Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

weekje terug bezig met IF-tijden.
zuivel/brood/pizza uit voeding gegooid, minder booze, meer eiwit, meer groenten/fruit, terug wat het trainen.

kg +1 (111 naar 112)
taille -5cm(97 naar 92cm)
alles staat al terug pak voller en droger, 4 pack terug.
voel me al pak gezonder en energieker.

Laatst bewerkt:
weekje terug bezig met IF-tijden.
zuivel/brood/pizza uit voeding gegooid, minder booze, meer eiwit, meer groenten/fruit, terug wat het trainen.

kg +1 (111 naar 112)
taille -5cm(97 naar 92cm)
alles staat al terug pak voller en droger, 4 pack terug.
voel me al pak gezonder en energieker.

post eens je voedingsschema als je wilt.

ik doe niet aan voedingsschemas.

ik doe niet aan voedingsschemas.

+1..weet een globaal mijn onderhoud,en mijn eiwit inname..verder vul ik naar gevoel en spiegel carbs en vetten aan (weet wel waarden,maar het blijft losjes rekenen) ..en elke dag is anders,hier wat erbij,daar wat eraf,hoe ik me voel en of ik trek en tijd heb om te eten :)

voel me hier goed bij,scheelt een hoop stress qua voeding..rust en plezier erin is belangrijk :)

hou me wel aan mijn window van 12 tot 20,das het enige

+1..weet een globaal mijn onderhoud,en mijn eiwit inname..verder vul ik naar gevoel en spiegel carbs en vetten aan (weet wel waarden,maar het blijft losjes rekenen) ..en elke dag is anders,hier wat erbij,daar wat eraf,hoe ik me voel en of ik trek en tijd heb om te eten :)

voel me hier goed bij,scheelt een hoop stress qua voeding..rust en plezier erin is belangrijk :)

Maak je goeie gains in vvm?

Idem. Dit had ik zelf kunnen posten. :)

de tijd van goeie gains ligt achter mij,dmz,richt me niet meer op het grote,dat heeft mijn lichaam met de tijd geen goed gedaan waar ik nu de 'vruchten' van pluk en de rest van mijn leven zal doen ;)

vraag die dan omhoog kan komen is:wat doe je dan nog op een bb forum?
Ik wil wil graag mn behaalde resultaten onderhouden,gebruik IF meer om in vorm, droog te worden,te blijven,mn kennis in voeding te blijven vergroten,plezier te houden in het trainen..en omdat het gewoon een oude liefde blijft :)

Dus IF helpt me plezier te houden in het voeding gedeelte,wat bij bb echt een strijd kan zijn,en als ik weer volle bak zou gaan,helpt het me zeker ook goeie gains brengen,want dat deed het al..maar dat was voor mij. Je zou zelf moeten proberen wat het bij jou doet :)

Dus jullie doel is voornamelijk droog blijven en kracht behouden of verbeteren. Geen massieve massa gains? Wie doet het hier wel voor vvm en is er succesvol in ?

Dus jullie doel is voornamelijk droog blijven en kracht behouden of verbeteren. Geen massieve massa gains? Wie doet het hier wel voor vvm en is er succesvol in ?

Ik. Als je voldoende kcals eet (lees boven onderhoud) dan gain je gewoon. Ik kom gemiddeld 300 gram per week aan. Inmiddels 6kg erbij en bf is ietsjes gestegen (1 a 1,5%).

Netjes (Y) IF for President? ;)

Ik ben nu een week aant if, voorlopig train ik al enkele weken niet door gezondheidsproblemen... de ene dag eet ik wat meer dan de andere maar zit zeker niet boven mijn onderhoud. het vreemde is dat ik al paar dagen hetzelfde gewicht bewaar vrijwel tot op de gram maar ik voel dat mijn broek losser zit. de laatste dagen heb ik ook minder honger dan in het begin ik zou zelf op 1 maaltijd kunnen teren:)

Ik ben nu een week aant if, voorlopig train ik al enkele weken niet door gezondheidsproblemen... de ene dag eet ik wat meer dan de andere maar zit zeker niet boven mijn onderhoud. het vreemde is dat ik al paar dagen hetzelfde gewicht bewaar vrijwel tot op de gram maar ik voel dat mijn broek losser zit. de laatste dagen heb ik ook minder honger dan in het begin ik zou zelf op 1 maaltijd kunnen teren:)

Ik heb op niet trainingsdagen weleens dat mijn inname zich beperkt tot rond 12 uur een average maaltijd (eieren, brood, vis, soms beetje melk + wat fruit) en 's avonds rond 6 uur een wat grotere maaltijd (150-200gr rijst of pasta met 3-400 gram vis of vlees en groentes). Zolang er voldoende kcals binnen komen is dat prima.

Wat betreft het losser zitten van je broek: Merk zelf dat ik aan het einde van mijn eating window redelijk bloated ben en 's ochtends juist totaal niet. Wanneer ik heel de dag door eet voel ik me zo ongeveer als nu aan het eind van mijn eating window. Herken dus wel wat jij zegt.

Ik wil misschien IF gaan doen, zal ik dan rustig beginnen met eerst 1 uur nuchter in de ochtend en dat elke dag opbouwen? Of in een keer beginnen?

(wil het 6 dagen per week gaan doen op zaterdag refeed, bier drinken en veel carbs + hard werken)

Wil dus IF icm met cut gaan doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.135
Ik wil misschien IF gaan doen, zal ik dan rustig beginnen met eerst 1 uur nuchter in de ochtend en dat elke dag opbouwen? Of in een keer beginnen?

(wil het 6 dagen per week gaan doen op zaterdag refeed, bier drinken en veel carbs + hard werken)

Wil dus IF icm met cut gaan doen.

Gewoon morgenochtend meteen vol beginnen. Mocht het de eerste 2 dagen zwaar valllen dan is dat in het weekend en heb je er geen last van op school / werk.

Ik vroeg me af vandaag had ik refeed (1x) ben er niet aan toegekomen. Is dat erg?

Hoezo niet aan toegekomen ?

Anyways volgende keer beter.

Ik heb voornamelijk zitten reizen vandaag en was niet thuis, maar bij me ouders en met mij hielden ze geen rekening. Heb de meeste maaltijden wel gepland, maar 1 of 2 gemist waaronder de grote carb maaltijden.

Gewoon volgende week doen dus? Heeft dus niet zoveel invloed op leptine verhaal? Zal mijn refeed niet meer op vrijdag (benendag) plannen aangezien ik dan voornamelijk zit te treinen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.139
Ik heb voornamelijk zitten reizen vandaag en was niet thuis, maar bij me ouders en met mij hielden ze geen rekening. Heb de meeste maaltijden wel gepland, maar 1 of 2 gemist waaronder de grote carb maaltijden.

Gewoon volgende week doen dus? Heeft dus niet zoveel invloed op leptine verhaal? Zal mijn refeed niet meer op vrijdag (benendag) plannen aangezien ik dan voornamelijk zit te treinen.

of beter voorbereiden. Koop eens een zak krentenbollen of zo :)

Volgens mij denk je nog te veel aan cleane refeed, als ik na een paar dagen no/low carb heb gehad, refeed heb, eet ik werkelijk alles met carbs, goed of slecht maakt niet uit, als ik er maar flink overheen ga

Terug
Naar boven