Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar probeer ik ook aan te werken, maar de jongste van bijna 3 wordt nog steeds twee keer per week ‘s nachts wakker.Ja kon je de overige dingen van de dag maar periodiseren en altijd optimaal slapen.
Ik zal er eens naar kijken. Het probleem is een beetje dat als ik op gevoel train ik te snel een stapje terug doe en als een ik een soort van schema hanteer wellicht te lang blijf verzwaren.Bij MTI doen ze de krachtdagen vaak volgens hun TLU programmeren, je zou daar eens naar kunnen spieken.
Volgens mij staat er een PP in PDF op docdroid.
Oefeningen die roteren in verschillende repschemas en veel variaties. TLU staat voor Total Body, LB en UB, maar je kan dat invullen zo je wilt. Geen percentages, maar werken met heavy, hard but double, e.d.
Ze werken ook met rondes, dus dat spreekt je mogelijk ook aan.
Als je al heel lang zo traint, misschien eens een paar weken wat hoger in reps gaan zitten om het lichaam wat minder zwaar te belasten?
Ze moedigen ook aan om steeds wisselende oefeningen te doen waardoor je niet week na week op dezelfde oefeningen aan het grinden bent.Ik zal er eens naar kijken. Het probleem is een beetje dat als ik op gevoel train ik te snel een stapje terug doe en als een ik een soort van schema hanteer wellicht te lang blijf verzwaren.
Onderstaand is the Strength Factor Routine van Bill Starr. Altijd veel gebruikt tijdens een rugby seizoen, omdat mijn herstel het anders niet toeliet. Misschien is het wat voor je.Ik moet iets aan periodisering gaan doen, of Heavy Light oid dergelijks, ik herstel gewoon niet voldoende.
Met vlagen goed en met vlagen slecht, maar ik ben blij dat ik gewoon thuis kon blijven trainen want dat is in elke geval beter dan helemaal niets doen.Hey die Steks, ik zie dat hier lekker door is getraind tijdens de lockdown.
Hoe gaat het momenteel met je?
Het begint eindelijk ergens op te lijken.
Met vlagen goed en met vlagen slecht, maar ik ben blij dat ik gewoon thuis kon blijven trainen want dat is in elke geval beter dan helemaal niets doen.
Jij bent ook weer begonnen zag ik.