Ik wacht in veel spanning af!Als je filmpjes van mij in je inbox wilt kan je het ook gewoon vragen hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wacht in veel spanning af!Als je filmpjes van mij in je inbox wilt kan je het ook gewoon vragen hoor.
Mits en tenzij ik de challenges in mijn homegym zonder kettlebells kan doen wil ik er over nadenken.Fijn dat je meedoet met de challenges! Ik zet je erbij.
Mits en tenzij ik de challenges in mijn homegym zonder kettlebells kan doen wil ik er over nadenken.
Yep ik heb zelfs een GHD.
GHB?
Dan ben je in

Werken aan jezelf?Door mijn werk ben ik het gewend om met moeilijke mensen om te gaan![]()
Ze werkt met Belgen.
Tfoe, met Nederlanders ook regelmatig.
Als je zou generaliseren, wat zijn de verschillen?
Nederlanders hebben meer geduld en worden wat minder snel boos in mijn ervaring.
Onverwacht, deze.Nederlanders hebben meer geduld en worden wat minder snel boos in mijn ervaring.
Geen ideeOnverwacht, deze.
Is dat omdat ze in het buitenland zijn of omdat ze weten dat ze met Belgen of de Belgische overheid te maken hebben, vraag ik me dan af.

Ik weet niet wat ze voor werk doet, maar daar zou ze zomaar niet de doorsnee Nederlander niet tegen hoeven komen.Onverwacht, deze.
Is dat omdat ze in het buitenland zijn of omdat ze weten dat ze met Belgen of de Belgische overheid te maken hebben, vraag ik me dan af.
Als de staat van de wegen een verwachtingspatroon schept dan kan België alleen maar meevallen.
Ik wilde nog iets toevoegen over representatie, maar ik dacht dat er op de vrijdagavond zich daar niemand druk over ging maken.Ik weet niet wat ze voor werk doet, maar daar zou ze zomaar niet de doorsnee Nederlander niet tegen hoeven komen.

In de Ardennen kan je veel beter motorrijden dan in ons land.Als de staat van de wegen een verwachtingspatroon schept dan kan België alleen maar meevallen.
Gezondheid.