Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Middel strakker, schouders breder is toch winst, dat heb je goed gedaan.Sinds lange tijd weer eens gewogen, 93kgGelukkig zitten mijn broeken wat ruimer bij mijn middel en mijn t-shirts wat strakker bij mijn schouders dan aan het begin van dit jaar, maar er moeten nu echt wat kilo’s af.
Routine is key🔑Volgende week gaan de scholen weer deels open wat hopelijk voor wat meer rust in de tent zal zorgen en ik wat meer aandacht aan mijn eten kan spenderen.
Bedoel je lichaamsgewicht?Giantset (90sec rust)
Chin-up
1xBW
2xBW
1,2xBW
7x(1,2,1)xBW
OHP
10x20kg
5x30kg
3x40kg
2x45kg
5,5,5,4,4,5x50kg
Crunch
10x15xBW
OHP
2x52,5kg
2x55kg
0x57,5kg
tijd: 15:25-16:10
Niet super geslapen na mijn nachtdienst, ik wilde het dus simpel houden en OHP 5x5x50 kg uitvoeren set 4 en 5 gingen niet super maar een 6de set ging wel weer lekker, daarna voor de fun gekeken hoe ver ik zou komen.
Volgende training wordt 6x4x51kg en dan gaan we gewoon weer elke week met 1kg verzwaren.
Jouw stats zeggen anders.
Ik heb dit gisteren met 200kg gedaan, echt Epic, mja
Setje erbij op de chins!
Nee, maar wel aan gedachtOok in frontrack positie en dan 2 stappen achteruit gezet?
Yep, die gaan wel makkelijk, maar ik wil me eerst richten op mijn OHP en dan in giantset vorm is het (voor mij) te veel gevraagd om eerst te veel te geven bij mijn chins. Ik moet even nadenken hoe ik dat langzaam ga verzwaren.
Als je er steeds een set of rep bijsmokkelt, kom je er toch ook? Volgende week 1,2,2 (of zelfs allemaal singles, maar wel een rep meer) en als dat makkelijk gaat weer een rep of set erbij.Yep, die gaan wel makkelijk, maar ik wil me eerst richten op mijn OHP en dan in giantset vorm is het (voor mij) te veel gevraagd om eerst te veel te geven bij mijn chins. Ik moet even nadenken hoe ik dat langzaam ga verzwaren.

Dat onderzoeken geloof ik nog wel, grondig ook, maar volgens mij die Petuh heel andere dingen met andermans vrouw dan ontmaskeren.Elke dag minstens 5 pullups of ik stuur Peter langs en mag je toekijken hoe hij moeders de vrouw onderzoekt en ontmaskert, zodat je in ieder geval een alibi hebt.
![]()
Is goed, is wel de bedoeling ja. Vanmiddag heb ik nog een blokje omgefietst met de kids in de bak toen ik ze bij de opvang ophaalde. De aanmoedigende kreeten “harder, harder” en “haal die in” helpen dan ook wel mee.Stekkie ik ben ook weer 90+. Road to low 80s samen maar aangaan?![]()
![]()