Fitness Seller

Inspired by Brian Alsruhe

Bezoekers in dit topic

Wel aangedacht, maar ik heb een VanNicholas Zion (mtb) van toen het nog van Jan-Willem Sintnicolaas zelf was. Het frame zelf opgehaald in Numansdorp en verder afgemonteerd met een o.a. een Fox voorvork (met dat merk werkten ze niet) en setje hand gespaakte wielen met Ultergra naven die mbv spacers passed zijn gemaakt voor een mtb.

Een die hangt nu al ruim 4 jaar aan de muur.
 
Laatst bewerkt:
Maakte wel mooi spul met tita. Heeft die nu geen nieuw merk?
 
Ja: https://jguillem.com/

Ik zie niet heel veel verschil met zijn oude frames.
Ja dat idd kon het me niet helemaal meer herinneren en te lui om te zoeken. We zijn tenslotte in jouw log.

PS Ooit interesse gehad in een tita frame. Wachttijd was zelfs voor mij te lang (4jr), prijs was ook niet echt te verantwoorden (10+).
 
Ik moest hier nog even bepalen hoe hoog ik mijn stuur wilde hebben, de meesten waren niet te spreken over de goud/gele mavic velgen, maar ik vond het wel mooi.
1589391700775.png
 
Trouwens, misschien nog wel "erger" dan een Santos met Rohloff en belt, ik heb flink wat km's op deze ligfiets afgelegd, waar ik vrijsnel Qrings van Rotor op had gemonteerd.

1589391880931.png
 
PS Ooit interesse gehad in een tita frame. Wachttijd was zelfs voor mij te lang (4jr), prijs was ook niet echt te verantwoorden (10+).
Ik heb hem gekocht toen hij nog haast geen dealers had, en het was zijn budget frame, zo'n 10 jaar geleden koste het frame kaal €1750.
 
Lachen toch. Ik wilde echt een Groovy, met zadelpen/ stuur(pen) enz. Rody van Groovy is een heel relaxte dude.
 
Lachen toch. Ik wilde echt een Groovy, met zadelpen/ stuur(pen) enz. Rody van Groovy is een heel relaxte dude.
Nog nooit van gehoord.

Ik heb trouwens op het punt gestaan om een (stalen) DMP Synus Nova op maat te laten maken met een Alfine Di2 naaf, riem en met de spatbordjes, naafdynamo en nog wat praktische zaken van de Synus Dean.

1589395140532.png


1589393893889.png


En toen was mijn vrouw voor de eerste keer zwanger en had ik mijn twijfels bij de km's die ik zou gaan maken. Gelukkig heb ik de fiets niet laten maken want ik heb amper nog gereden.

Ik bespeur trouwens wel in trend in mijn keuze voor fietsen, auto's, motoren, maar ook trainingschema's en oefeningen. :thinking:
 
Heb ook s en s couplers gehad, nog enigszins aangepast qua vorm. Weet niet of hij hier al alles maakte maar sturen, cranks, bb, zadelpennen hij kan in principe alles maken.



 
Giantset (90sec rust)
Chin-up
1xBW
2xBW
3xBW
7x4xBW
OHP
10x20kg
5x30kg
3x40kg
2x45kg
6x4x51kg
Crunch op GHD
10x5xBW

Giantset (90sec rust)
Seated cable row (full-rom paused)
3x9x62,5kg
Push-up plus
3x9xBW
Banded pull-apart
3x9xgeel

tijd:12:40-13:30

Chin-ups gingen best aardig, alleen de laatste 2 sets waren wat lastig, ik twijfel wat ik ga doen, of het aantal reps verhogen, of het bij 4 houden en wat gewicht toevoegen, ik denk het laatste. OHP ging wat minder, volgende week weer iets meer focussen.
 
Giantset (90sec rust)
Hip-airplane
9x3xBW (beide zijden per set)
Back squat
10xBW
10x30kg
5x50kg
3x70kg
5x5x80kg
Woodchoppers
9x5x15kg (beide zijden per set)

Giantset (90sec rust)
GHR assisted
5x5xBW
YTWL's
5x4xgroene powerband

Backextension
15,6,6,6,6,4xBW (myo reps)

tijd: 12:00-13:00

Al een paar dagen een vervelende pijn in mijn rechterbeen die ik al jaren niet gevoeld heb, gisteren daarom maar geen benen getraind en dat verplaatst naar vandaag. Het ging niet lekker, pas de laatste 2 setjes squatten gingen enigzins normaal. Daarna maar GHR's geprobeerd, dit keer niet met een powerband, maar een bankje voor de GHD als hulp.

Daarna in de middag een flink stuk gefietst en gewandeld m.a.g. dat het nu aanvoel alsof er zuur in delen van mijn rechterbeen wordt gespoten, waarschijnlijk door het fietsen, vroeger had ik daar weleens last van als ik een hele dag op de fiets had gezeten, dus hopelijk moet ik gewoon even wennen aan die beweging/belasting.
 
Giantset (90sec rust)
T-bar row
10x20kg
5x30kg
3x40
3x50kg
5x5x61kg
BP
10x20kg
5x40kg
3x50kg
3x60kg
5,5,4,4,3x71kg
AB roll-out
9x8xBW

Face pull
12,5kg 12,5x5 myo reps

Tijd: 10:55-11:40

Gisteren voor mijn doen slecht uit mijn nachtdienst gekomen, ook slecht geslapen en de rest van de dag veel buikpijn en pijn in mijn bovenrug gevoeld, geen diarree, maar wel 10 keer moeten poepen. Vanochtend voelde ik me redelijk, maar tijdens het trainen kwam het nare gevoel weer terug en vooral de BP ging echt ruk.
 
Ik was vooral onder de indruk van je niet super voelen en ff abwheelies doen.

Toch maar mooi doorgebikkeld!

Maar interpreteer het zo je wilt.
Tja, het komt ook best vaak voor dat het trainen goed gaat als je je slecht voelt.

Die ab rollouts zijn wel op mijn knieën, nog niet staan en de laatste tijd liggen core oefeningen mij wel.

Verder heb ik vandaag nog een keer of vijf op de pot gezeten.
 
Giantset (90sec rust)
FRSQ
10x10kg
5x30kg
3x40kg
2x50kg
5x5x52,5kg
RDL
10x30kg
5x50kg
3x60kg
2x70kg
5x5x72,5kg
Side plank twist
9x5xBW (beide zijden per set)

Giantset (90sec rust)
Chin-up
1xBW
2xBW
6x3xBW
OHP
10x20kg
5x30kg
3x40kg
5x5x45kg
Crunch op GHD
8x6xBW

tijd: 11:40-12:55

Training van gisteren en morgen een beetje samengevoegd, LB ging wel goed, UB voelde erg zwaar. Maandag maar eens aankijken hoe de BP weer aanvoelt en dan beslissen of ik ga deloaden.
 
Laatst bewerkt:
Harde Side plank twist!
 
Back
Naar boven