- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
12.04.18
Bench press (tussen opwarmsets door band YTWL's)
5x30,50kg
3x60kg
1x68kg
3x73kg
5x68kg
2x4x68kg
In superset met
Bent over row
8x31kg
3x8x45kg
Bulgarian split squat (L/R)
8x10kg
4x23kg
3x8x33kg
Powerband hip hugger
20+7+7+7+7+7xgeel
Hyperextension
20+6+6+5xBW
Tijd: 20:05-21:05
BP ging weer niet lekker, het is niet echt het gewicht, maar de stabilitiet van mijn rechterschouder was na 4 reps weg. Als het echt had gemoeten dan had ik het gewicht omhoog kunnen drukken maar was mijn rechtershouder ver naar voren gekomen, helaas een oude blessure, is dit nu even mijn plateau of niet? Gisteren na mijn ochtendienst nog een zeikvergadering gehad, waardoor ik laat thuis was en pas na het avondeten kon trainen, normaal doe ik het direct na mijn werk, dan voel ik me fitter. Ook doe ik nu weer een redelijk volume aan dagelijkse dips, zo ook gisteren als onderdeel van de warming-up. Boeit niet echt waar het aan ligt, volgende keer voor een laatste keer deze gewichten op de BP.
Misschien beter BP niet in superset met BOR doen?
Zelf heb ik hele slechte schouders en heb toch mijn bank kunnen verbeteren t.o.v. mijn vorige "krachtsport carrière". Probeer niet ten koste van alles het halter helemaal tot op de borst te laten zakken, het is geen powerliftwedstrijd; zorg ervoor dat je je schouderbladen naar binnen en naar onder brengt, zet je borst op en laat je onderrug daarbij iets loskomen van de bank (lichte brug); ondersteun met je benen. Op deze manier heb ik ïk plateau's bij 80 en 100kg weten te overstijgen terwijl de klachten juist minder werden.