AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijving Forum Challenges 2023-2024

Gewoon 0 punten als je een challenge niet meedoet, is toch t duidelijkst. Als je 0 punten scoort dan is dat al je laagste score, nu ga je mensen 'straffen' die wel alles meedoen maar de lage score die ze dan ergens halen moeten inleveren.

Als je straks 20 inschrijvingen hebt (bvb) moet je daar de puntentelling op baseren imo. Dan heeft de winnaar van elke challenge dus 20 pt, nr 2 19 pt etc. Als er dan vier man niet meedoen dan zijn zij op plaats 17-20 geëindigd met allen 0pt, en de nr 16 heeft dan 4 pt.

Snappen we t nog?
Tadaa

Het meest logische is een challenge skippen = 0 punten.

Start een contest zou ik zeggen, wat houdt je tegen?
Ik ben geen mod. En bij mij zou er niemand kunnen mee doen. Want ik kan te slecht tegen mensen die over alles klagen en zagen en alles naar hun eigen hand willen in een challenge, terwijl dit net het punt is van de challenge dat je niet alles op voorhand weet. Maar er wel duidelijk is gemaakt dat elke stomme r*tard de oefeningen kan mee doen. Dus bij mij kan het er echt niet in dat er zoveel geklaagd en besproken moet worden. Het kan toch maar duidelijk zijn?

DOE JE MEE?
JA/NEE

Simpel toch?

**edit: nu maak ik me er toch weer druk overw missiok failed 🤣🤣

Het meest logische is een challenge skippen = 0 punten.

Ik sluit me hier als halve tamme gewoon bij aan. Deal with it als iets buiten je comfortzone ligt of misschien gewoon helemaal niet te doen is voor jou. Dan moet je maar niet meedoen. Slappe woke geouwehoer overal. Ja maar inclusief dit dat. Sterf.

Het lijkt me oprecht leuk om mee te doen.
Denk echter dat ik meer dan 1 zal moeten skippen door blessure/letsel en dan word ik straks online voor sneeuwvlokje uitgemaakt... 🥺

• Heart
Waarderingen: Loca
Inb4 nog meer gezeik op basis van oneerlijk bw voordeel :)

Inb4 wie als eerste cheat. Plates zeggen dat het kilos zijn bijv. Maar het zijn grote pond plates.
Waterdicht kan toch nooit. Dan moet een mod ernaast staan.

Ik prik gewoon die dag niet en dan ben je dus die dag #natty. Zo werkt dat ook op sociale media, de dag dat je een foto post niet prikken = #naturalbodybuilding.
Daar heb je een punt. Na 1 jaar ben je toch eigenlijk pas weer natty?

Terug
Naar boven