AndroidHealthClinic

Inspired by Brian Alsruhe

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Sinds lange tijd weer eens gewogen, 93kg :eek: Gelukkig zitten mijn broeken wat ruimer bij mijn middel en mijn t-shirts wat strakker bij mijn schouders dan aan het begin van dit jaar, maar er moeten nu echt wat kilo’s af.

Sinds lange tijd weer eens gewogen, 93kg :eek: Gelukkig zitten mijn broeken wat ruimer bij mijn middel en mijn t-shirts wat strakker bij mijn schouders dan aan het begin van dit jaar, maar er moeten nu echt wat kilo’s af.
Middel strakker, schouders breder is toch winst, dat heb je goed gedaan.

Enig idee van de ontwikkeling van je vp?

Wat wil je wegen?

• #1.043
Vp is een beetje hetzelfde gebleven. Ik heb geen specifiek doel kwa gewicht, maar laag in de 80 zou mooi zijn.

Volgende week gaan de scholen weer deels open wat hopelijk voor wat meer rust in de tent zal zorgen en ik wat meer aandacht aan mijn eten kan spenderen.

• #1.045
Routine (regelmaat) is bij meer ver te zoeken doordat ik in continudienst werk. Onder normale omstandigheden kan ik daar prima mee omgaan, maar als de rest er omheen ook nog afwijkt wordt het lastig.

Vandaag in elk geval sinds lange tijd een stukje gefietst met de kids in een de kar erachter en dat vonden ze leuk dus dat gaan we vaker doen.

• #1.046
Giantset (90sec rust)
Chin-up
1xBW
2xBW
1,2xBW
7x(1,2,1)xBW
OHP
10x20kg
5x30kg
3x40kg
2x45kg
5,5,5,4,4,5x50kg
Crunch
10x15xBW

OHP
2x52,5kg
2x55kg
0x57,5kg

tijd: 15:25-16:10

Niet super geslapen na mijn nachtdienst, ik wilde het dus simpel houden en OHP 5x5x50 kg uitvoeren set 4 en 5 gingen niet super maar een 6de set ging wel weer lekker, daarna voor de fun gekeken hoe ver ik zou komen.
Volgende training wordt 6x4x51kg en dan gaan we gewoon weer elke week met 1kg verzwaren.

Giantset (90sec rust)
Chin-up
1xBW
2xBW
1,2xBW
7x(1,2,1)xBW
OHP
10x20kg
5x30kg
3x40kg
2x45kg
5,5,5,4,4,5x50kg
Crunch
10x15xBW

OHP
2x52,5kg
2x55kg
0x57,5kg

tijd: 15:25-16:10

Niet super geslapen na mijn nachtdienst, ik wilde het dus simpel houden en OHP 5x5x50 kg uitvoeren set 4 en 5 gingen niet super maar een 6de set ging wel weer lekker, daarna voor de fun gekeken hoe ver ik zou komen.
Volgende training wordt 6x4x51kg en dan gaan we gewoon weer elke week met 1kg verzwaren.
Bedoel je lichaamsgewicht?

• #1.048
Dan doe ik het niet goed.
8C1290E8-7DF8-4D53-A29D-3DD1F8E1A382.jpeg

• #1.051
Ook in frontrack positie en dan 2 stappen achteruit gezet?

• #1.054
Yep, die gaan wel makkelijk, maar ik wil me eerst richten op mijn OHP en dan in giantset vorm is het (voor mij) te veel gevraagd om eerst te veel te geven bij mijn chins. Ik moet even nadenken hoe ik dat langzaam ga verzwaren.

Yep, die gaan wel makkelijk, maar ik wil me eerst richten op mijn OHP en dan in giantset vorm is het (voor mij) te veel gevraagd om eerst te veel te geven bij mijn chins. Ik moet even nadenken hoe ik dat langzaam ga verzwaren.
Als je er steeds een set of rep bijsmokkelt, kom je er toch ook? Volgende week 1,2,2 (of zelfs allemaal singles, maar wel een rep meer) en als dat makkelijk gaat weer een rep of set erbij.

Als je er niet teveel wilt doen bij je ohp, maar toch stiekem meer dan kan je:
1. Als finisher een giantset met wat bw oefeningen of ander submax werk doen; en/of,
2. Iedere dag door de dag wat setjes grease the groove. Hangend pull ups boven de trap gaan bij steeds beter, nu al sets van 2 of 3 meermaals per dag, dat begon ook gewoon met 1 en nu steeds makkelijker, stabieler en hoger.

• #1.056
Alleen maar singles en dan 5 is misschien wel een goeie.

Sowieso wil ik standaard nog een tweede gianset er achter plakken met cable rows, push-up en band pull aparts dus mijn rug kan ik goed genoeg aanpakken op zo’n dag.

Grease the groove heb ik een tijd geleden gedaan, dat beviel ook goed, maar ik moet daar 3 trappen voor omhoog en zolang de scholen niet volledig open zijn gaat dat overdag niet lukken, of wacht, misschien kan ik een pullup bar in de trapkast maken. :thinking:

Laatst bewerkt:
Elke dag minstens 5 pullups of ik stuur Peter langs en mag je toekijken hoe hij moeders de vrouw onderzoekt en ontmaskert, zodat je in ieder geval een alibi hebt.

giphy.gif

Elke dag minstens 5 pullups of ik stuur Peter langs en mag je toekijken hoe hij moeders de vrouw onderzoekt en ontmaskert, zodat je in ieder geval een alibi hebt.

giphy.gif
Dat onderzoeken geloof ik nog wel, grondig ook, maar volgens mij die Petuh heel andere dingen met andermans vrouw dan ontmaskeren.

Stekkie ik ben ook weer 90+. Road to low 80s samen maar aangaan? :o :twitch:

• #1.060
Stekkie ik ben ook weer 90+. Road to low 80s samen maar aangaan? :o :twitch:
Is goed, is wel de bedoeling ja. Vanmiddag heb ik nog een blokje omgefietst met de kids in de bak toen ik ze bij de opvang ophaalde. De aanmoedigende kreeten “harder, harder” en “haal die in” helpen dan ook wel mee. :D

Terug
Naar boven