Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede oefening he

Vooral als je een rotte schouder hebt ja.
Vooral bedoeld om te kijken of ik dan wat minder last krijg van mijn schouder.Weer een hoop abracadabra voor mij. Bij clubswings moet ik aan een hele andere sport denken.
Succes. Het is al mooi dat je überhaupt nog traint.Vooral bedoeld om te kijken of ik dan wat minder last krijg van mijn schouder.
Zo erg is het nou ook weet niet, maar ik denk dat als je eenmaal de 40 bent gepasseerd je er wel goed aan doet om te blijven sporten.Succes. Het is al mooi dat je überhaupt nog traint.
Je bent al een tijdje ermee bezig toch? Wat merk je ervan?Vooral bedoeld om te kijken of ik dan wat minder last krijg van mijn schouder.
Vooral met simpele handelingen waarbij mijn bovenarm hoger dan parallel komt. Een lamp in een fitting draaien bijvoorbeeld, als ik langere tijd helemaal geen stabiliserende oefeningen doe gaat dat eigenlijk niet zonder een zeurend gevoel. Nu gaat dat wel redelijk als ik bewust mijn schouderblad naar beneden houd. Of het uiteindelijk veel uitmaakt weet ik niet, maar het voelt wel fijn tussen de oortjes dat je er iets aan kunt doen.Je bent al een tijdje ermee bezig toch? Wat merk je ervan?