snowke90
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.731
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 30%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paused, het zijn nog net geen geen singles.Doe je de trapbar dl touch and go of paused? Bij mij maakt dat bij trap bar echt een bizar verschil, zeker met high handles en bumper plates. Touch and go is het letterlijk gewoon tikken en je bent boven op stretch relfex.
. Ik heb met 160kg moeite om de juiste balans te vinden tussen push en pull zeg maar, vandaar dat ik nu niet verzwaar maar eerst het aantal herhalingen ga verhogen.Je hebt gelijk, ik bedoel dead stop.Paused (stoppen tijdens de lift) is wel wat anders dan dead stop (stil leggen) toch.
Waarop zou weinig reps voor de abs?Giantset (90sec rust)
T-bar row
10x20kg
5x40kg
3x50kg
4x6x58kg
BP
10x20kg
5x50kg
3x60kg
4x6x68kg
Clubswings (ook aan het begin van de eerste set)
4x4x5
overgaand in
Ab rollout
4x6xBW
Giantset (90sec rust)
Pulldown
3x10x60kg
OHP
3x10x34kg
Ab rollout
3x6xBW
Facepull
14,6,6,6,6,6x10kg (myo reps)
Duur: 50min
Tbar rows worden wat slordig, verder gaat alles wel prima.
Het is ook deels bedoeld als actieve rust, maar ik een week tijd kom je dan toen aan 82 ab rollouts en in vind het best een pittige oefening.
Ik zou dat eigenlijk moeten doen, maar geen zin en tijd en de ruimte waar ik train is te compact om het helemaal goed in beeld te krijgen verder ik weet grotendeels wel waar ik aan moet werken. Ik moet gewoon aan mijn goodmorning squat werken en dan moet er nog wel makkelijk wat gewicht bij kunnen.
Dat doe ik ook, maar het is misschien wat lastig te ontcijferen. Voor mijn eersre werkset BP heb ik het volgende gedaan: club swings, t-bar row, BP, club swings, t-bar row, BP, club swings, t-bar row, BP, club swings.Als je die club swings eens helemaal naar voren haalt. Is een perfecte warming up voor je lichaam. Zeker voor het bankdrukken.
Het scheelt niet veel zullen de meesten zeggen.Wist helemaal niet dat jij een trainingslog hebt, dacht dat jij hier alleen zat om te trollen![]()