MuscleMeat

Inspired by Brian Alsruhe

Bezoekers in dit topic

Je OHP gaat de goede kant op zie ik
 
Giantset (90sec rust)
Hip-airplane
9x2xBW (beide zijden per set)
Back squat
10xBW
10x30kg
5x50kg
3x70kg
5x5x80kg
Woodchoppers
9x8x12,5kg (beide zijden per set)

Giantset (90sec rust)
Jefferson lift (L/R) beide zijden per set)
5x50kg
4x80kg
3x110kg
3x115kg
Hanging leg raises
4x4xBW

Backextension
15,5x5xBW (myo reps)

tijd: 13:25-14:25
 
Laatst bewerkt:
Giantset (90sec rust)
T-bar row
10x20kg
5x30kg
3x40
3x50kg
5x5x60kg
BP
10x20kg
5x40kg
3x50kg
3x60kg
5x5x70kg
AB roll-out
9x8xBW

Giantset (geen rust)
Kneeling one arm pulldown
4x7x35kg
One arm landmine Z-press
4x7x20kg
One arm lateral raise
4x7x6kg

Face pull
12,5kg 17,5x6 myo reps

Tijd: 11:55-13:00
 
Giantset (90sec rust)
T-bar row
10x20kg
5x30kg
3x40
3x50kg
5x5x60kg
BP
10x20kg
5x40kg
3x50kg
3x60kg
5x5x70kg
AB roll-out
9x8xBW

Giantset (geen rust)
Kneeling one arm pulldown
4x7x35kg
One arm landmine Z-press
4x7x20kg
One arm lateral raise
4x7x6kg

Face pull
12,5kg 17,5x6 myo reps

Tijd: 11:55-13:00

Lekker uurtje bezig geweest :thumbs:
 
Giantset (90sec rust)
FRSQ
10x10kg
5x30kg
3x40kg
2x45kg
5x5x50kg
RDL
10x30kg
5x50kg
3x60kg
2x65kg
5x5x70kg
Side plank twist
9x4xBW (beide zijden per set)

Backextension (been onder laagste beenrol)
12,5,5,5x3xBW (myo reps)

tijd: 15:45-16:25

Het ging zo makkelijk dat ik twijfelde aan de gewichten van de werksets, op naar de 60 en 80kg.
 
Giantset (90sec rust)
FRSQ
10x10kg
5x30kg
3x40kg
2x45kg
5x5x50kg
RDL
10x30kg
5x50kg
3x60kg
2x65kg
5x5x70kg
Side plank twist
9x4xBW (beide zijden per set)

Backextension (been onder laagste beenrol)
12,5,5,5x3xBW (myo reps)

tijd: 15:45-16:25

Het ging zo makkelijk dat ik twijfelde aan de gewichten van de werksets, op naar de 60 en 80kg.
Als je tijd over hebt kan je toch nog ff wat chins of pullups doen, even het weekvolume vergroten?
 
Ja, maar hoewel ik vele uren op het forum zit, heb ik niet echt tijd daarvoor en ik voel mijn rug nog wel aardig van de T-bar row en pulldown van van de week. Komende donderdag staan chin-ups weer op het programma, het idee is om gewoon straight sets van 4 te proberen en volgens mij moet ik dat 7 sets doen, voor mij is dat echt veel.

Soms denk ik er wel overna om het volume te verhogen want de trainingen ansich gaan me nu best goed af maar buiten de trainingen om ben ik nog best moe merk ik op mijn werk en bij huishoudelijke taken.
 
Ja, maar hoewel ik vele uren op het forum zit, heb ik niet echt tijd daarvoor en ik voel mijn rug nog wel aardig van de T-bar row en pulldown van van de week. Komende donderdag staan chin-ups weer op het programma, het idee is om gewoon straight sets van 4 te proberen en volgens mij moet ik dat 7 sets doen, voor mij is dat echt veel.

Soms denk ik er wel overna om het volume te verhogen want de trainingen ansich gaan me nu best goed af maar buiten de trainingen om ben ik nog best moe merk ik op mijn werk en bij huishoudelijke taken.
Waarom ben je moe buiten de trainingen?

Enne, het begint met C en eindigt op ardiohebikeenhekelaan?
 
Kort gezegd hebben we ons een beetje verkeken op hoeveel tijd en energie een tweede kind kost, ik heb het iets te krap berekend hoeveel ouderschapsverlof en hoeveel opvang we nodig hadden. Ik had opmhalf maart een stip aan de horizon gezet omdat dan de oudste naar de basisschool zou gaan, maar dat zat er ook even niet in. De afgelopen weken is de jongste ook met enige regelmaat ‘s nachts een uur wakker dus we hebben nog steeds af en toe gebroken nachten. Ach het hoort er bij en langzaam aan gaat het steeds iets beter.

Ik heb jarenlang veel aan cardio gedaan en ben pas (weer) met KT begonnen na de geboorte van mijn dochter omdat ik niet meer toekwam aan cardio. Ik heb me wel voorgenomen om dit jaar weer wat cardio te doen, maar KT mag daar niet gaan onder lijden, ik wil minimaal dit volume blijven doen.
 
Kort gezegd hebben we ons een beetje verkeken op hoeveel tijd en energie een tweede kind kost
:aai:herkenbaar :(
als ze iets ouder zijn gaan ze wel veel aan elkaar hebben, dat scheelt dan weer.
 
Dat geloof ik graag, ze worden ook met de week “samen zelfstandiger”. Daarnaast is het ook gewoon een keuze van ons zelf we zitten in een situatie waarbij we niet allebei hoeven te blijven werken, maar we kiezen ervoor. Ik werk voor 85% en mijn vrouw voor 80%. Over 3 jaar is ons ouderschapsverlof op en de kans dat we daarna beiden fulltime gaan werken acht ik klein. Daarnaast heb ik mijn vrouw zover gekregen dat we straks de jongste zo nu en dan een dag extra naar de opvang sturen en ik dan ipv een doordeweekse dag een weekend dag vrij neem. Zo hebben we allemaal net iets meer rust. Het enige rotte is dat ik op sommige momenten gewoon niet kan slapen. Ik heb nu 2 ochtenddiensten achter de rug waarbij ik om 5:30 wakker word en hopelijk slaap ik straks voor 24:00, maar echt vroeg gaan slapen lukt gewoon niet terwijl ik morgen rond 7:00 wel weer wakker wordt gemaakt. 7 uur is opzich wel genoeg, maar als je echt moe bent is het wel fijn om wat langer te slapen.

De cardio komt trouwens denk ik vanzelf langzaam wel opgang, de fietskar voor de kids past ook achter mijn trekkingbike en zo nu en dan maken we wel eens een ritje en dan steeds een stukje verder.
 
Ik heb de daad bij het woord gevoegd en vanmiddag even een rondje met de kids in de kar gefietst. Het was maar een klein kort stukje maar het viel me reuze mee, alleen een lange brug op met wat tegenwind is best pittig met dat gewicht achter je.
Schermfoto 2020-05-13 om 17.11.00.png

IMG_6756.JPG
 
Zo een karretje ga ik mij ook aanschaffen :eek:
(Als de kinderen er niet in willen dan maar een bak duvel :p)
 
Is echt een relaxed ding, ik weet niet meer precies waarom, maar van alle betaalbare opties vond ik deze Thule het beste. Achterin past nog een flinke boodschappentas, dus prima gechikt om met zijn viertjes een dagje mee weg te gaan.
 
Is echt een relaxed ding, ik weet niet meer precies waarom, maar van alle betaalbare opties vond ik deze Thule het beste. Achterin past nog een flinke boodschappentas, dus prima gechikt om met zijn viertjes een dagje mee weg te gaan.
Ik heb ze bij vancreanenbroek zien staan, maar dat zal wel niet dezelfde kwaliteit zijn, en als die dingen te veel rolweerstand geven word het echt zwaar fietsen
 
Ik heb ze bij vancreanenbroek zien staan, maar dat zal wel niet dezelfde kwaliteit zijn, en als die dingen te veel rolweerstand geven word het echt zwaar fietsen
Voor achter een stadfiets en voor kleine stukjes zou ik zo'n goedkope nog wel aandurven, maar wil je wat sneller en verder dan zal dat wel tegenvallen.
 
 
Vond jou wel een Santos type, met rohloff/pinion en gates belt.
 
Back
Naar boven