Fitness Seller

Insuline verziekt bodybuilding

  • Topic starter rob91
  • Startdatum
  • Reacties 55
  • Weergaven 4K
  • Volgers 19

Bezoekers in dit topic

Dik als in BF wat niet meer onder controle is. Tis nog allemaal strak hoor.

Je snapt vast wel wat ik bedoel, je bent alleen een beetje zuur.

En klein.

104kg, sodeju... dadelijk weer even updaten.
Wow doe eens updaten we zijn allemaal reuze benieuwd, ik kan niet wachten
 
Ahh komt goed bro. Gwn hard trainen + goed eten + cardio doen + in jezelf geloven
Fuck, geloof al jaren niet meer in mezelf. Wist dat ik wat fout deed. Jaren aan gains verloren!

Kan iemand dit in de bodybuilding wiki opnemen?
 
Dat kan je tegenwoordig zelf doen.
 
Fuck, geloof al jaren niet meer in mezelf. Wist dat ik wat fout deed. Jaren aan gains verloren!

Kan iemand dit in de bodybuilding wiki opnemen?
Skatermarvin daarom werkt het Marvinnen niet. Je moet die blikken monster, driedubbele scoops pwo en clen nemen terwijl je in jezelf gelooft!
 
Fuck, geloof al jaren niet meer in mezelf. Wist dat ik wat fout deed. Jaren aan gains verloren!

Kan iemand dit in de bodybuilding wiki opnemen?
kom op broeder
Volgende keer als je een oefening doet en je loopt naar de dumbells die je normaal pakt voor je zwaarste set... Loop dan nog een paar stappen door en pak 16kg per hand zwaarder.
Voordat je je set begint kijk je in de spiegel naar jezelf en roep je: ''yeah buddy, nothing but a peanut, lightweight baby, you can do it if your body can do it baby hoeeeeeeeeeeeeeeeeeee''
Maar t belangrijkste is wel dat je t met overtuiging schreeuwt en ook echt in jezelf gelooft oke? Probeer dat maar ff
 
kom op broeder
Volgende keer als je een oefening doet en je loopt naar de dumbells die je normaal pakt voor je zwaarste set... Loop dan nog een paar stappen door en pak 16kg per hand zwaarder.
Voordat je je set begint kijk je in de spiegel naar jezelf en roep je: ''yeah buddy, nothing but a peanut, lightweight baby, you can do it if your body can do it baby hoeeeeeeeeeeeeeeeeeee''
Maar t belangrijkste is wel dat je t met overtuiging schreeuwt en ook echt in jezelf gelooft oke? Probeer dat maar ff

Jij gebruikt doping.

Ik houd van open deuren intrappen
 
En ik ben natty
:roflol::roflol::roflol::haha:
89436.jpg
 
Back
Naar boven