Naast OHP en BP doe ik ook nog een pull, een row en wat core oefeningen, dus heel saai is het niet. Maar ik zit ook wel tegen een plateau aan te hikken. Verder kan ik niet goed tegen de warmte, ik zit daardoor nu flink onder de uitslag dat maakt trainen op een zolder van 24°C ook niet heel fijn en het zal alleen maar warmer worden.
Een tijd terug had ik als doel om me gewoon weer gezond en fit te voelen. Ik hoef daar niet veel sterker voor te worden om i.m.o. daar aan te voldoen. Wat afvallen en een betere conditie zet dan meer zoden aan de dijk. En verder ben ik gewoon erg aan het wachten tot augustus, dan gaan we wat verbouwen in huis en daar heb ik nu al erg veel zin in. Dus een een paar weken gewoon wat gevarieerder trainen is niet eens een gek idee.
Het is vooral het neerzetten en dan ga je onbedoeld toch wat langzamer naar beneden dan zou moeten. RDL’s voelden nooit echt lekker aan voor mijn erectors, sinds kort doe is SLDL’s (deadstop op de grond met gestrekte benen) en dat voelt wel prettig.