk rond. alleen de kogel zit nog wel nog steeds in z'n kop en daarom kon hij niet meer voetballen :p

schampschot misschien? ik hoorde ook een keer over een oud-voetballer die in een kroeg een kogel in z'n kop kreeg en die loopt nog vrolijk rond. alleen de kogel zit nog wel nog steeds in z'n kop en daarom kon hij niet meer voetballen :p

In april 2000 leek het allemaal voorbij voor 50 Cent. Hij werd door zijn vroegere drugs-collega's bij het verlaten van het huis van zijn oma onder vuur genomen vanuit een auto. Er werden in totaal negen schoten afgevuurd, waarvan drie raak en één in de buurt van zijn hart. Ook ging één kogel door zijn wang en bleef vastzitten in zijn tong, waardoor die zwol en 50 Cent bijna stikte. Hij overleefde de moordaanslag, maar het kostte hem wel maanden om te herstellen. In die periode besloot zijn label Columbia alle banden met 50 Cent te verbreken. Hij herinnerde zich de woorden van zijn leermeester Jam Master Jay en in plaats van bij de pakken neer te zitten, besloot hij zelf nummers te gaan opnemen.

veel creatieve oplossingen hier :)

Potverdomme, ik post donderdag hier nog dat er 2 jaar terug bij mij is ingebroken. Betrapt me broertje gisternacht 2 van die mother****ers rond het huis. Eentje stond bij de schuur en de ander probeerde naar binnen te kijken voa de voordeur. :rolleyes:

Potverdomme, ik post donderdag hier nog dat er 2 jaar terug bij mij is ingebroken. Betrapt me broertje gisternacht 2 van die mother****ers rond het huis. Eentje stond bij de schuur en de ander probeerde naar binnen te kijken voa de voordeur. :rolleyes:

dit topic is vervloekt :o

Daarom heb ik dus een honkbalknuppel naast me bed staan:) Just in case..

Terug
Naar boven